Cerimonia d'apertura di TOKİ Model Houses in Aydınlar Village di Sivas

Sivasin Aydınlar Bay TOKI Ornek Houses Cerimonia di apertura
Cerimonia d'apertura di TOKİ Model Houses in Aydınlar Village di Sivas

Murat Kurum, Ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu, hà dettu: "Avemu adattatu u travagliu da fà in 100 anni in 20 anni è avemu investitu 45 miliardi in tutti questi spazii. 13 miliardi di sti investimenti sò fatti in u corpu di u nostru Ministeru, è Diu vuluntà, avemu da cuntinuà à fà sti investimenti. Continueremu à fà artefatti è à fà a pulitica di l'artefatti... Ci hè una dumanda per l'alloghju suciale in Suşehri. Lancemu 250 case in u scopu di 200 mila alloggi suciali per e belle persone di u nostru Suşehri. I nostri ghjovani, ritirati, famiglie di martiri è veterani, i citadini ritirati cù un salariu minimu applicàranu per 200 residenze ". disse.

U Ministru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu Murat Kurum hà assistitu à a Cerimonia d'Apertura di TOKİ Esempiu di Case in Aydınlar Village di Suşehri distrettu di Sivas, induve hè venutu à assistisce à diverse visite è prugrammi. Facendu dichjarazioni quì, u Ministru Kurum hà dichjaratu ch'elli cercanu di fà prughjetti preziosi per u futuru di Sivas.

"Avemu investitu 100 miliardi di lire in tutti i settori, mettendu u travagliu da fà in 20 anni in 45 anni"

U Ministru Kurum hà enfatizatu chì travaglianu in quasi tutti i campi da l'educazione à a salute, da l'arti à u sport in Sivas, è hà dettu: "Avemu adattatu u travagliu chì serà fattu in 100 anni in 20 anni è avemu investitu 45 miliardi in tutti questi. campi. 13 miliardi di questi investimenti sò fatti in u corpu di u nostru Ministeru, è cù u permessu di Diu, continueremu à fà questi investimenti. usatu e frasi.

Dicendu: "Avete sustinutu dapoi 20 anni, cum'è cunvene à i nostri Sivas, a sede di a Lotta Naziunale, è u populu valente di Sivas", u Ministru Kurum hà ringraziatu i citadini.

"Lasciate chì a nostra ghjuventù sia felice cù a so infrastruttura, a superstruttura è i spazi viventi. Ch'elli fighjenu à u futuru cun fiducia "

Sottulineendu chì stanu cercandu di fà u megliu è u megliu di tuttu per Sivas, u Ministru Kurum hà dettu: "Mentre luttamu, facemu cusì per chì l'infrastruttura di u nostru Village Aydınlar è l'infrastruttura di e nostre cità seranu rinfurzate per u nostru paese. benessiri di i nostri citadini. Vulemu chì tutti i nostri ghjovani chì vivenu in Koyulhisar è Suşehri avè accessu à tuttu in u centru di Sivas oghje. Quì, a nostra ghjuventù deve esse felice cù a so infrastruttura, a superstruttura è i spazii di vita. Ch'elli fighjenu à u futuru cun fiducia. Ci hè una preoccupazione per offre un avvene megliu per i nostri figlioli, per i nostri ghjovani, per u nostru avvene. Luttamu per ellu. Quì, dopu à 12 anni, u nostru prughjettu hè finitu, i nostri citadini sò à pusà in i nostri case di paesi agriculi in pace è felicità. Eccu ghjunti oghje, per ciò chì avemu vinutu, simu ghjunti à riceve e vostre preghiere. Questa hè a più grande felicità per noi ". disse.

"Femu un ritrattu di a nova vita cù e case custruite è pruvemu di fà sta stampa rapidamente"

U Ministru Kurum hà dichjaratu ch'elli si sò andati in e zone di disastru in pocu tempu nantu à istruzzioni di u presidente Recep Tayyip Erdoğan è hà dettu:

"Risolvemu tutte e carenze di i nostri citadini, spalla à spalla cun elli, core à core. Da una banda, facemu un ritrattu di a nova vita cù queste residenze è pruvemu di fà quella stampa rapidamente. Avemu sogni. Ùn pò micca rializà sti prughjetti inimaginabili. Semu in guai. Spergu chì purteremu stu paese in u futuru inseme cù i residenti di Aydınlar Village, u nostru Koyulhisar, u nostru Suşehri, è u centru in 16 distretti di Sivas ".

"Cuntinuemu à serve; Cuntinueremu à fà opere è à fà opere d'arte "

U Ministru Kurum hà dichjaratu chì anu da cuntinuà u so travagliu senza rallentà è hà dettu:

"Cuntinuemu à serve; Cuntinueremu à fà opere è à fà opere d'arte. Sapemu chì u populu valente di Sivas hè daretu à noi, è u populu valente ci hà sempre sustinutu. Serà sustegnu. Ringraziu tutti è ognunu di i mo fratelli per avè accoltu quì, per avè fattu di noi i vostri fratelli. Spergu chì ùn avemu mai imbarazzatu, nè noi. Continueremu à furnisce questi servizii. U travagliu ùn hè micca solu in serviziu, micca solu in eseguisce è finisce i servizii, ma andemu in core cù i nostri citadini, ascoltemu i so prublemi, fà ciò chì pudemu fà, è spieghemu i motivi di ciò chì ùn pudemu micca fà ".

Ricordendu chì 2 mila 500 case è 200 posti di travagliu seranu custruiti in u scopu di u prughjettu di l'abitazione suciale in Sivas, u Ministru Kurum hà dichjaratu chì i citadini anu dimustratu un favore assai bonu è hà dettu chì risponderanu à e novi richieste cum'è prima.

Dopu u so discorsu, u Ministru Kurum hà tagliatu a cinta di apertura cù preghiere.

"Lancemu 250 case in u scopu di 200 mila alloggi suciali per e belle persone di u nostru Suşehri"

Indirizzendu i citadini durante a so visita à a Municipalità di Suşehri, u Ministru Kurum hà rispostu à a dumanda di l'alloghju suciale di i citadini chì vivenu in Suşehri cum'è seguente:

"Ci hè una dumanda per l'alloghju suciale in Suşehri. Lancemu 250 case in u scopu di 200 mila alloggi suciali per e belle persone di u nostru Suşehri. I nostri ghjovani, ritirati, famiglie di martiri è veterani, ritirati, i citadini di u salariu minimu applicàranu per 200 residenze. Faremu è furnisce questi prughjetti à Suşehri u più prestu pussibule. Bona furtuna cù u nostru novu prughjettu di l'alloghju suciale. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*