Principi di implementazione in l'allevamentu di l'allevamentu cuntrattu

Cuntrattu di bestiame
Principi di implementazione in l'allevamentu di l'allevamentu cuntrattu

L'Istitutu di Carni è Latti (ESK), l'istituzione pertinente di u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, hà determinatu e pratiche di allevamentu cuntrattuale chì portanu e capacità inattive di l'imprese di ingrassamentu esistenti à a produzzione, aumentà l'efficienza è assicurà a sustenibilità in a produzzione di carne rossa.

L'applicazione hè stata preparata per serve com'è mudellu per u settore.

In cunsiquenza, l'applicazioni pre-domanda riguardanti l'applicazione saranu fatte da l'allevatore à e direzzione di a combinazione cumpiendu u modulu publicatu nantu à u situ web di l'IHC.

U numaru d'animali per esse firmatu cù un allevatore serà un minimu di 5 capi è un massimu di 200 capi. Un cuntrattu serà firmatu trà l'allevatori chì l'applicazioni sò ritenute opportune è e direzzione di a combinazione. L'applicazioni saranu finalizzate in 1 mese.

Un novu cuntrattu ùn serà micca firmatu cù l'allevatore chì u so cuntrattu hè statu firmatu finu à u 90 per centu di l'impegnu attuale hè cumpletu. U numeru tutale di l'animali in u primu cuntrattu è u sicondu cuntrattu di u criaturu chì vole firmà un novu cuntrattu ùn serà micca più di 200 capi in un annu.

L'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche è i so affiliati ùn puderanu micca prufittà

L'ingaghjamentu cuntrattu serà fattu principarmenti cù allevatori cù capacità inattiva.

I pagamenti di supportu seranu trasferiti à u cuntu di l'allevatori da u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta per mezu di Ziraat Bank.

L'istituzioni è l'urganisazione publica è i so affiliati ùn puderanu micca prufittà di l'allevamentu di l'allevamentu cuntrattu.

U pagamentu di sustegnu ùn serà micca fattu per i bovini sottumessi à a macellazione obbligatoria in u scopu di a Legislazione di Compensazione di Malattie Animali da u Ministeru, per i bovini chì a carcassa hè decisa à esse distrutta in l'ispezione post-macellazione, è per i bovini chì u dannu hè statu pagatu in u scopu. di u pool d'assicuranza TARSİM.

Un tarifu di serviziu di 100 TL per animale serà ricivutu da l'allevatori à quale serà firmatu u cuntrattu, in anticipu o à a fine di u periodu di ingrassamentu. Una lettera d'impegnu serà presa da quelli chì volenu pagà a tarifa di serviziu à a fine di u periodu di ingrassamentu.

L'allevamentu cuntrattu serà implementatu per 5 anni è i cuntratti seranu fatti annu.

DISPOSIZIONI DI FEEDERS

U bistiame serà furnitu da l'allevatore. A cura, l'alimentazione è a sicurità di l'animali seranu a rispunsabilità di l'allevatore. L'allevatore hà bisognu di rispettà i normi di salute è benessere di l'animali.

Nisuna vaccina, sustanzi biologichi, droghe o hormone chì ùn sò micca appruvati da u Ministeru ùn saranu aduprate. U trasportu di l'animali à u macellu o a combinazione appartene ancu à l'allevatore.

DISPOSIZIONI DI L'ISTITUZIONE

L'abattoghji seranu fatti à a data specificata in u cuntrattu in i combinati di l'Istituzione o in abattori cuntratti.

Quelli chì anu un pesu di carcassa di 201-250 kilogrammi riceveranu un pagamentu di supportu di 2,5 lira per kilogramu, quelli chì anu un pesu di carcassa trà 251-300 kilogrammi 3,5 lire per kilogrammu è quelli cù un pesu di 301 kilogrammi è sopra à 5 lire per kilogram .

L'istituzione stabiliscerà un sistema di registrazione è visitarà l'attività di l'agricultore almenu una volta durante u periodu di ingrassamentu è preparà un rapportu d'osservazione nantu à l'affari.

U Ministeru di l'Agricultura è a Foresta hà da pudè apportà cambiamenti in i prezzi di l'unità di supportu quandu ellu ritene necessariu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*