Operazione di contrabbanda in Rize

Operazione di contrabbanda in Rize
Operazione di contrabbanda in Rize

Rize Provincial Gendarmerie Command hà realizatu ricerche è cuntrolli stradali in l'area di rispunsabilità in settembre, basatu annantu à i mandati di ricerca pigliati da l'autorità ghjudiziarie. 51 suspettati sò stati catturati in l'operazione.

Sicondu a dichjarazione fatta da u Guvernu di Rize, 39.200 grammi di cannabis, 335 radiche di cannabis, 5 grammi di sementi di cannabis, 3 pillole narcotiche, 2.3 grammi di metanfetamina, 6 apparati per l'usu di droghe, 2 fucili di caccia senza licenza, 13 pistole senza licenza522. munizioni di pistola, 21 riviste di pistola, 1 pistola in biancu, 2 munizioni di pistola in biancu, 51 litri di bevande alcoliche illegale, 2.581 pacchetti di sigarette illegali, 20 pacchetti di sigaretti illegali, 100 pacchetti di tabacco di sigaretta illegale tagliati, 2 telefoni cellulari. 51 suspettati sò stati catturati in l'operazione.

Inoltre, l'azzione ghjudiziaria è amministrativa hè stata presa contr'à 226 suspettati per altri crimini è delitti, è i materiali sequestrati sò stati sequestrati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*