Prucessu iniziatu per u Prughjettu di Sistema di Ferrovia Ligera in Trabzon

U Prucessu per u Prughjettu Light Rail System in Trabzon hà iniziatu
Prucessu iniziatu per u Prughjettu di Sistema di Ferrovia Ligera in Trabzon

A prima riunione di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Trabzon in uttrovi hè stata tenuta sottu a presidenza di Atilla Ataman, Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana.

U Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Trabzon hà iniziatu e so riunioni d'ottobre. U vice-sindaco di a municipalità metropolitana, Atilla Ataman, hà salutatu i membri di l'Assemblea, i sindaci di u distrittu, i capimachja di a municipalità metropolitana è a direzione generale di TİSKİ è i membri di a stampa, è hà apertu a riunione di l'Assemblea.

Informendu i membri di l'Assemblea nantu à u Prughjettu di u Sistema di Ferrovia Ligera, chì hè statu in l'agenda di Trabzon di pocu tempu, u Vicepresidente Ataman hà dettu: "Vogliu presentà infurmazioni assai chiare nantu à u Prughjettu di Sistema di Ferrovia Ligera à a nostra Assemblea. U nostru Pianu Maestru di Trasportu, chì avemu dettu chì hè statu fattu prima, hè statu appruvatu da u Ministeru. Trabzon hà avà un Pianu Maestru di Trasportu. Avemu principiatu u prucessu per u Prughjettu di Implementazione. In a prima tappa, ci sarà una linea di 15 chilometri trà l'Hospital City è l'Aeroportu, è dopu una linea addiziale di 31 chilometri versu Akçaabat-Yomra, Arsin. In questu sensu, l'applicazione è u prughjettu di custruzzione vanu in manu. Quandu u nostru Ministru hè ghjuntu à Trabzon, sò d'accordu cù u nostru presidente nantu à questu tema. Hè un prughjettu chì hè diventatu carne è ossa cum'è una strada è un prucessu. Trabzon hà avà un sistema ferroviariu ", disse.

UN PROGETTU DURANTE U PERIODU GÜMRÜKÇÜOĞLU ?

U Vicepresidente di u Gruppu CHP Turgay Şahin hà dumandatu se u Prughjettu di u Sistema Ferroviariu da esse fattu hè una continuazione di u prugettu fattu durante u mandatu precedente, u Sindaco Metropolitanu Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu. Şahin hà dettu: "Un briefing hè statu datu quì ancu in 2017. À quellu tempu, Gümrükçüoğlu hà dettu: Partendu da Akyazı, cullà finu à a Porta C di KTÜ. Stu prughjettu hè statu fattu. À quellu tempu, avemu ancu inclusu a produzzione di questu in u prugramma di performance. Una indennità di 250 milioni di TL hè stata stabilita. Stu prughjettu hè statu scartatu? U mo prughjettu serà fattu di novu nantu à una strada separata?" Dittu.

U PLAN MASTER DI TRASPORTU APPROVU DA MINISTERIU hè di novu fattu

Dopu, u Vicepresidente Ataman hà dettu: "Saghju dettu questu chjaramente è inequivocamente. U Pianu Maestru di Trasportu di a cità di Trabzon hè statu fattu è appruvatu. Un prughjettu di eserciziu è di custruzzione hè ancu realizatu. U Pianu Maestru di Trasportu appruvatu da u Ministeriu di a cità di Trabzon hè statu fattu.

I boni servizii sò stati furniti in u periodu di Orhan Bey è in u periodu precedente. Allora hè statu fattu un pianu di implementazione. Dopu avè da ottene l'appruvazioni per fà stu prughjettu. Per fà stu prughjettu, a Municipalità Metropolitana hà avutu u Pianu Maestru preparatu è appruvatu da u ministeru. Nisun pianu appruvatu prima. Ma questu ùn significa micca chì un pianu di implementazione ùn hè statu fattu per u Sistema Ferroviario. U percorsu di ciò chì era custruitu in quellu tempu hà cambiatu ancu in u quadru di u Pianu Maestru di Trasportu ". Dittu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*