U Campionatu Equestre di Turchia di Rahvan era a Tappa di e Razze Competitive

U Campionatu Turcu Equestre di Rahvan era a Tappa di e Razze Competitive
U Campionatu Equestre di Turchia di Rahvan era a Tappa di e Razze Competitive

U Campionatu Equestre di Turchia di Rahvan, urganizatu sottu a coordinazione di a Municipalità Metropolitana di Bursa cù a participazione di quasi 200 cavalli è atleti 150 da diverse regioni di Turchia, hà assistitu à e gare competitive.

Campionatu Equestre di Turchia Rahvan, ospitatu da a Municipalità Metropolitana di Bursa, urganizata da a Federazione Turca di Sport Tradizionale Equestre è l'Associazione Bursa Rahvan and Racehorse Breeders and Riders Sports Club, cù a participazione di quasi 200 cavalli è atleti 150, a Municipalità Metropolitana Products Traditional Equestrian Sports. Club. Hè statu fattu in u locu. Corsi cù participazione intensa; U presidente di a Confederazione Ethnosport Mundiale Bilal Erdoğan, u Sicritariu Generale di u MHP İsmet Büyükataman, u Cunsigliu di a Federazione Turca di Sport Tradizionale Zübeyir Bekiroğlu, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana Murat Demir, u Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana Ulaş Akhan, u Sindaco di Osmangazi Mustafa Dündar, u Sindaco di u Partitu Yıldıktaman Yıldyrıml, u Partitu Provinciale Yıldırıml Davut Gürkan, u presidente provinciale di MHP Cihangir Kalkancı è parechji fan di sport anu vistu ancu. E corse tenute in e categurie Imported A, Imported B, Triple Colt, Quad Colt, Deck, Small Medium, Large Medium, Underside è Head eranu a scena di grande cumpetizione. L'atleti, chì dimustravanu tutte e cumpetenze di i cavalli Rahvan, si battevanu duramente per esse u primu.

Bilal Erdoğan, presidente di a Confederazione Mondiale di Ethnosports, hà dettu chì "aumentendu u numeru di federazioni sportive tradiziunali da una à quattru in Turchia", hè statu creatu un ambiente per trattà cù u listessu numeru di sport in cundizioni più favurevuli. Dichjarà chì facenu un sforzu per furnisce tutti i rami à "e masse chì ùn anu micca scontru sti sporti", Erdoğan hà dettu: "U travagliu per cui travagliemu hè u travagliu di u paese. Dopu tuttu, circhemu di mantene a nostra cultura viva è di trasmette à e novi generazioni. Diu benedica tutti quelli chì participanu à u travagliu di u paese. I cavalli Rahvan sò i cavalli di l'Anatolia è i Turchi. Per seculi, hè statu u megliu cunfidenti di l'omu in questa terra. Avemu da restituà a nostra ricchezza à a so gloria antica. Avemu da fà studii chì cuntribuiscenu à l'allevamentu, l'arricchimentu è a prumuzione di e nostre razzi di cavalli. Vogliu ringrazià quelli chì anu cuntribuitu à l'urganizazione di u torneu ".

U Sicritariu Generale di MHP è u Diputatu di Bursa, İsmet Büyükataman, hà felicitatu l'atleti in diverse parti di Turchia chì mettenu u so core è u so sforzu in stu sport. Esprimendu chì sò assai felici di vede l'amatori di cavalli chì anu participatu à u Campionatu Turcu cù u so successu in Bursa, Büyükataman hà desideratu successu à tutti i so amichi in u campionatu.

Zübeyir Bekiroğlu, un membru di u Cunsigliu di Amministrazione di a Federazione Turca di Sport Tradiziunali Tradiziunali, hà ricurdatu chì i sport tradiziunali facenu un viaghju da u passatu à u futuru. Spieghendu chì sò assai felici d'urganizà u Campionatu Equestre di Turchia di Rahvan, unu di sti viaghji, in Bursa, Bekiroğlu hà ringraziatu a Municipalità Metropolitana è İsmet Büyükataman per l'ospitu.

U vice-sindaco di a municipalità metropolitana Murat Demir hà dettu chì i sport ancestrali sò ghjunti in Anatolia da u grande Turkistan è sò trà i valori culturali impurtanti chì cuntinueghjanu à campà. Dichjarà chì hè necessariu di prutezzione di i rami sportivi chì rapprisentanu u spiritu di unità di a Nazione Turca, Demir hà dettu: "Avemu travagliendu per purtà sti sporti à u futuru supportenduli, chì sò i valori di a nostra cultura. Bursa ospita una tradizione storica è un patrimoniu dapoi parechji anni. I cavalli Rahvan sò stati a razza prediletta di cavalleria è cavalieri per seculi cù a so andatura è a nubiltà. Felicita à i cuncurrenti chì anu sudatu in 9 diverse categurie in u Campionatu Turcu ".

À a fine di e razzii chì cuntinueghjanu in tuttu u ghjornu, medaglie è cuppe sò state date à i patroni di cavalli è atleti da i membri di u protocolu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*