Pianu d'Azzione Preparatu per a Seca in l'Agricultura

Un Pianu d'Azzione per a Seca in l'Agricultura hè statu Preparatu
Pianu d'Azzione Preparatu per a Seca in l'Agricultura

U Ministeru di l'Agricultura è a Foresta hà preparatu un pianu d'azzione per a seca chì pò accade per via di u cambiamentu climaticu glubale. Sicondu questu; Variità di orzu è di granu chì ponu cresce cù menu acqua vinaranu. Ciciri resistenti à a seca, pomi, albicocca è varietà d'avena seranu cultivati ​​com'è una alternativa à u granu chì cunsuma l'acqua.

U Ministeru, chì hà preparatu un "Piano d'Azzione per a Siccità", sviluppa varietà resistenti à a seca in parechji spazii cù istituzioni di ricerca sottu à a Direzzione Generale di Ricerca è Politiche Agricole (TAGEM). Ci sò 30 granu pane, 12 granu duru è 19 varietà d'orzu pruduciutu chì sò resistenti à a seca.

CHICKOUT DURABLE VENGA

Cù u prugettu "Sviluppu di genotipi di ceci resistenti à a siccità" da esse realizatu da TAGEM - Direzzione di l'Istitutu di Ricerca Agricola di a Zona di Transizione di u Mediterraniu Orientale trà u 2023 è u 2027, novi varietà di ceci resistenti à a siccità seranu sviluppate in cunfurmità cù e richieste di i pruduttori è u mercatu.

Variità d'avena è di triticale, chì ponu pruduce 8 tunnellati di silage per decare, sò stati sviluppati com'è u risultatu di i studii di sviluppu per l'avena insilata è u triticale (un hibridu di granu è segale), chì pò esse una alternativa à u granu insilatu, chì cunsuma un assai acqua è pruduce 10-7 tunnellate di insilatu. E varietà di soia resistenti à a seca è u sviluppu di u zuccheru sò ancu previsti.

In TİGEM, u 2022 per centu di i 826 mila decares di l'area di produzzione di sementi di granu è orzu tutale cugliera in 42 hè custituitu da varietà di granu è orzu resistenti à a secca. Trà i prughjetti di frutti resistenti à a seca sò l'albicocca, pomi, avellana, alivi è pistacchi.

MINISTRU KIRİŞCI: "AMEMU UNA RESPONSABILITÀ DI GENERAZIONI FUTURE"

Ministre de l'agriculture et des forêts Prof. Dr. Vahit Kirişci hà dettu chì u tema di u cambiamentu climaticu è a siccità hè statu unu di i temi di l'agenda più impurtanti in u mondu in l'ultimi anni.

Dichjarà chì, sfurtunatamenti, ci sò notevoli diminuzioni in quantità di pruduzzione in u mondu per via di a siccità, Kirişci hà enfatizatu chì sta situazione face un prublema assai critica per trattà a produzzione alimentaria è l'approvvigionamentu cù metudi sustinibili.

Sottulineendu chì per questu, anu da piglià ogni tipu di misure per assicurà l'efficienza è a sustenibilità di e risorse di produzzione agricula, Kirişci hà fattu a valutazione seguente:

"Avemu una rispunsabilità à e generazioni future in questu sensu. Dunque, piglià misure per assicurà a sicurezza alimentaria contr'à u cambiamentu climaticu hè diventata una di e nostre priorità strategiche. Cum'è u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, avemu trattatu u prublema da una perspettiva di sustenibilità è formate u nostru travagliu à a luce di i dati attuali.

A prutezzione di a nostra terra, di l'acqua è di e risorse genetiche, di aumentà a produtividade è di creà mudelli di prudutti adattati per u putenziale di l'acqua in i zoni di produzzione custituiscenu u quadru principale di u nostru travagliu nantu à questu sughjettu. U sviluppu di spezie resistenti à a seca hè unu di i prublemi più critichi chì perseguitemu in questu cuntestu. Attachemu una grande impurtanza à i nostri studii di R&D in relazione à questu. Mentre i studii di ripruduzzione è di siccità cuntinueghjanu, varietà megliu seranu purtate à u nostru paese da tutti i nostri Istituti chì travaglianu nantu à u sughjettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*