Ricetta per a Crisa di Supply: PET İZMİR 2022

Prescription of the Supply Crisis PET IZMIR
Ricetta per a Crisa di Supply PET İZMİR 2022

Abbagliante cù i so prudutti è servizii di moda, a 6a Fiera Internaziunale di Prodotti per l'animali di l'Izmir PET İZMİR 2022 hà ricevutu un grande apprezzamentu da i prufessiunali di l'industria.

A 6ª Fiera Internaziunale di Fornitori di Prodotti, Materiali è Accessori di l'Izmir, chì u mondu di l'animali aspittà, cuntinuerà finu à a sera di u 2022 d'ottobre, in a Fiera PET İZMİR 2 İzmir B Hall. Organizatu da Tema Fuarcılık, PET İZMİR 2022 pò esse visitatu trà 11.00:20.00 è XNUMX:XNUMX.

I visitatori di a fiera seguenu cun interessu e spezie di gatti-cani-uccelli-pesci, cuncorsi di razza, sfilate di moda per animali domestici, spettaculi è furmazione di parrucchieri per animali domestici, mostre di cani di narcotica è di sicurezza è avvenimenti culuriti in Pet İzmir 2022.

Prescrizzione di a crisa di supply

PET İZMİR 2022 offre una soluzione à a crisa di furnimentu di i prudutti di l'animali di animali sperimentata à un altu livellu dopu a pandemia. Aykut Karslı, Direttore Generale di Tema Fuarcılık, hà dettu: "Hè statu enfatizatu chì ci era una alta inflazione in i prudutti di l'animali in u mondu. Hè statu dichjaratu chì malgradu l'inflazione, u pruduttu ùn si pò truvà. Ci hè statu sviluppi impurtanti in a fiera per u futuru di u settore. Serii cunnessioni cummerciale sò state fatte. I nostri participanti anu cercatu e porte di novi mercati. Una satisfaczione generale ci rende felici ancu in nome di u settore ".

Grandi lodi da i participanti

Mihajlo Petrovic hà dettu: "Aghju sempre à e fiere di l'animali. Avemu preparatu bè per PET İzmir 2022 tenuta in İzmir. Avemu a ricumpensa di i nostri priparazioni da a fiera. Semu felici di esse in una urganizazione impurtante di u settore. Semu pronti à fà affari cù Turchia. Faremu cunnessioni cummirciali impurtanti in a fiera ", disse.

Mohammed Hegazy, "Sò d'accordu da a Germania. Semu cunfidenti in i nostri prudutti è u nostru prezzu. Per quessa, participemu à l'urganizazione impurtante di u settore. Dapoi l'apertura di a fiera, avemu ricevutu una attenzione significativa da i prufessiunali di l'industria. Avemu ricevutu ordini. "Pensu chì ghjunghjeremu un voluminu cummerciale significativu", disse.

Laszlo Czirbusz "Un summit impurtante per l'animali è l'amatori di l'animali hè in scena. Semu assai felici di participà à questa urganizazione di u summit. I nostri incontri bilaterali sò stati in una atmosfera calda. L'interessu per i nostri prudutti, sia in i vetri è in i cataloghi, hè abbastanza altu. Avemu digià più chè ghjuntu à u nostru scopu ghjustu ".

Elamoudi ingenu, "Avemu avutu infurmazioni nantu à a fiera. Ma per sperienza, avemu vistu chì hè una urganizazione forte. Avemu ancu scontru cun interessu significativu. Semu tantu felici chì avemu assistitu. Avemu intenzione di participà l'annu prossimu ", disse.

Matthew Wismayer "Vulemu mantene a nostra pusizione forte in u mercatu. Vulemu apre à novi mercati. Semu in PET IZMIR 2022, chì hè l'indirizzu ghjustu per questu. Semu cuntenti di l'interessu chì avemu ricevutu finu à avà. Cridemu chì ci sarà ancu un riciclamentu impurtante dopu à a fiera ».

Oktay Diker, "Semu unu di i pionieri di l'industria. Avemu pigliatu u nostru postu in una dimensione significativa. Semu piacè di participà à sta fiera per anni. U futuru di l'industria hè furmatu in questa urganizazione ".

Hakan Kömürcü, "Vimu in una urganizazione chì dà u dirittu di esse internaziunale. Pet İzmir hà fattu parlà di novu u so prestigiu. In tuttu un bonu avvenimentu. Hè a più grande urganizazione in u so campu in Turchia è a seconda più grande in Europa. Avà compite cù l'Europa. A cuuperazione cuntinua cù u settore purterà novi successi ", disse.

Erkan Aslan, "Cum'è istituzione, simu estremamente felici di participà à questa urganizazione. Ci hè una mancanza di supply in u mondu. Producemu suluzioni à i prublemi quì cum'è rapprisentanti di u settore. Ci hè cumpetizione. Ci sò prudutti di tendenza. Hè una fiera chì ùn hà micca perdenti chì porta guadagnà à i so espositori è visitatori ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*