I Cyber ​​​​Eroi sparte i so Trumps per l'ottava volta à u CTF!

I Cyber ​​​​Eroi sparte e so carte per l'ottava volta in CTF
I Cyber ​​​​Eroi sparte i so Trumps per l'ottava volta à u CTF!

STM CTF, chì hè stata urganizata per a 8a volta quist'annu da STM Defense Technologies Engineering and Trade Inc., chì produce suluzioni naziunali per l'industria di difesa turca è "ciber patria", hè stata tenuta à l'Università Tecnica di Istanbul Yıldız u 18 d'ottobre. L'avvenimentu, chì hè accadutu in linea per l'ultimi dui anni per via di a pandemia, hè statu fattu in faccia fisicamente quist'annu.

L'avvenimentu urganizatu da STM in uttrovi, u mese di a cuscenza cibernetica, per sensibilizà in u campu di a cibersicurezza è l'informatica è di sviluppà risorse umane, hè diventatu u focu di l'attenzione di i ghjovani è di i ricercatori di cibersicurezza chì volenu perseguite un carriera in STM.

Quist'annu, a CTF hè stata moderata da Selim Yeğin, mentri l'Università Tecnica Yıldız (YTU) Rettore Prof. Dr. Tamer Yılmaz, Direttore Generale STM Özgür Güleryüz, Membru di u Cunsigliu di STM è Decanu di a Facultà Meccanica di YTU Prof. Dr. İhsan Kaya è Turkey Cyber ​​​​Security Cluster General Coordinator Alpaslan Kesici, Presidenza Turca Presidenza Industria di Difesa (SSB) Cyber ​​​​Security and Information Systems Head Department Ahmet Bahadır Bülbül è invitati pertinenti anu assistitu.

In Capture The Flag (CTF), a più longa cumpetizione di cibersecurità in Turchia, i pirate di cappelli bianchi anu spartutu a so carta vincente. A finale di a cumpetizione di cibersecurità STM Capture The Flag (CTF), chì hè stata fatta in faccia quist'annu, hè stata in Istanbul u 18 d'ottobre. Dopu l'eliminazione preliminare cù a participazione di 156 squadre è 613 cuncurrenti, 200 cuncurrenti è 50 squadre anu cumpetitu in a finale in YTU Davutpaşa Campus.

Sorridente: Avemu attiratu i nostri ghjovani à a lotta in Cyber ​​​​Vatan

U Direttore Generale di STM, Özgür Güleryüz, hà dichjaratu chì STM realiza travaglii impurtanti per a Turchia in u spaziu ciberneticu in espansione cum'è un campu di lotta. Güleryüz hà dettu: "U cuncorsu CTF, chì avemu urganizatu cù u scopu di sensibilizà è di furmà esperti qualificati, era un avvenimentu chì includeva i primi in questu campu in u nostru paese. Cù STM CTF, a cumpetizione più longa di Turchia "catturà a bandiera", ùn avemu micca solu creatu una basa per l'interessu di a nostra ghjuventù in questa questione, ma hà ancu attiratu a nostra ghjuventù in a nostra industria di difesa è a lotta in u "Cyber ​​​​Vatan". .

STM Managers Spiegatu Opportunità di Carriera in u Campu di STM CTF I Cyber ​​​​Security

Bahadır: Difenderete e fonti di dati di u nostru paese!

Ahmet Bahadır Bülbül, u Capu di u Dipartimentu di Sicurezza Cibernetica è Sistemi d'Informazione di SSB, s'hè indirizzatu à i cuncurrenti è hà dettu: "Cù l'esperienza chì guadagnerete in STM CTF è campi simili, vi ghjucà un rolu impurtante in a difesa di e risorse di dati di u nostru paese. STM CTF vi darà guadagni significativi à questu puntu ".

U Hamam Storicu hè diventatu u palcuscenicu di una lotta feroce !

Dopu à a preselezzione, chì hà assistitu à a lotta di 156 squadre è 613 cuncurrenti, a finale CTF hè stata tenuta à u Hamam Storicu in u Campus YTU Davutpaşa. Cuncurrenti in STM CTF; per truvà vulnerabilità di cibersecurità è sistemi di hijack; pruvatu à risolve e dumande in rami cum'è criptografia, ingegneria inversa, applicazioni web è mobile.

In a cumpetizione longa è sfida, a prima squadra "Always Was It" hà guadagnatu 75 mila lire, a seconda squadra "Shell Wizards" hà guadagnatu 60 mila lire, è a terza squadra "λ" hà ricevutu un premiu monetariu di 45 mila lire. Tastiera meccanica per squadre 4, 5 è 6; E squadre 7, 8, 9 è 10 sò state datu un parlante bluetooth. Inoltre, l'ochju di realtà virtuale Oculus Quest VR sò stati presentati cum'è un rigalu cù u disegnu fattu trà quelli chì anu participatu à u Mini Quiz per esse realizatu durante a cumpetizione è risponde à e dumande currettamente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*