U Teatru Rumanu hà apertu e so porte à i studienti di a capitale

U teatru rumanu apre e so porte à i studienti di a capitale
U Teatru Rumanu hà apertu e so porte à i studienti di a capitale

U Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale di a Municipalità Metropolitana di Ankara hà apertu e porte di u Teatru Romanu Anticu di duimila anni, una di l'opere più impurtanti di a storia di a cità, à i prufessori è i studienti di a Facultà di Architettura di l'Università Çankaya. Durante a visita guidata, i studienti sò stati infurmati nantu à i travaglii di risturazione realizati in a regione storica.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à cooperà cù l'università in modu di priservà l'artefatti chì anu un postu impurtante in a storia di a Capitale è trasfirìlli à e generazioni future.

In u scopu di u corsu "Arch 401-Architectural Design Studio V", Çankaya University Faculty of Architecture membri di facultà è studienti esaminatu i travaglii di risturazione realizati in u Teatru Romanu Anticu di dui mila anni, una di l'opere più impurtanti di a storia di a cità, è u so circondu.

Durante u viaghju ospitatu da u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale di ABB è accumpagnatu da guide esperte, e dumande di circa 40 studienti è docenti nantu à i travaglii di risturazione è di riabilitazione realizati in a regione sò stati risposti.

ATTENZIONE INTENSIVA DA L'UNIVERSITÀ À U PATRIMONIU STORICO DI A CAPITALE

Dichjarà chì l'università in tuttu u paese anu dimustratu un grande interessu in i lochi storichi di a capitale, u Capu di u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale di l'ABB, Bekir Ödemiş, hà datu e seguenti informazioni nantu à u viaghju assistitu da i studienti di l'Università Çankaya:

"Cum'è a Municipalità Metropolitana di Ankara, i prughjetti qualificati chì avemu iniziatu in u Centru Storicu di Ulus ùn sò micca solu assicurati a preservazione è u trasportu di questi beni à u futuru, ma ancu cuminciaru à attirà l'attenzione di l'università. In particulare i scuperti truvati da u periodu passatu durante u nostru travagliu archeopark parenu apre una nova pagina in questa regione è in a storia di Ankara. Dopu à i prufessori è i prufessori di l'Università di Gaziantep, oghje ospitemu studienti è prufessori di l'Università Çankaya. Ci hè ancu una dumanda da altre università. Questu hè assai piacevule... Mentre facemu i prughjetti, i turnemu micca solu in un prughjettu municipale, ma ancu in un studiu scientificu chì riceve u sustegnu accademicu di l'università.

GRAZIE DA I STUDENTI À ABB

Ringraziendu a Municipalità Metropolitana di Ankara per l'urganizazione di prughjetti per i studienti di a capitale per cunnosce a storia di a cità da vicinu, i membri di a facultà è i studienti di a Facultà di Architettura di l'Università Çankaya anu manifestatu u so pensamentu nantu à u viaghju à u Teatru Rumanu cù e seguenti parolle:

Assoc. Dr. Aslı Er Akan (Vice Decan di Çankaya University Faculty of Architecture): "Oghje, simu inseme cù i nostri studienti per vede l'esempiu multi-layered di a capitale. Vulemu chì i nostri studienti osservà a ricustruzzione di u stratu rumanu storicu, u Bagnu Rumanu è u Teatru Rumanu. "I nostri studienti diventanu veramente cuscenza di a prutezzione di u nostru patrimoniu culturale".

Ekinsu Temir: "U viaghju era assai eccitante per mè. Grazie à i nostri maestri, aghju amparatu chì ci hè un locu cusì storicu in Ulus, u centru di Ankara. Progettaremu un centru culturale è archeoparcu cum'è u nostru prughjettu di quarta scola. « Quì, faremu un studiu priservendu e tracce di a storia rumana.

Sinem Sari: "U viaghju à u Teatru Rumanu è u so circondu hà furnitu assai dati per u nostru prughjettu di u centru culturale è l'archeopark. Siccomu Ankara hè una cità multi-layered è cuntene tracce di u Periudu Rumanu, avemu avutu à travaglià in armunia cù a struttura storica senza dannà sti strati in u nostru prughjettu. E squadre di a Municipalità Metropolitana ci anu infurmatu. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu ".

Berfin Mehmetoğlu: "U viaghju à u teatru è u travagliu di risturazione intornu hè statu assai piacevule è informativu per noi. I nostri prufessori anu sceltu questu locu per u prugettu perchè Ankara hè una cità multi-strati... Quì vedemu tracce da u Periudu Republicanu è u Periudu Rumanu. Vulemu realizà un prughjettu chì darà benefici suciali, culturali è ecunomichi à a cità, priservendu i strati di stu locu. E squadre di a Municipalità Metropolitana di Ankara ci anu infurmatu ".

Mert Ayarsoy: "U viaghju à u Teatru Rumanu è u so circondu hè statu assai utile per noi. "I squadre di a Municipalità Metropolitana ci anu datu infurmazioni assai utili nantu à a risturazione è u patrimoniu culturale".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*