U cantante Gülşen si prisenta davanti à u ghjudice oghje!

U cantante Gulsen passa davanti à u ghjudice oghje
U cantante Gülşen si prisenta davanti à u ghjudice oghje!

Una demanda hè stata presentata contru à ellu per u crimine di "provocà u publicu à l'odiu è l'inimicizia" per via di e rimarche chì hà fattu versu i studienti di u liceu Imam Hatip. Gülşen, chì hè cundannatu à a prigiò da 1 à 3 anni è hà una cundizione di cuntrollu ghjudiziariu, comparerà oghje davanti à u ghjudice à a Corte Penale di Primu Istanza di Istanbul.

Gülşen Çolakoğlu hè statu accusatu di avè insultatu i studienti di u liceu Imam Hatip durante un cuncertu in Ataşehir u 30 d'aprile di u 2022. Allora, l'Uffiziu di u Procuratore Generale di Istanbul hà lanciatu una investigazione ufficiale contr'à u cantante Gülşen Çolakoğlu a notte di u 24 d'Aostu 2022, per u crimine di "incitazione di u publicu à l'odiu è l'inimicizia" per e so parolle contr'à i studienti di u liceu Imam Hatip. U cantante, chì era arrestatu da a polizia u 25 d'aostu, hè statu arristatu da u tribunale di turnu.

In u risultatu di l'obiezione fatta da i so avucati à u tribunale superiore, hè statu decisu di liberà Gülşen Çolakoğlu u 29 d'aostu è di purtalla sottu à u cuntrollu ghjudiziariu à a cundizione ch'ella ùn lasci micca a residenza.

Dopu à l'obiezione fatta da l'avucati di Gülşen dopu chì u tribunale, chì hà accettatu l'accusazione, hà decisu di cuntinuà i cuntrolli ghjudiziali, a 7ª Alta Corte Penale di Istanbul hà impostu un requisitu per abolisce l'arrestu in casa è impone una prohibizione di lascià u paese è di firmà à u a stazione di polizia più vicina ogni ghjovi.

Una parte di a difesa di Gülşen hè stata presentata à u tribunale per mezu di u so avvucatu, Emek Emre, prima di l'udienza, chì si terrà per a prima volta u venneri 11 d'ottobre à l'21u tribunale penale di prima istanza di Istanbul. L'avucatu di u cantante, Emek Emre, hà dumandatu chì Emre A., chì hà publicatu u video chì cuntene e parolle in quistione, sia intesu cum'è tistimone.

Quale hè Gulsen Colakoglu?

Gülşen Çolakoğlu (cognome prematrimoniale Bayraktar; natu 29 May 1976, Istanbul) hè un cantante è cantautore turcu. Grazie à i so successi in Turchia, hè diventatu unu di i nomi più ascoltati è più venduti in a musica pop turca cuntempuranea.

Natu è cresciutu in Çapa, Gülşen hè graduatu da Şehremini Anatolian High School. Ancu s'ellu hè intrutu in u cunsirvatoriu di l'Università Tecnica d'Istanbul dopu à u liceu, hà lasciatu a so educazione à a mità di strada perchè hà ancu travagliatu in bars à u stessu tempu. In u 1995, hè statu scupertu in un bar induve si eseguiva, è hà ricevutu un'offerta di l'album è hà firmatu un accordu di discu cù Raks Music. Ancu s'ellu hà fattu un nome per ellu stessu debutendu cù u so debut album Be Adam in u 1996, hà messu a so carriera musicale in fondu per uni pochi d'anni com'è u risultatu di focu annantu à u so matrimoniu. Hà fattu un debut più grande in u 2004 cù u so quartu album Of ... Of ... è hà vintu u Golden Butterfly è u Kral TV Video Music Award cù a canzone di successu di u stessu nome. Dopu à l'album Yurtta Aşk Cihanda Aşk (2006) certificatu MU-YAP, hà cuntinuatu u so successu di vendita è m'hà fattu piantà? (2013) hè diventatu l'album più vendutu di l'annu in Turchia, seguitu da u sicondu album più vendutu di l'annu, Bangır Bangır (2015). Cù i canti "Love in the Homeland, Love in the World", "Bi' An Gel", "New One", "So-called Separation", "Yatcaz Kalkcaz I'm There", "Snowman", "İltimas" , "Bangır Bangır" è "I Know a Chance" Restava à u numeru unu in a Lista Ufficiale Turca per settimane.

