'Sea To Sky' Enduro corse da mare à celu per piglià Atart dumani

Sea To Sky Enduro Corse Da Mare à Celu Da piglià Dumane
'Sea To Sky' Enduro corse da mare à celu per piglià Atart dumani

A cunferenza di stampa di "SEA TO SKY" Sea to Sky Enduro Races, una di l'urganisazioni di sport estremi più famose in u mondu, hè stata in Kemer. Parlendu à a riunione, u sindaco di Kemer Necati Topaloğlu hà dichjaratu chì Kemer hè ghjuntu à un locu estremamente impurtante in u turismu sportivu è hà dettu chì sò assai felici di accoglie 32 atleti di 350 paesi diversi in Kemer.

"SEA TO SKY" Sea to Sky Enduro Races, una di l'urganisazioni di sport estremi più famose in u mondu, accoglierà 19 atleti da 22 paesi diversi u 2022-32 ottobre 350 in Antalya - Kemer, chì si trova in un affascinante. locu induve u Mediterraniu scontra cù i Monti Taurus Occidentali.

Unu di l'avvenimenti più impurtanti di u turismu sportivu

Ogni ottobre, i corridori di diverse parti di u mondu si riuniscenu in Kemer per cumpete in a "Corsa Enduro più divertente di u mondu". L'avvenimentu, chì si terrà per a 13a volta questu annu cù u sustegnu di a municipalità di Kemer, si distingue cum'è una di l'attività più impurtanti di u turismu sportivu in u nostru paese, chì presenta u cuncettu di sport è vacanze inseme.

Prima di a cumpetizione, una cunferenza di stampa hè stata fatta in a Moonlight Bay in Kemer. U sindaco di Kemer Necati Topaloğlu, u presidente di KETAV Volkan Yorulmaz, u cunsigliu municipale di Kemer è u presidente di Kemer Enduro Motorcycle Club Semih Özdemir, u cunsigliu municipale di Kemer Mustafa Bilici, u direttore generale di l'Olympos Cable Car Haydar Gümrükçü è i campioni di u mondu atleti anu assistitu à a riunione.

Semu in cima in u turismu sportivu

Parlendu à a riunione, u sindaco di Kemer, Necati Topaloğlu, hà indicatu l'impurtanza di e gare da u mare à u celu per Kemer è hà dettu: "Cumu a municipalità di Kemer, avemu fattu a nostra parte per questa grande urganizazione è cuntinuemu à fà. In questa occasione, vulemu enfatizà è mustrà à tutti chì Kemer ùn hè micca solu u mare, a sabbia è u sole. Kemer cuntinueghja à vene in prima linea cù i so urganisazioni sportivi. Le nostre corse Sea To Sky sò iniziate. Cuntinuemu à accoglie cuncorsi internaziunali cum'è Sky to Sea, Grand Fondo, Run to Sky. Cuntinuemu dinò i nostri sforzi per sviluppà u turismu sportivu. Grazie à tutti quelli chì anu urganizatu è cuntribuitu. Cum'è a municipalità di Kemer, avemu ogni tipu di sustegnu è continueremu à furnisce u sustegnu finu à a fine. Semu assai felici di accoglie 32 atleti da 350 paesi diversi in Kemer ".

Partirà da Camyuva

L'avvenimentu, chì principiarà cù a Beach Race u marcuri 19 ottobre 2022, cumpeterà nantu à a pista di 2 chilometri preparata apposta à a spiaggia di Çamyuva per superà l'ostaculi difficili in a tappa. U sicondu ghjornu di a corsa, u ghjovi 20 ottobre 2022, l'atleti pruvaranu à ghjunghje à a linea d'arrivu in u centru di Kemer passendu e tappe di sfida di 44 chilometri passendu per i letti di u torrente, cù a vista di u Mediterraniu, nantu à i camini situati nantu à e creste di u Kıyı Beydağları chì circundanu l'ouest di Kemer, lascendu u puntu di partenza in Kuzdere. U terzu ghjornu di a corsa u venneri 21 d'ottobre 2022, i participanti cumpeteranu per 1000 km in tappe impegnative cumposti da camini, letti di ruscelli è rampe ripide situate nantu à i 43 m è i piani più alti à l'ouest di Kemer. L'atleti chì passanu per e zone induve i Yoruks vivenu trà a linea di partenza è di fine nantu à l'altopiano di Ovacik seranu ancu tistimone di l'ospitalità Yoruk.

Aghjunghjeranu u celu da u livellu di u mari

U quartu è l'ultimu ghjornu di l'avvenimentu u sabbatu 22 d'ottobre 2022, in a Spor Toto Mountain Race, l'atleti anu lasciatu u puntu di partenza nantu à a costa di Camyuva, passavanu à traversu u lettu di u torrente longu u torrente Ağva, passavanu i camini difficili in e regioni Gedelme, Ovacık, Yaylakuzdere, Belenyayla, Çukuryayla, da i pendii rocciosi di a muntagna Tahtalı. Pruvaranu di ghjunghje à u puntu finale in cima. L'atleti pruvaranu à compie sta tappa di 2365 chilometri, chì hè un candidatu à esse unu di i viaghji più sfida in u mondu, in sei ore.

À a fine di i quattru ghjorni, l'atleti chì anu fattu u megliu tempu riceveranu diversi premii è coppe à a cerimonia di premiazione chì si terrà à a stazione superiore di Olympos Teleferik 2365 M.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*