A produzzione di bogie principia ufficialmente in a nova pianta Alstom in Pulonia

A produzzione di bogie hà iniziatu ufficialmente à l'Alstom Facility in Polonia
A produzzione di bogie principia ufficialmente in a nova pianta Alstom in Pulonia

Alstom in Pulonia hà iniziatu ufficialmente a produzzione di bogies per treni regiunale, metro è tram in una nova facilità in Nadarzyn vicinu à Varsavia. Dui centu persone seranu impiegati in a nova facilità è u costu d'investimentu supera i 10 milioni d'euros. I primi bogies sò digià sbulicati da a linea di produzzione. In un futuru vicinu, a facilità mantene ancu i bogies di treni à alta velocità (finu à 250 km / h). Serà u primu centru di serviziu di bogie di treni d'alta velocità in Pulonia.

A nova pianta ripiglià a pruduzzione di bogies da i stabilimenti Alstom esistenti in Piaseczno è Wrocław. Una sala di pruduzzione cù quattru gru è spazii d'uffiziu sò stati custruiti nantu à una superficie di più di un ettaro. A pianta in Nadarzyn impiegarà i fontani, meccanichi, elettricisti, tornitori, pittori, specialisti di cuntrollu di qualità è staff amministrativi.

"U nostru novu situ Nadarzyn hè un esempiu di l'altri investimenti di Alstom in Pulonia. In ultimamente, impiegheremu 200 persone in Nadarzyn è u scopu di pruduce 1800 bogies di treni annu, trè volte più chè in Piaseczno oghje. Tecnicamente, puderemu pruduce finu à 3000 bogies à l'annu ", spiega Sławomir Cyza, CEO di Alstom è Managing Director di Pulonia, Ucraina è i Stati Baltici.

Alstom hà guadagnatu sapè fà in a custruzzione di bogie in Pulonia dapoi parechji anni. In Piaseczno, Pendolino rivisiona carri è fabrica carri per treni regiunale. I bogies fabbricati in Pulonia sò parti di l'unità multiple elettriche Coradia Stream assemblate in Chorzów, frà altri; a maiò parte di elli sò esportati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*