A municipalità di Süleymanpaşa hà iniziatu a custruzzione di u Centru di Chimioterapia

U centru di chimioterapia di a municipalità di Suleymanpasa hà iniziatu a custruzzione
A municipalità di Süleymanpaşa hà iniziatu a custruzzione di u Centru di Chimioterapia

Dopu u protocolu firmatu cù l'Università Namık Kemal, a municipalità di Süleymanpaşa hà iniziatu a custruzzione di l'edificiu di u Centru di Chimioterapia cù a capacità di serve 80 pazienti à u stessu tempu. U presidente Yuksel hà esaminatu l'opere in u locu.

Recentemente, u sindaco di Süleymanpaşa Cüneyt Yüksel è u rettore di l'Università Tekirdağ Namık Kemal (NKU) Prof. Dr. Un protocolu hè statu firmatu trà Mümin Şahin, è secondu u protocolu, l'università hà attribuitu un locu à a municipalità in u campus. In cunfurmità cù u protocolu, a Municipalità di Süleymanpaşa custruirà l'edificiu di u Centru di Chimioterapia, chì avarà una superficie di 800 metri quadrati è ospitarà 80 unità di chimioterapia, è l'Università Namık Kemal furnirà l'arredamentu di l'edificiu.

U PRESIDENTE YÜKSEL ESAMINATA CU DEAN GÜLTEKİN

A municipalità di Süleymanpaşa hà cuminciatu à travaglià dopu chì u protocolu hè statu firmatu è l'attribuzione di u spaziu hè stata fatta. I preparativi innovativi per l'edifiziu sò stati cumpletati. In u campu di a custruzzione di u Centru di Chimioterapia, NKU Faculty of Medicine Dean Prof. Dr. U sindaco di Süleymanpaşa Cüneyt Yüksel, chì hà fattu investigazioni cù Erdoğan Gültekin, hà datu infurmazioni à Gültekin, cù quale hà scambiatu idee nantu à l'opere.

YÜKSEL: "PREMImu A CUMPLITÀ A COSTRUZIONE DA L'ANNU NOVU"

Facendu una dichjarazione nantu à u sughjettu, u presidente Yüksel hà dichjaratu chì u Centru di Chimioterapia serà cumpletu è consegnatu à l'università u più prestu pussibule. Yüksel hà dettu: "Che Allah ùn mette nimu in ospedali, ma ancu dimustrà e so mancanze, facemu un investimentu impurtante in particulare per i nostri malati di cancro. U centru di chimioterapia di a nostra Università Namık Kemal serviva in una zona assai stretta. In u risultatu di e riunioni chì avemu avutu cù u nostru Rettore Mümin è u nostru Dean Erdoğan, avemu cuminciatu à travaglià in un Centru di Chimioterapia in l'Hospital di Ricerca, induve 80 pazienti ponu riceve a chimioterapia à u stessu tempu, cù a cooperazione di a municipalità-università è u sustegnu di i nostri citadini caritativi. Vogliu bona furtuna à u nostru prughjettu, chì vulemu compie à a fine di l'annu, è augurà à tutti i nostri concittadini un ghjornu sanu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*