Protokollu di Cuuperazione per i Viaghji Scontati trà u Ministeru di l'Educazione Naziunale è THY

Protocolu di Cuuperazione cù u Ministeru di l'Educazione Naziunale per i Viaghji Scontati da THY
Protokollu di Cuuperazione per i Viaghji Scontati trà u Ministeru di l'Educazione Naziunale è THY

Un protokollu hè statu firmatu per i prufessori chì travaglianu in e scole pubbliche è istituzioni affiliate à u Ministeru di l'Educazione Naziunale è per i sconti nantu à i tariffi di u bigliettu è di i bagaglii per quelli chì studianu à l'esteru cù una borsa di studiu MEB in u scopu di a Legge N ° 1416. I sposi è i figlioli di i prufessori è i studiosi prufittàranu ancu di u scontu.

U protokollu trà u Ministeru di l'Educazione Naziunale è a Cumpagnia Joint Stock di Turkish Airlines hè stata firmata cù a participazione di u Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer è u presidente di u Cunsigliu è u Cumitatu Esecutivu di Turkish Airlines Ahmet Bolat.

In a cerimonia di firma, u Ministru Özer hà dettu chì, sottu a dirigenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, l'aumentu massimu di i tassi di scola hè statu ottenutu in l'ultimi 20 anni, è chì questu hè u periodu quandu l'educazione hè aduprata in modu più efficiente è hà dettu: "U nostru i tassi di scola in i scoli primariu è secundariu s'avvicinavanu à 100 per centu, è u Ministeru di l'Educazione Naziunale hà righjuntu 19,1 milioni di dollari, hà un sistema educativu enormu cù i so studienti è 1,2 milioni di maestri. Semu una grande famiglia. Cum'è u Ministeru di l'Educazione Naziunale, facemu un grande sforzu cù tutti i nostri culleghi per creà è rinfurzà un sistema chì facilita l'accessu à l'educazione di a più alta qualità per tutti, per chì i ghjovani, chì sò a speranza di l'avvene di Turchia, ponu riceve qualità. l'educazione". disse.

Sottulineendu chì i prufessori sò u putere locomotore di u sistema educativu, u Ministru Özer hà dettu chì più investimenti sò fatti in i prufessori, più questu serà riflessu in i scoli.

Nutendu chì a cooperazione firmata cù THY hà duie dimensioni, Özer hà nutatu chì in u scopu di u protocolu, i prufessori chì travaglianu in e scole pubbliche prufittàranu di un scontu di 6 per centu nantu à i so voli domestici per u periodu di 20 mesi trà nuvembre è aprile. Özer hà dettu chì questu hè a prima volta chì un scontu currispondente à un periodu cusì largu hè statu applicatu è chì i sposi è i zitelli di i prufessori prufittàranu ancu di stu scontu. Dichjarà chì i prufessori volenu sviluppà micca solu i so spazii di sviluppu prufessiunale è persunale, ma ancu ogni tipu d'opportunità, Özer hà dichjaratu chì a seconda dimensione di a cooperazione hè per i studiosi chì sò mandati à l'esteru per graduate educazione cù una borsa di studiu da u Ministeru di Naziunale. Educazione in u scopu di a Legge N ° 1416.

Ozer, radichi II. U Ministeru di l'Educazione Naziunale, chì hà righjuntu l'ora di Abdulhamid è hà cuntinuatu a tradizione da u 1929, hà dettu u seguente nantu à a borsa di studiu:

"Prughjettu implementatu cù successu nantu à a creazione di risorse umane qualificate, in particulare in u campu di l'istruzione superiore. In fatti, questu hè assai preziosu in quantu à dimustrà l'impurtanza chì Atatürk hà datu à l'istruzione superiore essendu assai più qualificata. Cum'è sapete, Atatürk hà mandatu lettere à tutti i 1416 studenti di borsa di studiu chì andaranu à l'esteru, facendu sentenu quantu sò preziosi per u paese. Finu à u 2002, 9 mila 540 studienti sò andati à l'esteru sottu sta borsa di studiu. Cù sta mossa educativa in l'anni 2000, più di u numeru di studienti mandati da u 1929 à u 2002, circa 11 di i nostri studienti sò andati à l'esteru in questu cuntestu.

Dichjarà chì i studiosi sò i ghjovani chì sò l'orgogliu di u paese, Özer hà dettu chì u prughjettu hà un significatu simbolicu in quantu à dimustrà a capacità di studienti assai riesciuti chì anu u putenziale di invertisce a fuga di u cervellu per travaglià in parechji lochi diffirenti. in Turchia è hà dettu, cuntinueghja à fà cusì ". disse.

Ricordendu ch'ellu hà scontru cù i studienti chì studianu à l'esteru in u scopu di u Cumitatu di Trasfurmazione di l'Educazione di e Nazioni Unite in New York, Özer hà dichjaratu chì u prublema di i voli internaziunali hè unu di i temi più spessu discututi. Özer hà dettu: "Ci avemu chjamatu u nostru presidente di Turkish Airlines da a Casa Turca, è u nostru presidente hà dettu: "Semu in paura, più pudemu spinghje i nostri mezi è aiutà i nostri studienti, u più utile seremu". Ellu disse, è avemu avutu rapidamente l'uppurtunità di riunite oghje ". disse.

Özer hà cunclusu e so parolle cusì: "In u scopu di a Legge N ° 1416, avemu attualmente 51 mila studienti in 4 paesi. Avà, sti studienti, i so mariti è i zitelli sò datu un scontu di 25 per centu nantu à i voli internaziunali è domestici è un supportu di bagaglii di 40 kilogrammi. Vogliu ringrazià u mo stimatu presidente THY è a preziosa famiglia di THY per esse cun noi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*