U Centru Turisticu Invernale di Samsun Akdağ si prepara per a stagione

U Centru Turisticu Invernale di Samsun Akdag si prepara per a stagione
U Centru Turisticu Invernale di Samsun Akdağ si prepara per a stagione

A Municipalità Metropolitana di Samsun hà finitu u 80 per centu di i travaglii di allargamentu di a strada in Ladik Akdağ, chì hè u centru di u turismu invernale di a regione è a cità. Dichjarà chì mettenu strade di longa durata in serviziu rinforzendu l'infrastruttura di u distrittu, chì hè preparatu per u turismu invernale, u sindaco metropolitanu Mustafa Demir hà dettu: "Semu ogni serviziu chì prumettimu".

A Municipalità Metropolitana cuntinueghja i so travaglii di mantenimentu, riparazione è espansione di e strade in tutta a pruvincia per chì i citadini ponu viaghjà più in modu sicuru è cunfortu. Cù i travaglii realizati da e squadre di u Dipartimentu di Custruzzione di Strada, Mantenimentu è Riparazione, un travagliu intensu hè realizatu sia in i centri di a cità sia in e strade in i quartieri. Cù l'investimenti fatti in u quadru di un certu prugramma, e porte di un trasportu còmode sò aperte à i citadini.

L'LARGHEZZA DI STRADA AUMENTATA DA 5.5 METRES À 9 METRES

Unu di quelli lochi induve u studiu hè statu realizatu hè Akdağ, chì hè u puntu di turismu invernale più impurtante di a regione è di a cità. Mentre a larghezza di a strada chì porta à u centru di sci era 5.5 metri prima, hè stata aumentata à 9 metri cù i travaglii di espansione di a Municipalità Metropolitana. I rivestimenti di superficia di tipu A è B sò stati fatti. Hè destinatu à compie i travaglii di strada, 80 per centu di i quali sò stati cumpletati, cù parcheghji custruiti, prima di a stagione di sci.

E STRADE DI LONGA DURATA SONT SERVIZU

Dichjarà chì mettenu strade di longa durata in serviziu rinforzendu l'infrastruttura di u distrittu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, hà dettu: "Semu ogni serviziu chì prumettimu. Basatu nantu à u principiu di "a strada hè a civiltà", avemu travagliatu assai per eliminà e carenze di e strade in tutte e parte di a cità, in particulare in u centru di a cità. Facemu i lochi di prestigiu di a cità degne di Samsun. Detectemu è rifaccemu i difetti nantu à e strade chì ghjunghjenu à i quartieri è i paesi da u centru unu à unu ", dicendu: "Mentre cuntinuemu i nostri investimenti in Samsun per diventà una cità sana è marca, travagliamu senza ignurà i so bisogni. . A strada hè in cima di questi bisogni. Continueremu à furnisce servizii à a Municipalità Metropolitana, indipendentemente da u distrittu, quartiere o paese, cum'è avemu fattu finu à avà ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*