Effetti Salute di l'Art Therapy

Effetti di l'Artterapia nantu à a Salute
Effetti Salute di l'Art Therapy

Università Üsküdar, Facultà di Scienze di a Salute, Dipartimentu di Terapia Occupazionale Lecturer. Vede. Isa Kör hà parlatu di a relazione trà a terapia d'arte è a terapia occupazionale è i benefici chì furniscenu à l'occasione di u "27 d'ottobre ghjornu mundiale di terapia occupazionale". Kör hà enfatizatu chì a terapia di l'arte riduce u risicu di sviluppà a dimenzja in l'anziani, è hà dettu chì l'arnesi cum'è i pupi è i vernici furniscenu ancu effetti pusitivi.

Dichjarà chì i terapeuti occupazionali ponu applicà à l'arteterapia quandu anu bisognu, l'esperti dicenu chì per questu modu, i terapeuti occupazionali anu u scopu di aumentà a participazione à l'attività, aumentà e differenze in a so vita, migliurà a salute è riduce l'effetti di l'esperienze negative.

U World Occupational Therapists Day hè celebratu u 27 d'ottobre ogni annu sottu a dirigenza di WFOT (World Federation of Occupational Therapists).

"Cumu l'attività diminuiscenu, i so roli sò persi.

Kör hà dichjaratu chì l'area di travagliu di a terapia occupazionale copre tutte l'attività di e persone in a so vita di ogni ghjornu, è hà dettu: "Pudemu definisce a terapia occupazionale cum'è a participazione attiva di l'individuu in l'autocura, u travagliu, u tempu di piacè è u ghjocu. Inoltre, l'attività pò esse definita cum'è tuttu ciò chì a ghjente si impegna, cum'è piglià cura di sè stessu, gode di a vita, cuntribuisce à l'ambienti suciali è ecunomichi. hà utilizatu e so dichjarazioni.

Sottulineendu chì l'individui anu un rolu in a so vita, Kör hà dettu chì i roli ponu differisce in ogni età è in ogni ambiente, è hà dettu:

"Cù u deterioramentu di a salute, una diminuzione di a participazione di a persona in l'attività pò esse vistu. A diminuzione di a participazione à l'attività pò purtà à a perdita di roli in a so vita. Mentre a perdita di roli porta à cambiamenti in l'aspettattivi di a persona in a vita, i distruzzioni ligati à u deterioramentu di a salute pò esse vistu per a perdita di l'attività in a persona. L'individuu pò scuntrà situazioni cum'è sentu senza valore, vive dipendente di qualchissia, ùn pò micca fà attività di ogni ghjornu, è vive dipendente da un lettu.

U primu scopu hè di e persone cun malatie mentale.

Kör hà dettu chì i terapeuti occupazionali ponu applicà à l'arteterapia per riduce l'effettu di l'esperienze negative nantu à a persona, per aumentà a participazione à l'attività, per aumentà e differenze in a so vita, per stabilisce rutine, per prumove a migliione di a salute, è per assicurà u benessere. .

Kör, chì basa l'arteterapia nantu à l'idea chì l'espressione di i so sentimenti è pinsamenti hè una vita non verbale, terapeutica è arricchisce in u prucessu di creazione artistica, dice: "U mira di l'arteterapia sò e persone cù disordini psicologichi in prima. A pupulazione di sta terapia s'hè sviluppata in seguitu à l'individui cù difficultà in a vita di ogni ghjornu, cum'è i zitelli, l'adulescenti, l'anziani, u disordine di spettru autismu, a storia di abusu, perdita o disastru naturali. disse.

Nutendu chì l'arteterapia sustene e persone chì luttannu cù u stress o l'autocuscenza è anu una pressione chì causa difficultà persunali, Blind hà cuntinuatu:

"Oghje, l'arteterapia pò esse trattata micca solu cum'è un approcciu terapeuticu, ma ancu cum'è una pratica di sviluppu in quale individui o gruppi scopre u so putenziale è risolve certi prublemi suciali. À questu puntu, u travagliu cumuna di l'arteterapia è a terapia occupazionale in u sustegnu di l'individui cù bisogni speciali attira l'attenzione ".

