"Esposizione di fotografia sorridente" in Taşhan storicu

Esposizione storica di fotografia di Tashanda Smiling
"Esposizione di fotografia sorridente" in Taşhan storicu

A "Esposizione di fotografia sorridente", chì hè custituita da fotografie scattate da Nihat Mustul, pruprietariu di Çıtlık Magazine, in Mut Taşhan, chì hè diventata una attrazione cù i tocchi di a municipalità metropolitana di Mersin, è chì era aperta per 3 ghjorni, hà attiratu una grande attenzione. in u locu storicu.

Mentre a mostra era apprezzata da a ghjente di u distrittu, u filmu "Happy Monster 2" hè statu proiettatu per i zitelli. I zitelli anu avutu un tempu piacevule participendu à l'avvenimentu di pittura di petra finu à u tempu di a proiezione in u storicu Taşhan. Dopu à l'attività di pittura, i zitelli anu vistu u filmu "Happy Monsters 2" cù risate à a proiezione di filmi à l'aria aperta.

In u storicu Taşhan, chì hè diventatu u centru di l'avvenimenti, ci sarà un grande entusiasmu cù i prugrammi urganizati da a Municipalità Metropolitana in u scopu di u 29 d'ottobre di u ghjornu di a Repubblica. In questu cuntestu, a "Esposizione fotografica sorridente" s'incontrerà di novu cù l'amatori d'arte u 29 è u 30 d'ottobre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*