41 Millioni 438 Milla persone anu visitatu i parchi naziunali è naturali in Turchia questu annu

Millioni di persone anu visitatu i parchi naziunali è naturali in Turchia questu annu
41 Millioni 438 Milla persone anu visitatu i parchi naziunali è naturali in Turchia questu annu

I parchi naziunali è i parchi naturali sottu a prutezzione di u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta sò stati visitati da 8 milioni 41 mila 438 persone in 206 mesi di questu annu.

Sicondu l'infurmazioni chì hà ottenutu da l'ufficiali di u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, sò in corso studii per dichjarà e zone chì anu una struttura storica è culturale unica integrata cù strutture naturali è ecosistemi intatti in Turchia, è ancu chì permettenu una larga varietà di ecoturismu. attività, da esse dichjarate cum'è parchi naziunali.

U numaru di zoni cù status di prutezzione, chì era 628 l'annu passatu, hè statu aumentatu à 633 da questu annu. In questu cuntestu, a Direzzione Generale di Conservazione di a Natura è Parchi Naziunali hà stabilitu 48 parchi naziunali, 261 parchi naturali, 31 spazii di prutezzione di a natura, 113 monumenti naturali, 85 spazii di sviluppu di a fauna salvatica in tuttu u paese per permette à e persone di campà inseme cù queste regioni. in un equilibriu di prutezzione è usu di a natura, hà creatu 14 siti Ramsar, 59 zone umide d'impurtanza naziunale è 22 zone umide d'impurtanza lucale.

Queste zoni sò 2015 milioni 12 mila in 500, 2016 milioni 16 mila 813 in 412, 2017 milioni 24 mila 750 in 594, 2018 milioni 35 mila in 300, 2019 milioni 42 mila in 872, 2020 milioni 19 milioni 2 milioni di persone visitatu l'annu passatu, ancu s'ellu era chjusu per circa 32 mesi in u scopu di e misure di u focu-796. U numaru di persone chì andavanu in questi lochi in u periodu di 51 mesi di questu annu hà righjuntu 756 milioni 8 mila.

U PARCU NAZIUNALE DI MARMARIS STATU PIÙ VISITATU QUST'ANNU

5 milioni 860 mila 9 persone, cumprese 672 milioni 10 mila persone in ghjugnu, 220 milioni 25 mila persone in lugliu è 754 milioni 211 mila persone in Aostu, anu visitatu i parchi naziunali è i spazii naturali, chì sò frequentati da i citadini chì sò sopraffatti da u calore durante u periodu di l'estiu. In questu periodu, 14 milioni 219 mila persone anu vultatu a so strada à i parchi naziunali, mentre chì 11 milioni 534 persone anu preferitu parchi naturali. Di novu in u periodu di 3 mesi, 3 milioni 560 mila persone anu visitatu parchi naziunali è spazii naturali cù alloghju.

In u periodu di ghjennaghju-aostu di questu annu, u Parcu Naziunale di Marmaris in Muğla era u locu chì hà accoltu u più visitori, cù 5 milioni 993 mila 32 persone, trà i zoni prutetti.

U Parcu Naziunale Costiera di Beydağları in Antalya hà classificatu secondu cù 5 milioni 357 mila 237 visitatori, u Parcu Naturale Ormanya in Kocaeli hà classificatu terzu cù 3 milioni 402 mila 881, mentre chì u Parcu Naturale Burç in Gaziantep hè quartu cù 2 milioni 133 mila 130 visitatori.

Parcu Naziunale Bursa Uludağ cù 2 milioni 131 mila visitatori, Parcu Naziunale Konya Beyşehir Lake cù 2 milioni 107 mila visitatori, Parcu Naturale Trabzon Uzungöl cù 1 milione 534 mila visitatori, Parcu Naturale Balikesir Ayvalık cù 1 milione 436 mila visitatori, Aydın cun 1 milione 145 mila visitatori. A Peninsula Dilek è u Parcu Naziunale di Büyük Menderes sò stati seguiti da u Parcu Naziunale di i Monti Rize Kaçkar cù visitatori 680 XNUMX.

"SIAmu assai soddisfatti da u crescente interessu in i zoni prutetti ogni annu"

Ministre de l'agriculture et des forêts Prof. Dr. Vahit Kirişci, in a so valutazione nantu à u sughjettu, hà dichjaratu chì a prutezzione è a sustenibilità di a vita naturale hè trà e so priorità più impurtanti è hà dettu chì a prutezzione di a natura significa a prutezzione di u futuru.

Rimarchendu chì a Turchia in a geografia di a cintura media hà una topografia variabile, diverse cundizioni climatiche è una vegetazione ricca chì partenu da u livellu di u mari finu à una altitudine di circa 5 mila metri, Kirişci hà dettu: "A cunservazione di a ricchezza naturale rinfurzà a pusizione privilegiata di u nostru paese in questu. zona." disse.

Ricordendu chì a prutezzione è a gestione di queste zone attraenti hè a responsabilità di a Direzzione Generale di Conservazione di a Natura è di i Parchi Naziunali, Kirişci hà dettu:

"In cunfurmità cù l'istruzzioni di u nostru presidente, a nostra Direzzione Generale DKMP porta attività in linea cù u scopu di "entra in i primi 5 paesi in u turismu di natura in u mondu". À u 2019u Cunsigliu Forestale Agricola tenutu in 3, "per revelà u nostru potenziale di Turismu di Natura TOB-26 è diventà una marca internaziunale in u turismu di natura" hè statu determinatu cum'è una azione.

U Ministru Kirişci hà dichjaratu chì a maiò parte di i prughjetti preparati in u quadru di u pianu d'azzione presentatu sò stati implementati, è hà dettu: "Semu assai felici chì l'interessu di a nostra nazione in i nostri parchi naziunali è parchi naturali, chì anu una bellezza sfarente in ogni stagione. , aumenta ogni annu ". usatu a frasa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*