Stingendu cum'è un autore di canzoni, chì hà ricevutu feedbacki pusitivi da i critichi musicali è u so cantu, Gülşen hà cuminciatu à cantà e canzoni ch'ella hà scrittu, soprattuttu dopu à a prima parte di a so carriera, è hà preparatu assai canzoni hit per i so culleghi chì anu successu in u charts. in 2015 YouTubeMentre era u cantante turcu più guardatu in Turchia, diventò u primu cantante turcu chì u video clip hè statu vistu più di dui centu milioni l'annu dopu. Hà vintu decine di premii, cumprese sei Golden Butterfly è nove King Turkey Music Awards.

Hè cunnisciutu ancu per a so sensibilità à i prughjetti di rispunsabilità suciale, l'artista hà scrittu è cantatu una canzone chjamata "The Brightest Star" in u 2011 per u prughjettu educativu di l'UNICEF Stars of Istanbul. In u 2012, Gülşen hà fattu un tour di 5 ghjorni in 8 diverse cità in i Stati Uniti cù The New York Gypsy All-Stars, unu di i gruppi chì interpretanu a musica romana in i Stati Uniti. Duranti u giru, chì includeu Boston, New York, Washington, Chicago è New Jersey, l'artista hà attiratu l'attenzione da i Turchi americani.

Arresta
Un'inchiesta hè stata lanciata contr'à ellu per alcune di e dichjarazioni chì hà fattu nantu à i studienti di u liceu imam hatip durante u cuncertu di Istanbul u 25 d'aprile u 2022 d'Agostu 30. In u stessu ghjornu, hè stata arrestata è mandata à a Prigione Chiusa di e donne di Bakırköy accusata di incitazione à l'odiu è l'inimicizia o umiliazione (Articulu 216 di u TCK). Gülşen hà nigatu l'accusazioni in tribunale, hà dettu ch'ella hà ripetutu i so difesi à a polizia è à l'uffiziu di u procuratore è vulia esse ghjudicatu in attesa di prucessu. In a so dichjarazione à l'uffiziu di u prosecutore, a cantante hà dettu chì u video hè statu servitu per scopi pruvucatori, hà negatu l'accusazioni è hà dumandatu una decisione di ùn perseguite. A so spiegazione dettagliata hè a siguenti:

"Sò un artista per 25 anni. Aghju i culleghi musicisti. Aghju fattu in cuncerti cù stu gruppu. U soprannomu di u mo amicu "Mirac", chì hè un tastierista in a mo squadra, hè "imam". Ci scherzamu cù l'amichi cum'è "stupidi, stupidi, pervertiti" trà noi. Sfurtunatamente, sti dui parolle sò ghjunti. U nostru amicu ùn hà micca studiatu in imam hatip. Ùn mi ricordu micca u cognome è u cuntattu di Miraç. Tutti i mo amichi in u gruppu anu soprannomi.

Stu discorsu hè prubabilmente una conversazione trà Miraç è mè durante a canzona in una tappa di u cuncertu chì ùn mi ricordu micca. Quandu aghju dettu à a mo orchestra: "Portatemi nantu à e spalle à mezu à l'audienza", aghju ricevutu una risposta da l'orchestra dicendu: "Lasciate chì l'imam vi porti", è a cunversazione in quistione era trà mè è Miraç. Stu discorsu ùn hè micca un discorsu chì aghju datu à i participanti à u cuncertu o à i media. Sò un artista chì ama u so paese, crede in l'ugualità d'uppurtunità, è ùn pò micca separà nimu.

Ùn sò micca sapè da quale o per quale scopu sta maghjina curta hè stata servita mesi dopu. Tuttavia, pensu chì hè stata servita per scopi provocatori. Ùn aghju mai fattu stu discorsu per denigrarà o insultà i membri di l'imam hatip o una parte di u nostru paese. Rispettu tutti i valori è sensibilità di u paese. Assolutamente ùn accetta micca l'accusazione. Hè ancu disgraziatu chì l'avvenimentu hè accadutu in un locu intempestivu.

Sò assai dispiaciutu chì i scherzi sò percepiti cum'è odiosi versu qualsiasi gruppu. Ùn aghju micca intenzione di fà un crimine. Ùn aghju micca l'accusazione. Esige una decisione di ùn perseguite micca. »

U 29 d'aostu 2022, l'obiezione à a so detenzione hè stata accettata è hè statu liberatu à a cundizione di ùn lascià micca a residenza. U requisitu di ùn lascià a residenza hè statu rialzatu u 12 di settembre di u 2022.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*