Turchia, unu di i paesi mudelli in u mondu in risposta à u disastru

Turchia Unu di i Paesi Esemplari di u Munnu in Risposta à i Disastri
Turchia, unu di i paesi mudelli in u mondu in risposta à u disastru

U presidente di l'AFAD, Yunus Sezer, chì hà participatu à l'esercitazione di u terremotu in Eskişehir, hà dichjaratu chì anu furnitu una furmazione di classe mundiale à l'urganisazioni non governamentali è à l'unità di salvezza è hà dettu: "A Turchia hè unu di i paesi esemplari in u mondu, soprattuttu in termini. di risposta à u disastru è di ricuperazione post-disastru ".

Un drill di terramotu hè statu urganizatu in Eskişehir Technical University 2 Eylül Campus cù a coordinazione di Eskişehir Governorship AFAD Provincial Directorate. In più di u presidente AFAD Yunus Sezer, u guvernatore di Eskişehir Erol Ayyıldız, u cumandante generale di e forze aeree di combattimentu Ziya Cemal Kadıoğlu, u direttore provinciale di AFAD Eskişehir Recep Bayar è circa 400 persone, 54 organizzazioni non governative, 69 veiculi, 1 elicotteru è 70 vuluntarii AFAD anu participatu à l'AFAD. u trapanu.

In l'eserciziu di terrimotu, secondu u scenariu, hè statu dichjaratu chì ci era un terremotu di magnitude 5.2 è 12 chilometri di prufundità in u distrittu di Muttalip Emirler di u distrittu di Tepebaşı. Dopu chì e sirene d'urgenza sò state sonate, tutti i studienti, accademichi è staffi amministrativi di l'università sò stati evacuati da l'edificazioni. À u centru provinciale AFAD, chì si sò riuniti in a palestra dopu à u terrimotu, u guvernatore Ayyıldız è u presidente AFAD Yunus Sezer anu ricivutu infurmazioni da i gestori di l'istituzione nantu à i danni è u travagliu fattu.

Mentre chì u focu chì hà scoppiatu in l'edifiziu universitariu secondu u scenariu di l'eserciziu hè statu spentu da a brigata di u focu, i studienti intrappulati in l'edifiziu sò stati salvati cù camioni di u focu di scala. Dopu à u colapsu di un edifiziu in u Distrettu di Muttalip Emirler, 9 persone sò state purtate da sottu à e macerie da e squadre di l'AFAD è ancu da l'associazioni di ricerca è salvata è purtate à l'uspidale in ambulanza.

Inoltre, e tende d'urgenza di a Crescente Rossa sò state stallate per 4 mila 769 vittime di disastru chì e so case sò state danatu in u terrimotu in u campus universitariu. U presidente di l'AFAD, Yunus Sezer, è u guvernatore di Eskişehir Erol Ayyıldız, chì hà gestitu l'esercitazione di u terremotu da a sede provinciale di l'AFAD, anu vistu u travagliu di i detriti in situ cù u so entourage.

"Hè un grande piacè di vede squadre accreditate nantu à u campu"

U presidente di l'AFAD, Yunus Sezer, hà dichjaratu chì 23 gruppi di disastru anu travagliatu inseme cù AFAD in l'esercitazione di u terremotu di Eskişehir è hà dettu: "Ci sò 23 gruppi di disastru quì. Tutti i 23 gruppi di disastru travaglianu in modu efficace. Semu felici di vede questu.

Un'altra nostra felicità hè chì u sistema di accreditazione in Turchia hà fattu un grande prugressu in l'ultimi anni 3. Avemu vistu questu in Eskişehir oghje. Avemu unità di ricerca è salvezza accreditate. Stanu travagliendu in modu efficace in u campu inseme cù e nostre unità di ricerca è salvezza AFAD. "Hè un avvenimentu felice per noi", disse.

"Türkiye hè unu di i paesi esemplarii in u mondu"

Dichjarà chì ci sò 63 unità di ricerca è salvezza accreditate in tutta a Turchia, u presidente di l'AFAD Sezer hà nutatu chì i vuluntarii AFAD anu righjuntu 570 mila è hà dettu: "Hè unu di i sistemi esemplarii di l'Europa è di u mondu. Questu vene da l'impurtanza chì i Turchi attribuinu à sta questione. Türkiye hè unu di i paesi esemplari in u mondu, soprattuttu in quantu à a risposta à u disastru è a ricuperazione post-disastru. Avemu fattu un eserciziu internaziunale a settimana passata è quasi 40 paesi anu participatu. Era un eserciziu realizatu inseme cù rapprisentanti di e Nazioni Unite è u Meccanisimu di Proteczione Civile di l'Unione Europea.

Altri paesi volenu piglià e capacità chì avemu ottenutu quì per esempiu. Facemu ricerca è salvata secondu i standard di e Nazioni Unite, è Turchia hè u paese cù u più altu numeru di unità accreditate da e Nazioni Unite in u mondu. Accreditemu è furmà e nostre organizzazioni non governamentali à i standard mundiali è furmà e nostre truppe à questu livellu. À u listessu tempu, furnimu mentoring è furmazione à parechji paesi da l'Azerbaijan à u Kirghizistan.

Evaluendu l'esercimentu di u terrimotu, u guvernatore di Eskişehir Erol Ayyıldız hà dettu: "In questa esercitazione, sottu a coordinazione di a nostra Presidenza AFAD di Ankara è AFAD Provinciale di Eskişehir, i nostri amichi anu visualizatu cumu agisce in un scenariu di terremotu di magnitudine 5.2. Per quantu sapemu è vedemu, hè statu creatu un scenariu chì Eskişehir pò superà un terrimotu di questa magnitude cù i so sforzi, i mezi è e capacità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*