Narlıdere diventerà un centru gastronomicu cù u putere di l'imprese lucali

Narlidere diventerà un centru gastronomicu cù u putere di l'imprese lucali
Narlıdere diventerà un centru gastronomicu cù u putere di l'imprese lucali

U sindaco di Narlıdere Ali Engin hà riunitu cù l'imprese chì rapprisentanu Narlıdere in Terra Madre Anatolia, chì hè stata aperta simultaneamente à a 91a Fiera Internaziunale di İzmir è hà riunitu i sapori di l'Anatolia è İzmir cù i participanti, è hà presentatu una placca di apprezzamentu. U presidente Engin hà dichjaratu chì volenu fà di Narlıdere unu di i posti gastronomichi più impurtanti di Turchia è İzmir è hà dettu: "Narlıdere serà sempre un locu induve i picculi pruduttori è i cummercianti sò supportati. Cù l'arrivu di u metro, i nostri citadini puderanu ghjunghje facilmente à e tappe di gustu in u nostru distrittu. Pudemu fà di Narlıdere una marca mundiale in questu campu è cresce a nostra ecunumia ".

In Terra Madre Anadolu 2022, tenuta simultaneamente à a Fiera Internaziunale di Izmir (IEF), una placca di apprezzamentu hè stata presentata à l'imprese chì rapprisentanu Narlıdere è portanu i sapori lucali di u distrittu cù u mondu, da u Sindaco di Narlıdere Ali Engin. In più di u sindaco Ali Engin, u ghjurnalistu Nedim Atilla, unu di i Fundatori di Slow Food Turkey, İlke Engin, u Capu di l'Unione Slow Food Narlıdere, è i pruprietarii di l'imprese anu assistitu à a riunione tenuta in Narlıdere Park Forest Facilities, è membri di a Municipalità di Narlıdere Women's. A cooperativa di l'imprenditorialità è di l'imprese di produzzione hà participatu ancu.

"NARLIDERE È DA U PRODUTTORE"

Esprimendu chì l'appartenenza di Narlıdere à Slow Food, u più grande muvimentu di l'alimentariu in u mondu, hà fattu una grande cuntribuzione à a prumuzione di u distrittu in pocu tempu, u presidente Ali Engin hà dichjaratu chì sustenenu sempre a cultura è i pruduttori alimentari lucali, è hà dettu: "Slow Food. , chì copre milioni di persone in più di i paesi 160. Attachemu una grande impurtanza à l'inclusione di u nostru Narlıdere in u muvimentu di l'alimentariu. Cridemu chì un sistema alimentariu sustenibile serà ottenutu da a prisirvazioni di i sapori lucali è u sustegnu di i pruduttori. Sapemu chì cumu i prudutti alimentari sò cultivati, pruduciuti è cunsumati da u campu à a tavula hè di grande impurtanza per u nostru ambiente è a salute. E nostre imprese alimentari situate in Narlıdere agiscenu cun questa cuscenza è pruteggenu a nostra acqua, a terra è l'alimentariu. À u listessu tempu, introduce a nostra cultura alimentaria lucale è u nostru distrittu à u mondu. U stand Narlıdere Slow Food à l'IEF hà dimustratu questu cù l'intensu interessu chì hà ricevutu. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerRingraziemu ancu per a Fiera di Terra Madre Anatolia. Noi, cum'è a municipalità di Narlıdere, simu sempre cù i nostri pruduttori. Vulemu ringrazià e nostre imprese chì portanu a nostra cultura lucale à e generazioni future è portanu i sapori di u nostru distrittu à u mondu brandenduli. U presidente Engin hà dichjaratu chì volenu fà di Narlıdere unu di i posti gastronomichi più impurtanti di Turchia è İzmir è hà dettu: "Narlıdere serà sempre un locu induve i picculi pruduttori è i cummercianti sò supportati. Cù l'arrivu di u metro, i nostri citadini puderanu ghjunghje facilmente à e tappe di gustu in u nostru distrittu. Pudemu fà Narlıdere una marca mundiale in questu campu è cresce a nostra ecunumia ".

"IZMIR È UNICA IN GASTRONOMIA"

U ghjurnalistu Nedim Atilla, unu di i Fundatori di Slow Food Turkey, hà dettu ancu chì İzmir hà avutu i ghjorni storichi cù Terra Madre Anadolu. Atilla hà dettu: "Parechji pruduttori di tutta a Turchia sò venuti à a fiera. İzmir hà una unicità in u campu di a gastronomia è avemu dimustratu questu cù Terra Madre Anadolu. Semu fieri di a nostra squadra Narlıdere. Vogliu ringrazià u nostru sindaco Ali Engin è u capu di l'Unione Slow Food Narlıdere İlke Engin per avè apertu sta strada in Narlıdere.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*