L'ochju di a Pulizzia Turca in Acque Profonde: L'omi Frog

Occhi di a Pulizzia Turca nantu à l'Omu Rana d'Acque Profonde
Occhi di a Pulizzia Turca nantu à l'Omu Rana di l'Acque Profonde

I frogmen, chì travaglianu in Yalova è e pruvince circundanti in u corpu di a Direzzione Generale di Sicurezza, intervenenu in casi in parechji spazii, in particulare in l'acque profonde di u Mari di Marmara.

E squadre di a Direzzione di u Portu Marittimu affiliate à u Dipartimentu di Pulizia di Yalova participanu à casi cum'è l'annegamentu, a perdita in l'acqua, u contrabbando, u bracconamentu è l'illuminazione di crimini.

L'omi rana, chì participanu disinteressatamente in spazii cum'è u mare, u stagnu, l'inseme, è i disastri di inundazioni è di overflow, qualchì volta salvanu vite, è qualchì volta trovanu è sguassate l'arnesi di crimini gettati in l'acqua per copre i crimini cummessi.

U subdirector di filiale, u cumissariu Gökhan Çağlardere, chì face parte di a squadra di i subacquei, hà dettu chì furnisce u serviziu cù u persunale 22, cumpresi frogman, marinari, sicurezza, passaportu è persunale amministrativu.

Dichjarà chì Yalova hè di grande impurtanza per a polizia marittima cù a so regione Altınova Shipyards, Ro-Ro Sea Border Gate, Osmangazi Bridge, è ancu i so distretti è spiagge, chì a so densità aumenta in l'estiu per via di u turismu, Çağlardere hà cuntinuatu e so parolle cum'è seguita. :

"Avemu una barca di patrulla. Hè statu apposta per i nostri amichi è i nostri bisogni. Avemu una barca cù funzioni supplementari chì avemu bisognu in u serviziu, cum'è a nostra piattaforma armata, camera termica, sistema di imaging sottumarinu, è avemu ancu diverse barche operative, ma pigliamu a nostra barca di patrulla à missioni chì necessitanu periudi più longu d'attesa è più. ricerca. Pruvemu d'ottene risultati mandendu e nostre barche più chjuche, chì sò più veloci, à l'urgenza chì risultatu in pochi minuti, cum'è l'affucatu. Avemu un robot subacqueu domesticu chì pò immerse à una prufundità di 200 metri. Cù u bracciu di u nostru robot, pudemu piglià l'arma criminale, un corpu inanimatu o qualsiasi materiale chì cercemu è alzà. Quandu u putere umanu ùn hè micca abbastanza, cuntinuemu stu serviziu cù robots. Inoltre, avemu un salvatore elettronicu ".

Çağlardere hà spiegatu chì travaglianu in u Mari di Marmara è in l'acque interne, è intervenenu in casi cum'è lanciari un'arma criminale o affucà cù veiculi è equipaghji speciali.

Spieghendu chì travaglianu micca solu in i casi in Yalova, ma ancu in e pruvince circundante, Çağlardere hà dettu: "Femu u nostru travagliu cù amore. In fatti, u duvere di a pulizza hè sempre pensatu à esse in terra, ma a Patria Blu hè ancu una parte di a nostra terra. Cù sta cuscenza, circhemu di furnisce stu serviziu di listessa manera in mare cum’è in terra. Ogni incidente in mare, ogni materia ghjudiziaria hè u nostru duvere. U nostru scopu principale hè di assicurà a sicurità in a Patria Blu ". disse.

Ùn hè pussibile di fà stu travagliu senza amassi

U frogman Eyüp Esen, invece, hà dichjaratu ch'ellu hà cumpiitu 30 anni in a professione è hà participatu à l'illuminazione di parechji avvenimenti.

Esen, discrittendu u travagliu ch'elli anu fattu dopu à u cunflittu trà i dui gruppi nantu à a costa di Bebek in Istanbul in u 1996, hà dettu: "Avemu immersi à una prufundità di 26 metri in cerca di duie armi chì si dicenu chì sò state lanciate in u mare. Avemu trovu sti armi è li mettemu in un saccu di evidenza per priservà e tracce nantu à elli. Mentre andavamu à a surtita, avemu nutatu una terza arma chì ùn hè micca stata mintuvata per noi. Dopu l'esaminazione di quella evidenza, l'esistenza di un terzu gruppu in l'incidentu emerge. L'inchiesta hè stata approfondita è l'incidentu hè statu clarificatu è tutti l'accusati sò stati catturati ". disse.

Ömer Arbağ, chì hà 10 anni di sperienza in immersione, hà dettu ch'ellu hà amatu u mare è s'era immersi prima.

Spieghendu chì ellu hà sceltu u mare quandu si unì à l'urganizazione è hà passatu l'esami, Arbağ hà dettu: "Ùn hè micca pussibule di fà stu travagliu senza amassi. Scontru funerali, site occupatu cù diverse difficultà fisiche è travaglii, ma u vostru amore per stu travagliu vi permette di superà. hà utilizatu e so dichjarazioni.

Yılmaz Aktaş hà dichjaratu ch'ellu hà travagliatu cum'è frogman per 23 anni.

Esprimendu chì era una parte di a squadra di salvezza in u disastru di l'inundazione in Kastamonu l'annu passatu, Aktaş hà dettu: "L'entrata di un edifiziu d'appartamentu era cuperta di sabbia, fangu è arburi finu à u primu pianu. Pudemu sente a voce di a ghjente per aiutu da daretu à u muru. Avemu aiutatu à salvà decine di persone rompendu u muru cù martelli è mazze. Era un mumentu incredibilmente felice. Avemu statu ancu infurmatu chì una casa in u sotano di Ankara hè stata inundata per via di inundazioni. L'internu di a casa era cumplettamente sottu à l'acqua. Avemu immersi è hà pigliatu a famiglia fora di quì. Sfurtunatamente, avemu cacciatu parechji cadaveri in a nostra vita prufessiunale, ma a felicità di salvà vivu hè assai bella ".

Toccu a Vita di una Persona in Distress hè impagabile

L'unica pulizie femminile di u ramu, Yasemin Türk Kırmaç, hà dichjaratu ch'ella persegue fieramente sta professione, chì hà iniziatu cumpiendu u so sognu di zitiddina.

Spieghendu chì ci sò ghjorni chì travaglianu duramente, Kırmaç hà dettu: "Hè un travagliu da fà cù l'amore di u paese è a bandiera. Pensu chì u mumentu più duru di a ghjente hè in l'acqua. Hè inestimabile per mè toccu a vita di una persona in bisognu è esse un ramu chì l'allargà à ellu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*