L'ospedale storicu di Canik Hamidiye si trasforma in un centru di famiglia è vita

L'ospedale storicu di Canik Hamidiye hè restauratu
L'ospedale storicu di Canik Hamidiye si trasforma in un centru di famiglia è vita

A Municipalità Metropolitana di Samsun hà finitu i so travaglii nantu à u prughjettu chì trasfurmerà l'antica Ospedale di Malattie Mentali è Neurologiche, chì hè stata custruita durante u regnu di Sultan Abdulhamid II è messu in serviziu cum'è "Hospital Canik Hamidiye", prutegge u patrimoniu storicu è trasfurmendu. in un Centru di Famiglia è Vita. In u prugettu, chì hè statu presentatu per a prima volta, l'edificiu di l'uspitalu di 2 anni è u campus abbaglianu cù u so novu cuncettu. U presidente Demir hà dettu: "Avemu preparatu un prughjettu assai bellu è speciale per a regione. Risturà è priservà l'edifiziu arregistratu, chì hè u nostru valore storicu in a zona, serà unu di i più belli zoni di a cità chì piace à tutti da 120 à 7.

A Municipalità Metropolitana di Samsun, chì hà pigliatu u campusu di l'ospitale, chì include ancu l'edificiu di l'amministrazione storica, da u Ministeru di a Salute, hà pigliatu l'azzione per u prughjettu di u Centru di Famiglia è Vita. Dopu chì u prugettu hè statu appruvatu da a Direzzione Generale di l'Immubiliare Naziunale, a municipalità pressu u buttone per u studiu di cuncettu. U disignu di u prugettu, chì hè statu preparatu da a ditta architettonica chì hà cuncepitu u Complexe Presidenziale è a Piazza Subaşı, hè statu finitu è ​​consegnatu à a municipalità. A municipalità hà iniziatu a preparazione di l'offerta per l'edifiziu, chì serà restauratu senza dannu a struttura di l'edificiu storicu, chì hà e caratteristiche di l'architettura ottomana. L'edifiziu storicu, chì a so risturazione principia cù un tender, serà tandu trasfurmatu in u Centru Famiglia è Vita.

ESEMPLU PROJECT IN TURCHIA

U Centru Famiglia è Vita, chì darà un esempiu per Turchia cù u so cuncettu, u cuntenutu è e funziunalità, appellu à tutti da 7 à 70. Ci sarà un centru di donne à un pianu, un centru di cunsigliu di a famiglia è una palestra di e donne in u campus, chì hè custituitu da 11 masse principali cù una zona di custruzzione chjusa tutale di 537 mila 3 metri quadrati. In più di u centru di e donne, sale di i zitelli è di sport, centri di i zitelli è di i ghjovani, cumplessu sportivi, cunferenze, riunioni, sale d'esposizione, workshop di musica è arti, classi di scienza, classi di computer è educazione, biblioteca, pensione, centru di promozione, sviluppu di intelligenza, individuali Ci saranu spazii di travagliu, cummerciale è excursioni.

L'ARBURI SERÀ PROTEGGIU

Un cinema è un hotel boutique serà ancu custruitu per i citadini chì anu a pussibilità di riceve educazione in ogni campu di l'arti, da a codificazione robotica à i fiabe, da u dramma à u teatru. A municipalità metropolitana, chì cuncepisce giardini internu è spazii verdi trà e masse cunnesse da tubi di vetru trasparenti, custruirà ancu un parcheghju cù una capacità di 91 veiculi, di i quali 121 sò chjusi. A cumuna, chì prutegerà l'arburi esistenti in u stabilimentu storicu cù una grande zona, farà l'arrangiamenti paisaghjoli senza toccu a zona boscata nantu à a terra.

TUTTI RESPIRARANU

Facendu una dichjarazione annantu à u prugettu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, hà dettu chì u Centru di a Vita di a Donna è a Famiglia serà u primu in Turchia cù u so cuncettu. Dichjarà chì preparanu una offerta per i travaglii di risturazione, u presidente Demir hà dettu: "Avemu preparatu un prughjettu assai bellu è speciale per l'Hospital Canik Hamidiye, chì hà una storia di 120 anni. Restauremu è prutegemu l'edificiu arregistratu, chì hè u nostru valore storicu in a zona, è u trasfurmemu in un centru di famiglia è di vita. caccià i muri chì circundanu l'area di 28 ettari; Trasformemu a zona in un spaziu di vita induve i nostri figlioli, ghjovani, donne è anziani respiraranu facilmente è si diverteranu. Manteneremu viva a cultura di u vicinatu, l'amore, u rispettu è l'amicizia in a zona verde. Quandu a so custruzzione hè finita, sia a cultura tradiziunale di quartiere sarà rifurmata è diffusa, sia i zitelli, i ghjovani è vechji anu un ambiente induve si pudaranu piacè. Tuttu u nostru populu, da 7 à 70, prufittà di l’attività suciali è culturali à u più altu livellu, priservendu u patrimoniu storicu è trasferenduli à e generazioni future.

U NOME CAMBIATA 5 VOLTE

U campusu storicu, chì hè statu chjamatu Canik Gureba 1902 anni dopu ch'ellu hè statu messu in opera in 6 è Samsun Nation Hospital in 1924, hè statu trasferitu à u Ministeru di Salute in 1954 è utilizatu cum'è "Samsun State Hospital". Cù u trasferimentu di l'uspidale in u 1970, u campus hà cuminciatu à serve di novu cum'è l'Hospital Mentale è Nervu di a Regione di u Mari Neru dopu un brevi pause. Hè divintatu Samsun Mental Health and Diseases Hospital in u 1980, è hè statu assai dannatu in u focu in u 2007. Cù u muvimentu di l'uspidale à u novu edifiziu di serviziu, l'edificiu storicu è u campus sò diventati inattivi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*