Eserciziu di salvezza mozzafiato nantu à a seggiovia

Eserciziu di salvezza mozzafiato nantu à a seggiovia
Eserciziu di salvezza mozzafiato nantu à a seggiovia

A squadra di ricerca è salvata di a gendarmeria di pre-stagione (JAK) è e squadre di Erzincan Disaster and Emergency Management Directorate (AFAD) anu realizatu un drill di salvezza in Ergan Mountain Winter Sports and Nature Tourism Center, unu di i centri impurtanti di u turismu invernale in Erzincan.

Prima di a stagione di sci 2022-2023, a squadra di ricerca è salvata di a Gendarmeria (JAK) è e squadre di a Direzzione di Disastru è Emergenza di Erzincan (AFAD), per assicurà chì i turisti naziunali è stranieri chì veneranu durante a stagione ponu passà una vacanza sicura à Ergan Mountain Sports Sports and Nature Tourism Center in Erzincan hà realizatu un esercitu di salvezza. Ergan Mountain Ski Center hà un totale di 363 chilometri di piste, cù lunghezze varianti trà 2 è 500 metri, cù 4 piste di diversi livelli di difficultà, è ancu piste laterali. E squadre incaricate di a sicurità di i vacanzieri è di l'atleti in Ergan Mountain Winter Sports and Nature Tourism Center si preparanu per a nova stagione prima di a nevicata. A squadra JAK di 17 persone, composta da gendarmeria esperta, sargentu espertu è ufficiale sottumessu affilatu à u Cumandante di Gendarmeria Pruvinciale, è e squadre AFAD anu finitu a so furmazione nantu à e misure da piglià contr'à e pussibuli negatività durante a stagione di sci è hà realizatu a so pratica. esercizii.

"Persone bloccata in seggiovia salvata"

In l'eserciziu, i citadini chì sò stati chjappi sò stati salvati per ghjunghje nantu à a seggiovia, chì era à una altezza di circa 20 metri, secondu u scenariu. E squadre JAK è e squadre AFAD si arrampicanu nantu à u bastone di ferru è calanu i sciatori ch'elli ghjunghjenu lienduli à a corda. U drill, chì ùn hà micca sperimentatu nisuna negatività, hà ricivutu marcati da l'audienza.

Abdürrahim Duman, Diputatu Direttore di Operazioni è Sussidiarii di l'Amministrazione Pruvinciale Speciale, hà dettu chì l'affidabilità di a stazione di ski hè aumentata per via di l'esercitu.

Abdürrahim Duman, Vicedirettore di Operazioni è Sussidiarii di l'Amministrazione Pruvinciale Speciale, hà dettu ancu chì u Monte Ergan hà da cumincià à accoglie l'amatori di sci cù a nevicata, è hà dettu: "U mantenimentu meccanicu è elettricu in u Centru di Sci di Ergan Mountain hè ghjuntu à a fine. in un periudu di 5 mesi à partesi d'aprili, circa à a fine di a stagione In questa occasione, avemu realizatu un esercitu di salvezza inseme cù a nostra squadra JAK è AFAD. In più di questu, anu pigliatu a carica cum'è u nostru persunale tecnicu è avemu determinatu chì u nostru centru di sci hè più affidabile cù a pratica. In questa occasione, u mont Ergan hà da sperà cumencia à accoglie l'amatori di sci cù a nevicata. Tornarà à a vita cun elli, è diventerà bella cù a neve ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*