Fotografie storiche di viaghju seranu esposte in Eskişehir

Fotografie storiche di viaghju seranu esposte in Eskisehir
Fotografie storiche di viaghju seranu esposte in Eskişehir

A municipalità metropolitana di Eskişehir accoglierà una mostra speciale in cooperazione cù l'ambasciata finlandese. Cù a mostra intitulata "Fotografie di viaghju di CG Mannerheim (1906-1908) da l'Occidenti à l'Asia orientale", 48 fotografie storiche incontreranu l'amatori d'arte in Eskişehir.

A municipalità metropolitana di Eskişehir accoglierà 1867 fotografie scattate da u capu militare finlandese è statista Carl Gustaf Emil Mannerheim (1951 ~ 1906) durante u so duvere in 1908-48 longu a Strada di a Seta da l'Asia Centrale à a Cina.

A mostra "Fotografie di viaghju di l'Occidenti à l'Asia Orientale di CG Mannerheim (1906-1908)", chì serà aperta in cuuperazione cù l'Ambasciata finlandese, mostrarà u passatu storicu di e persone in a regione di a Ruta di a Seta à i primi anni di u 2, chì u ghjovanu tenente coronel Mannerheim hà pigliatu cù una macchina à soffiu durante u so viaghju di 1900 anni in l'Asia Centrale, hè custituitu di 48 ritratti chì prisentanu un documentariu culurita. A cullizzioni di Mannheim di più di 1100 articuli, allughjatu in u Museu Naziunale di Finlandia, include ritratti pigliati per scopi militari è parte di u so studiu antropologicu di i pòpuli oramai largamente estinti o almenu cambiati di l'Asia Centrale è di a Cina. libru di viaghju unicu chì descrive a so cultura è cultura.

A mostra, chì serà aperta u 13 d'ottobre à 18.00:4 in Atatürk Culture, Art and Congress Center, serà presentata à l'amatori d'arte finu à u XNUMX di nuvembre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*