RUTE occupa un postu impurtante in i Ferroviari cù Prughjetti Naziunali è Naziunali

RUTE occupa un postu impurtante in e ferrovie cù prughjetti domestici è naziunali
RUTE occupa un postu impurtante in i Ferroviari cù Prughjetti Naziunali è Naziunali

U direttore generale di TCDD, Hasan Pezük, hà fattu inspezioni è hà tenutu una riunione à l'Istitutu di Tecnologie di Trasportu Ferroviariu TÜBİTAK (RUTE). Ricevendu infurmazioni nantu à i prughjetti, u Direttore Generale di TCDD Hasan Pezük hà valutatu l'ultimu statutu di i prughjetti lucali è naziunali cù i funzionari di TÜBİTAK RUTE.

U Direttore Generale di TCDD, Hasan Pezük, si trasferì à TÜBİTAK RUTE dopu a 4a Conferenza Parlamentaria Internaziunale in Istanbul. Hasan Pezük hà spartutu l'infurmazioni cù i funzionari di RUTE nantu à novi strumenti tecnichi di produzzione per un'operazione più sicura è più veloce in ferrovie. I prublemi di mantenimentu, riparazione, pruduzzione è cumunicazione sò stati discututi durante a riunione, induve a coordinazione trà e duie istituzioni è l'altri attori, i sviluppi tecnologichi ferroviari è i novi prughjetti sò stati discututi.

"RUTE hà un postu impurtante in e ferrovie cù prughjetti lucali è naziunali. "L'eccitazione di i nostri amichi ci dà forza". U direttore generale di TCDD, Hasan Pezük, hà continuatu u so discorsu cusì: "Servemu à u nostru populu cù ferrovie più sicure è più veloci cù novi prughjetti. Producemu prughjetti da a pruduzzione à u mantenimentu, da a tecnulugia di l'infurmazione à a meccanica. I nostri amichi sò davanti à i paesi europei in certi prughjetti. Qualchi software hà righjuntu u puntu induve pò esse sviluppatu è esportatu. "Quandu sti travaglii sò finiti, risparmiemu tempu è ecunumia".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*