A riunione aperta di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Oman Rail-Etihad Rail JV Company

Reunione d'apertura di u Cunsigliu di Amministrazione di Oman Rail Etihad Rail JV Company
A riunione aperta di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Oman Rail-Etihad Rail JV Company

U Cunsigliu di Amministrazione di Oman Rail-Etihad Rail JV Company, una joint venture trà Oman Rail, sviluppatore è operatore di a Rete Ferroviaria Naziunale Oman, è Etihad Rail, sviluppatore è operatore di a Rete Ferroviaria Naziunale di l'UAE, hà tenutu a so riunione inaugurale in Dubai. dui ghjorni dopu à firmà un accordu per stabilisce a cumpagnia.

A cerimonia di firma hè accaduta à u latu di a visita di u presidente di l'Emirati Arabi Uniti Sua Altezza Sheikh Mohammed bin Zayed Al Nahyan in Oman.

U Cunsigliu di Amministrazione, Suhail bin Mohammed Al Mazrouei, Ministru di l'Energia è l'Infrastruttura, Said bin Hamoud Al Maawali, Ministru di Trasportu, Comunicazione è Tecnulugia di l'Informazione di Oman, Sheikh Nasser Sulaiman Al Harthy, Vice Capu di l'Affari di l'Operazioni, Oman Investment Authority è Presidente di Asyad Group, Etihad Rail Mobility Management Include Saeed Al Zaabi, Presidente di u Board, Abdulrahman Salim Al Hatmi, Group CEO di Asyad Group, è Shadi Malak, CEO di Etihad Rail.

I membri di u Cunsigliu anu elogiatu u sàviu dirigenza di i dui paesi per u so sustegnu invariabile è a visione strategica per favurizà a cooperazione è l'azzione cumuna trà i dui paesi in diversi campi. Hanu ancu elogiatu a guida è a direzzione di a dirigenza in a creazione di a joint venture per custruisce è operare una rete ferroviaria chì cunnetta Sohar Port cù a Rete Ferroviaria Naziunale di l'UAE. L'anu descrittu cum'è una estensione di u Sultanatu d'Oman è a cooperazione longa di l'UAE.

A riunione hà discututu i studii ambientali per e rotte, u mudellu di cummerciale è l'affari cummerciale di a joint venture, è ancu i piani di implementazione, cumpresu u Cunsigliu di Amministrazione, i studii tecnichi è u disignu architettonicu. L'enfasi hè stata posta nantu à l'impurtanza di seguità rapidamente l'esekzione di u prugettu. U Cunsigliu hè ancu impegnatu à aduttà i più alti standard mundiali per a sicurità, a sicurità è a sustenibilità in tuttu u sviluppu di a rete, chì si estenderà finu à 303 chilometri per furnisce un trasportu di passageri è servizii di trasportu sicuri è veloci. A reta cuntribuisce à a crescita di l'ecunumia di i dui paesi è aumenterà l'efficienza di e catene di furnimentu mentre facilite u cummerciu transfruntier cunnettendu i porti cummerciale à a reta ferroviaria.

U Cunsigliu di Amministrazione hà ancu numinatu Ahmed Al Hashemi cum'è CEO di Oman Rail-Etihad Rail JV Company è Mohammed bin Zahran Al Mahruqi cum'è Vice CEO.

Al Mazrouei hà dettu chì a creazione di l'impresa cumuna hè in linea cù e direttive di i dui dirigenti per ottene u sviluppu sustenibile stimulendu i settori di u trasportu è di l'infrastruttura mentre sustene a crescita economica è cummerciale.

"A rete ferroviaria cumuna farà avanzà u sistema di trasportu terrestri trà i dui paesi in cunfurmità cù i criteri è i standard di u megliu in classi, furnisce un trasportu sicuru, affidabile è sustenibile, facilitendu ancu a cunnessione trà i centri industriali è cummirciali, è rinfurzendu a longa durata. a coesione suciale trà i dui paesi ". disse.

Al Maawali hà dettu: "L'iniziativa strategica di sviluppà una rete ferroviaria trà u Sultanatu di l'Oman è l'Emirati Arabi Uniti rinfurzà i forti ligami fraterni trà i dui paesi è riflette ancu i so sforzi cumuni versu l'integrazione suciale è ecunomica".

"Per via di sta cullaburazione è di u sviluppu di a logistica ch'ella purterà, diverse attività ecunomiche è cummirciali prufittàranu varii benefici fornendu suluzioni di trasportu di alta qualità è creendu novi opportunità chì cuntribuiscenu à stabilisce un ligame trà e zone ecunomiche è industriali vitali in u paese. UAE è a zona franca di Sohar è Oman ". disse.

A rete ferroviaria di $ 3 miliardi cuntribuisce à a crescita di l'ecunumia naziunale di i dui paesi è faciliterà u cummerciu transfruntier cunnessu i porti cummerciale à a reta ferroviaria, mentre aumentendu l'efficienza di e so catene di supply.

Fonte: wam.ae/en – Katia El Hayek/ Maryam

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*