I servizii di ferry sò cuminciati trà Saloniccu è Izmir

I servizii di ferry sò cuminciati trà Saloniccu è Izmir
I servizii di ferry sò cuminciati trà Saloniccu è Izmir

In u scopu di i viaghji da fà trà İzmir è Thessaloniki, a prima nave chjamata "Smyrna di Levante" ghjunse à u portu di İzmir. Mustafa Özuslu, vice-sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, chì hà visitatu a nave, Tunç SoyerChjamò l'attenzione à l'iniziativi iniziati da İzmir per ottene a parte chì merita da u turismu, hà dettu: "I navi di crociera chì cuminciaru à vultà in a cità, l'iniziu di i viaghji İzmir-Midilli, tutti questi servenu u scopu di fà İzmir una cità mundiale. Cum'è a Municipalità Metropolitana, sustenemu ogni tipu di prughjetti in questu sensu ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerDopu à l'iniziativi impurtanti fatti da İzmir per sviluppà u turismu, un altru passu storicu hè statu fattu per a cità. I servizii di traghetti trà Saloniccu è Izmir, chì sò stati nantu à l'agenda dapoi u 2011, ma ùn puderanu micca esse fatti, sò cuminciati. Oghje, u primu ropax (vehiculu è nave di passageru) chjamatu "Smyrna di Levante" hè ghjuntu in u Portu di Izmir. À a cunferenza di stampa tenuta nantu à a nave, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Mustafa Özuslu, u sindaco di Konak Abdül Batur, u patrone di a cumpagnia navale greca George Theodosis, u presidente di a filiale di İzmir, Yusuf Öztürk, u vicepresidentu di a Camera di Cummerciu di İzmir (İZTO). u Cunsigliu di Amministrazione Cemal Elmasoğlu, u presidente di l'Assemblea IZTO Selami Özpoyraz, u Consul Generale grecu di Izmir Despoina Balkiza, rapprisintanti di u settore, invitati domestici è stranieri anu assistitu.

"Tutti sò parti di tuttu"

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Mustafa Özuslu hà dettu: "Hè assai impurtante chì i voli Saloniccu-İzmir cumincianu. Ma altre cose sò state fatte prima di ghjunghje quì. U nostru presidente Tunç SoyerL'iniziativi pigliati da İzmir per rinvivisce u turisimu di İzmir, a ripresa di i tour di crociera è i voli Midilli-İzmir stu veranu sò tutte parti di l'inseme. Tutti servenu u scopu di fà İzmir una cità mundiale. U turismu hè ancu una parte di elli. Sta nave purterà tramindui camioni, veiculi è passageri. Ci saranu spedizioni mutuali. Questu hà da rinfurzà a relazione trà i populi turcu è grecu, sia u turismu sia u cummerciu. Cum'è a Municipalità Metropolitana di Izmir, sustenemu ogni tipu di prughjetti nantu à questu sughjettu. Dicu bona furtuna ", disse.

"Vogliu felicità quelli chì anu travagliatu"

U sindaco di Konak Abdul Batur hà dettu chì era un ghjornu impurtante è hà dettu: "Hè assai impurtante per valutà stu portu in questu modu è stabilisce un ponte trà i dui paesi. Vogliu felicità quelli chì mettenu u so sforzu in stu travagliu. Hè statu un grande serviziu à a nostra cità ", disse.

Yusuf Öztürk, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Filiale di Izmir di a Càmera di Navigazione, hà dettu: "Izmir hè una cità chì hè a più à punente di l'est è a più orientale di l'ovest. Quandu unisce Saloniccu è Izmir, diventemu assai più vicinu à l'Europa. Quandu apremu sta linea, unemu duie culture è dui paesi ".

U Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Càmera di Cummerciu di İzmir, Cemal Elmasoğlu, hà dettu chì hè un prughjettu in u quale a mente cumuna hè attivata è hà dettu: "Hè in e nostre mani per mantene sta linea viva. Per un successu sustenibile, avemu da esse più stretti inseme. Spergu chì i rapprisentanti di l'industria dà un sustegnu seriu à sta linea ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*