Puppet hè un strumentu impurtante in a terapia

Dichjarà chì i pupi sò unu di l'arnesi utilizati in a terapia d'arte, Kör hà dettu: "Puppet hè una espressione metaforica in a terapia d'arte. L'interazzione cù i zitelli chì anu difficultà à utilizà a lingua verbale in l'entrevista di u terapeuta occupazionale in modi cum'è u disegnu, u modellu d'argilla è a facilità hè una opzione divertente micca solu per u terapeuta, ma ancu per u zitellu. Inoltre, l'usu di pupi invece di parlà direttamente pò aiutà u zitellu à avè pinsamenti menu ostili è minaccianti senza parlà ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

I vernici ponu avè un effettu pusitivu

Kör hà dichjaratu chì materiali cum'è matite, crayons, materiali di collage, stampi, spazzole, argilla è pitture acquose, olii è pastelli ponu esse aduprati in l'opere d'arte è hà dettu: "L'armunia chì si prova à esse creata in l'internu secondu l'usu di materiali. pò esse spressione cum'è l'espressione di a persona. Ci sò ancu studii nantu à l'effettu pusitivu di i tinti nantu à a memoria longu dopu l'avvenimenti traumatichi. Hè statu osservatu chì e pitture fluide in particulare incuraghjenu a rilassazione è l'esperienze meditative in l'individuu. disse.

U travagliu in particulare in u campu di a pediatria.

Enfatizendu chì quandu si cunsiderà l'arteterapia è a terapia occupazionale inseme, ùn deve esse scurdatu chì si fucalizzanu nantu à diversi punti, Kör hà dettu: "U terapeuta occupazionale pò determinà in anticipu i punti chì l'individuu pò evità, ùn vulete micca tuccà, mette in u so. bocca è ponenu un periculu per ellu stessu durante l'opera d'arte. In quale campu l'individuu hà una mancanza di cumpetenza, pò preferite applicà diverse opere artistiche. I terapeuti occupazionali travaglianu soprattuttu in u campu di a pediatria in u nostru paese ". disse.

Kör hà dettu chì i gruppi svantaggiati cum'è u disordine di u spettru autismu, u disordine di l'attenzione è l'iperattività, l'incapacità di apprendimentu specificu, u sindromu di down è a paralisi cerebrale osservata in i zitelli sò assai cumuni.

Kör hà dettu chì postu chì u terapeuta occupazionale hà da trattà ogni individuu secondu i so interessi è e caratteristiche persunali, diverse applicazioni ponu esse applicate à dui individui diffirenti cù difficultà d'apprendimentu in u so travagliu artisticu. In più di evaluà ogni gruppu in sè stessu, aduttenu un approcciu persunalizatu per targeting un approcciu individuale. In u travagliu di gruppu, hè pussibule di vede migliurà in e cumpetenze suciali di l'individui chì interagiscenu cù l'opere artistiche ". disse.

Reduce u risicu di demenza

Dichjarà chì a terapia d'arte pò esse necessaria per rinfurzà e cumpetenze cognitive cum'è a memoria è l'attenzione è aumentà a mobilità fisica in individui cechi è geriatrici, hà dettu: "L'arte richiede l'usu di diverse cumpetenze cum'è u pensamentu astrattu, u ghjudiziu è a memoria. L'effettu di l'arti hè notevuli in l'osservazione di un risicu più bassu di sviluppà a dimenzja in l'anziani. L'usu di a cunniscenza attraversu l'arti pò traduce in funzioni indipendenti in a populazione anziana chì beneficia di a maiò parte di i servizii di riabilitazione. hà fattu a so valutazione.

I terapeuti occupazionali si focalizeghjanu nantu à u benessere di l'individuu

"Mentre i terapeuti occupazionali ponu aduprà l'arti cum'è strumentu, ùn anu micca prugressu includendu solu l'arteterapia in e so riunioni", Kör continuò cusì:

"A musica, a pittura, l'argilla, i studii di ballu ponu esse in l'entrevista, ma ùn anu micca focu annantu à u sviluppu di l'individui nantu à i campi citati è a manera di spressione per mezu di l'opere artistiche. Supporta a vita di l'individuu identificendu l'attività secondu e capacità perse di a persona, u scopu di migliurà e cumpetenze di a persona, di ristabilisce e di prevene perdite.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*