L'energia rinnuvevule hà per scopu di guadagnà 30 milioni di TL annu in Samsun

Scopu di guadagnà milioni di TL per annu da l'energia rinnuvevule in Samsun
L'energia rinnuvevule hà per scopu di guadagnà 30 milioni di TL annu in Samsun

Mentre a Municipalità Metropolitana di Samsun prepara a cità per u futuru cù i so prughjetti d'investimentu, cuntinueghja ancu i so studii nantu à l'usu di e fonti d'energia rinnuvevuli. A municipalità, chì si prepara à stabilisce a più grande Centrale Solar Power (GES) in u nordu di Turchia in u distrittu di Ladik, vole à tender u prughjettu u più prestu pussibule. Dichjarà chì a centrale elettrica darà benefici significativi à a cità, u sindaco di a municipalità metropolitana Mustafa Demir hà dettu chì anu da truvà l'uppurtunità di investisce più in Samsun. Grazie à u prugettu, 130 milioni di TL seranu guadagnati annu.

Cuntinuendu i so prughjetti chì portaranu a visione à Samsun, u centru di a Regione di u Mari Neru, a Municipalità Metropolitana attribuisce una grande impurtanza à e fonti d'energia rinnuvevuli contr'à u cambiamentu climaticu causatu da u riscaldamentu glubale. A Municipalità Metropolitana, chì attira l'attenzione cù i so prughjetti ambientali in u scopu di a lotta contru u cambiamentu climaticu, chì provoca prublemi di contaminazione di l'aria, l'acqua è a terra, si rivolge à fonti d'energia rinnuvevuli cum'è u ventu, l'acqua è u sole per riduce u cunsumu d'energia.

U PROCESSU DI L'OFFERTA ASPETTA

A Municipalità Metropolitana di Samsun, chì hà u scopu di furnisce l'electricità cunsumata da l'istituzione da l'energia solare è eolica, aspetta a fine di u prucessu di licitazione per u prughjettu SPP. Se u prezzu previstu in l'offerta ùn hè micca accadutu, a municipalità purterà l'investimentu à a cità stessu. Sutta a rispunsabilità di u Dipartimentu di Prutezzione è Control Ambientale, a municipalità puderà generà elettricità per 685 anni cù u prugettu da esse implementatu nantu à una zona di 30 mila decares in Büyükalan Mahallesi.

130 MILIONI TL Earnings

Cù u stabilimentu, chì avarà una putenza di 45 megawatts in u primu stadiu, hè previstu di furnisce un ingudu annu di 100 milioni di TL in u cunsumu d'electricità. Dopu l'iniziu di l'investimentu SPP, a Municipalità Metropolitana, chì accelerà i travaglii di u prughjettu di a Centrale Eolica (RES), hà da scopu di guadagnà 30 Million TL annu da questu.

L'ENERGIA Rinnovabile hè assai impurtante

Fornendu infurmazioni nantu à i sviluppi in u prughjettu SPP, u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, hà dettu: "Semu in un periodu induve duvemu aduprà fonti d'energia rinnuvevuli quant'è pussibule. U prughjettu GES hè unu di elli, è serà un investimentu assai impurtante per l'avvene di a nostra cità. Avemu fattu tutte e nostre preparazioni è aspittemu a fine di u prucessu di licitazione. Cusì, daremu l'iniziu di l'investimentu di u prugettu. Se avemu avutu una situazione cuntraria, noi, cum'è a municipalità, custruiremu a centrale elettrica firmendu un altru primu in Turchia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*