Premiu à a Municipalità Metropolitana di Ankara da l'Associazione di Cità Storiche

Premiu da l'Associazione di Cità Storiche à a Municipalità Metropolitana di Ankara
Premiu à a Municipalità Metropolitana di Ankara da l'Associazione di Cità Storiche

A Municipalità Metropolitana di Ankara hè stata cunsiderata degna di un premiu in u Concursu per Incuragisce Prughjetti è Pratiche di Preservazione di u Patrimoniu Storicu è Culturale, urganizatu per a 21ª volta quist'annu da l'Unione di Cità Storiche. À a cirimonia tenuta in Istanbul; Bekir Ödemiş, Capu di u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale, hà ricevutu u Grand Prize di Conservazione Metin Sözen.

A Municipalità Metropolitana di Ankara, chì hà firmatu prughjetti chì prutegge i valori storici è culturali di Ankara, hè stata premiata da l'Unione di Cità Storiche.

In u Cuncorsu per Incuragisce Prughjetti è Pratiche di Preservazione di u Patrimoniu Storicu è Culturale, urganizatu per a 21ª volta questu annu da l'Unione di Cità Storiche (TKB), Prof. Dr. U Gran Premiu di Conservazione, datu in nome di Metin Sözen, hè andatu à a Municipalità Metropolitana di Ankara.

GRAN PREMIU A PROTEZIONE TESTU

Hè statu ritenutu degnu di u "Gran Premiu di Conservazione Metin Sözen" di l'Unione di Cità Storiche, à quale hè stata inclusa di novu dopu à una longa pausa, cù l'"Applicazioni per a Restaurazione di u Teatru Romanu di Ankara è l'Archeopark Landscaping Applications" realizatu da a Municipalità Metropolitana di Ankara, Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale.

À a cerimonia di premiazione tenuta in Fatih Culture and Art Center; Bekir Ödemiş, Capu di u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale di ABB, hà ricevutu u "Gran Premiu di Conservazione Metin Sözen". U premiu hè statu datu à Ödemiş da u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Kahramanmaraş è u Terminu di u Presidente di l'Unione di Città Storiche Hayrettin Güngör.

U TARGET PÀ A RESTAURAZIONE DI U TEATRU RUMANU FINI 2022

I travaglii di u Teatru Rumanu abbandonatu, chì si pensa chì hè statu custruitu trà u II è u III seculu dC, hà cuminciatu in settembre 2. I travaglii realizati da u Dipartimentu di u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale, a Direzzione di a Branca di Implementazione è di Inspeczione sò previsti per esse finiti à a fine di u 3.

In u scopu di u protocolu di serviziu firmatu trà a Municipalità Metropolitana di Ankara è a Direzzione Generale di u Patrimoniu Culturale è Musei di u Ministeru di a Cultura è di u Turismu, u prughjettu di risturazione, chì i scavi sò stati realizati sottu a tutela di u Museu di Civilizzazioni Anatoliche, sarà esse usatu cum'è un palcuscenicu à l'aria aperta cù una capacità di u publicu di circa 1500 persone.

Cuncepitu cum'è u museu à l'aria aperta

In u prugettu, chì hà iniziatu in nuvembre 2021, l'applicazioni di u paisaghju di Arkeopark sò ancu realizate cù u scopu di compie à a fine di u 2022 simultaneamente à a risturazione di u Teatru Rumanu.

Quandu l'Archeopark hè finitu, in l'area cuncepita cum'è un museu à l'aria aperta induve i siti di scavi è i ritrovi seranu esposti; Ci saranu attelli per intruduce è popularizà a scienza di l'archeologia à i zitelli è i ghjovani, una biblioteca tematica per i zitelli, è esibizioni tematiche chì descrivenu i strati storichi di Ankara.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*