U core di u cinema batterà in Bursa

U core di u cinema batterà in Bursa
U core di u cinema batterà in Bursa

U Korkut Ata Turkish World Film Festival, chì hè statu tenutu per a seconda volta quist'annu cù u sustegnu di parechje istituzioni è urganisazioni diverse, in particulare a Municipalità Metropolitana di Bursa, sottu l'auspici di u Ministeru di a Cultura è u Turismu, serà ospitatu da Bursa, a Capitale Culturale Mondiale Turca 1, trà l'5-2022 di nuvembre.

Urganizatu per a seconda volta quist'annu sottu l'auspici di u Ministeru di a Cultura è u Turismu, "Korkut Ata Turkish World Film Festival" riuniscerà una volta di più parechji prufessiunali è figure culturali di a Republica Turca è di e so cumunità in Turchia. U sicondu di u festivale, u primu di quale hè statu tenutu in Istanbul, si terrà in Bursa, a Capitale Culturale di u Munnu Turcu in 2022, trà 1-5 Novembre. In u scopu di u festival, un totale di 22 rapprisentanti di l'industria, 43 da Azerbaijan, 23 da Uzbekistan, 21 da Kirghizistan, 5 da Kazakistan, 17 da Turkmenistan è 157 da repubbliche autonome, seranu in Bursa. Circa 200 nomi, custituiti da pruduttori impurtanti, registi, sceneggiaturi è attori di l'industria cinematografica turca, participeranu ancu à u festival. Inoltre, 34 membri di stampa da a geografia turca seguiranu l'avvenimentu per 5 ghjorni.

À l'apertura di u festival, chì principiarà u 1 di nuvembre à u Centru Culturale di u Cungressu Atatürk, serà proiettatu u filmu direttu da Sadyk Sher-Niyaz è chì raffigura a vita di u più longu regnu turcu kirghisu Kurmancan Datka. In u festival, chì averà ancu ospitatu u "Uzbek Cinema Day" u 4 di nuvembre, ospitatu da l'Uzbekistan, u cuncertu di "Fikret Amirov's 100th Anniversary and the Cultural Capital of the Turkic World Bursa" serà tenutu in cooperazione cù u Ministeru di a Cultura. è Turismu, u Ministeru di a Cultura di l'Azerbaigian è a Municipalità Metropolitana di Bursa.

Un totale di 10 filmi, di i quali 14 participanu à a cumpetizione di "film fictional" è 24 à u cuncorsu "film documentariu" urganizatu in u scopu di u festival. Un totale di 3 premii, cumpresi 5 premii di documentarii, 8 premii di fiction, 1 cuntributi à a cultura turca è 17 premiu TURKSOY, truveranu i so patroni à a notte di premiazione. In più di i filmi chì participanu à a cumpetizione, un totale di filmi 28 cù filmi 52 seranu presentati à l'audienza di Bursa gratuitamente per 5 ghjorni in Atatürk Congress Culture Center, Tayyare Culture Center, Anatolium Shopping Center è Uludağ University.

I Ministri di a Cultura di l'Azerbaijan, u Kazakistan, l'Uzbekistan, u Turkmenistan è u Kirghizistan assisteranu à a notte di premiazione chì si terrà u 5 di nuvembre à l'invitu di u Ministru di Cultura è Turismu Mehmet Nuri Ersoy. Inoltre, a 39a Reunione Termine di u Cunsigliu Permanente di i Ministri di Cultura di TÜRSOY si terrà u 5 di nuvembre, simultaneamente à u festival.

A cunferenza di stampa di u festival hà participatu u Vice Ministru di Cultura è Turismu Ahmet Misbah Demircan, u guvernatore di Bursa Yakup Canbolat, u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa Alinur Aktaş è u rettore di l'Università Uludağ Prof. Dr. Hè stata tenuta in u Centru di Cultura di u Cungressu Merinos Atatürk cù a participazione di parechje istituzioni è rapprisentanti di l'ONG, in particulare A. Saim Guide.

U sindaco di a municipalità metropolitana, Alinur Aktaş, hà dettu chì Bursa hè a cità antica induve sò stati posti i fundamenti di a più grande civilizazione chì sta geografia hà mai vistu è u so spiritu hè statu furmatu. U presidente Alinur Aktaş hà dichjaratu chì Bursa, u locu induve quellu sognu magnificu, chì parteva da l'Asia è u Mediu Oriente è si estendeva à a prufundità di l'Europa, hè diventatu realità è hè stata sbloccata, hè a cità più bella di tutti i tempi è hà dettu: "Semu cuntentu di tene in a nostra cità u Korkut Ata Turkish Film Festival. Dapoi u ghjornu chì Bursa hè stata affidata à a Capitale Culturale di u Munnu Turcu, hà riunitu avvenimenti è attività assai impurtanti cù a ghjente di Bursa. Vogliu ringrazià u nostru presidente, u ministru è tutti quelli chì anu cuntribuitu à l'urganizazione di u festival in Bursa.

U Vice Ministru di a Cultura è u Turismu Ahmet Misbah Demircan hà dettu chì, cum'è ministeru, travaglianu per mantene u patrimoniu culturale tangible è immateriale vivu, prutegge è trasferisce à e generazioni future. Spieghjendu chì l'arti hà un rolu impurtante in a diffusione di stu patrimoniu, u Vice-Ministru Demircan hà dichjaratu chì u cinema, cum'è u 7u arte, hè una ramu di l'arti novu, cuntempuraneu è efficace. Espristendu chì u cinema hè l'argumentu più impurtante trovu dopu à a scrittura in a diffusione di a cultura, Demircan hà dettu: "Mentre l'impurtanza di u cinema hè evidenti, avemu principiatu u 'Ata Korkut Film Festival' per spiegà megliu è capisce a cultura turca-islamica. cù i paesi fratelli in u mondu turcu. Ci hè partitu per assicurà l'avvicinamentu culturale. In u scopu di u festivale, avemu u scopu di stabilisce e basi per a coproduzzione, di premià i filmi novi in ​​u scopu di a cumpetizione, è di riunite i ministri di e repubbliche turche. Urganizeremu u sicondu festival in Bursa, a Capitale Culturale di u Munnu Turcu, è avemu da fà u terzu festival in Shusha, Azerbaijan. Cù questi cimi, poseremu e basi per a trasfurmazioni di u nostru patrimoniu cumunu in pruduzzione cumuna.

U guvernatore di Bursa, Yakup Canbolat, hà dettu chì Bursa, a Capitale Culturale di u Mondu Turcu in u 2022, hà accoltu parechji avvenimenti diffirenti "dopu à piglià u titulu". Dichjarà chì a mente cumuna è l'energia di u mondu turcu si sò riuniti in Bursa, Canbolat hà dettu: "Cù u Festival di Film Korkut Ata tenutu l'annu passatu, missaghji impurtanti sò stati dati à u mondu sanu. U mondu turcu hà scontru cù stu festival in un sensu culturale è pruteghja i so valori culturali. Hè una fonte d'orgogliu per noi chì u festival hè tenutu in Bursa. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à l'urganizazione di u festival in Bursa. U festival cuntribuisce à a fratellanza è u sensu di unità trà i Turchi ".

Ancu à a riunione, u Rettore di l'Università Uludag Prof. Dr. A. Saim Guide, Direttore Generale di Cinema di u Ministeru di Cultura è Turismu Erkin Yılmaz, Vice Sicritariu Generale di TURKSOY Bilal Çakıcı, İhsan Kabil in nome di l'urganisazioni non-guvernamentali è Sedat Sağırkaya in nome di TRT hà parlatu di u festival.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*