A Festa di a Scienza principia in Sapanca

A Festa di a Scienza principia in Sapanca
A Festa di a Scienza principia in Sapanca

Sapanca Science Festival, sustinutu da a Municipalità di Sapanca, hè stata aperta cù una ceremonia. U guvernatore di u distrittu di Sapanca Abdurrezzak Canpolat; Sapanca Mayor Ozcan Özen, Direttore Provinciale di l'Educazione Naziunale Ebubekir Sıddık Savaşçı, Rettore di l'Università di Scienze Applicate di Sakarya, Mehmet Sarabıyık, Direttore di l'Educazione Naziunale di Distrettu Mehmet Nuri Dede, Capu di a Pulizia di Sapanca Aslı Gül İlhan, Comandante di Gendarmeria di u Distrettu di Sapanca, Tenente di Gendarmeria, Tenente Ali Kösken, studenti di scola i genitori anu assistitu..

Ebubekir Sıddık Savaşçı, Direttore Provinciale di l'Educazione Naziunale; "U prughjettu, sustinutu da u TÜBİTAK 4007 Science Festivals Support Program, hà per scopu di sviluppà prospettive pusitive nantu à a scienza, a cunniscenza scientifica è i scientisti, è à aumentà a curiosità scientifica è a sensibilizazione in i participanti. Crià una bona persona ùn hè micca faciule, hè un prucessu. Hè pussibule esse più efficau cù l'opportunità tecnologica, ma in essenza, esige u desideriu è a curiosità. Quandu a scienza hè citata, ci deve esse curiosità daretu. Induve ùn ci hè micca curiosità, a scienza ùn hà micca chance di sviluppà. I zitelli anu bisognu di cresce indagando è truvà risposte à e so dumande. Avemu da coordinà questu bè. I prucessi chì si cumplementanu l'un l'altru anu da esse vissuti è manteni. Questu hè solu pussibule se a scola, a famiglia, l'ambiente è l'amministrazione ponu tutti travaglià in modu integratu. Spergu chì questu avvenimentu cuntribuisce à l'aumentu di l'eccitazione chì vulemu mustrà à u puntu di l'educazione. Se ùn pudemu micca crià persone boni è qualificate, ùn hè micca pussibule di fighjà u nostru avvene cù speranza. In questu rispettu, a furmazione pratica hè assai impurtante ".

U guvernatore di u distrittu di Sapanca Abdurrezzak Canpolat; "Ùn ci hè micca mondu senza scienza, senza tecnulugia. I ghjovani menti devenu esse incuraghjiti à pensà, osservà, maravigliate è investigà ciò chì sò curiosi. Avemu stabilitu attelli per i studienti in queste scole per realizà i so pinsamenti, cumpetenze è sogni. Trà i nostri studienti, avemu studienti chì metteranu in luce u futuru luminoso di Turchia. Semu felici di vede questu, e nostre speranze fermanu sempre fresche. A nostra aspettazione da i nostri ghjovani hè di esse boni figlioli à a so patria, bandiera, nazione, famiglie è amati. Sò persone rispunsevuli. U Festival di a Scienza, chì urganizemu per revelà i talenti di i nostri studienti, hè unu di elli. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu è ​​i nostri studienti ".

Sapanca Mayor Ozcan Özen;" Sapanca Science Festival hè di grande impurtanza per tutti i participanti, da 7 à 70, per sviluppà prospettive pusitive nantu à a scienza, a cunniscenza scientifica è i scientisti attraversu applicazioni divertenti, è per aumentà a curiosità scientifica è a cuscenza in i participanti. A cunniscenza hè sempre stata a forza determinante in tutta a storia umana. Per avè stu putere è per determinà u nostru propiu destinu, avemu da rinnuvà constantemente è sviluppà in tutti i campi di a cunniscenza. Avemu da fà muvimenti in cunfurmità cù a tremenda sperienza è a cunniscenza chì a cultura è a civiltà chì appartenemu per offre à noi. Avemu da eredità rapidamente l'eredità lasciata da parechji grandi studiosi cum'è Ibn Sina, Farabi, Katip Çelebi, Ali Kuşçu è purtari assai più luntanu. Felicita à i prufessori di a Scuola Primaria Sapanca, i studienti è quelli chì anu cuntribuitu à u prugramma TÜBİTAK 4007 Sapanca Science Festival, chì aghjunghje un culore è una dimensione diversa à u nostru mondu educativu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*