L'infrastruttura di fibra di Turchia hà righjuntu 488 mila km!

L'infrastruttura di fibra di Turchia supera i mille km
L'infrastruttura di fibra di Turchia hà righjuntu 488 mila km!

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dichjaratu chì in u sicondu trimestre di questu annu, i rivenuti netti di vendita di l'imprese chì operanu in u settore di a cumunicazione anu aumentatu di 32 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente è hà righjuntu 29,2 miliardi di lire. Nutendu chì un totale di 162 milioni di numeri mobili sò stati trasferiti, Karaismailoğlu hà nutatu chì l'infrastruttura di fibra hà righjuntu 488 mila chilometri.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà valutatu u "Rapportu trimestrale di dati di u mercatu di l'industria di a cumunicazione elettronica turca" preparatu da l'Autorità di Tecnulugia di l'Informazione è di Comunicazione (BTK). Esprimendu chì da u sicondu trimestre di u 3, 2022 cumpagnie avianu 459 certificati d'autorizazione, Karaismailoğlu hà annunziatu chì i rivenuti netti di vendita di l'operatori chì operanu in u settore anu aumentatu di 828 per centu in u sicondu trimestre cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente è hà righjuntu. 32 miliardi di lire.

PARLAMU 560 MINUTI MEDIA MENSUALMENTE PER TELEFONU MOBILE

Karaismailoğlu hà dettu chì u numeru di abbonati mobili hà righjuntu 88,5 milioni è a prevalenza di l'abbonati mobili era 104,6 per centu, è hà nutatu chì 82,4 milioni di abbonati mobili anu preferitu l'abbonamentu 4,5G. Indittendu chì u serviziu 4,5G custituisce u 93 per centu di l'abbonati totali, Karaismailoğlu hà dettu: "U numeru di abbonati di cumunicazione machine-to-machine (M2M) era di 7,8 milioni. In u sicondu trimestre di u 2022, avemu parlatu nantu à i telefuni mobili per una media di 560 minuti per mese. Turchia hè stata prima trà i paesi europei cù stu tempu d'usu mobile.

162 MILIONI NUMERI MOBILI SPOSTU

Rimarchendu chì circa 2,2 milioni di abbonati mobili anu purtatu i so numeri in u sicondu trimestre, Karaismailoğlu hà dettu chì u numeru tutale di numeri mobili portati hà righjuntu 162 milioni. Sottulineendu chì u numeru tutale di abbonati in Internet a banda larga hà righjuntu 71 milioni, di i quali 89,5 milioni sò abbonati à l'internet mobile, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u numeru di abbonati hè aumentatu di 4.5 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente.

"Avemu righjuntu 488 mila chilometri di infrastruttura di fibra in u sicondu trimestre di questu annu. U numeru di abbonati à Internet in fibra hà ancu superatu 20,4 milioni, cù un aumentu annuale di circa 5,2 per centu ", hà dettu Karaismailoğlu, aghjustendu: "L'usu di l'abbonati à l'internet di banda larga hè ancu aumentatu significativamente in u secondu trimestre di u 2022. L'usu mediu mensile di l'abbonati di l'internet di banda larga fissa era di 238 GByte, mentre chì l'usu mediu mensile di l'abbonati di l'internet di banda larga mobile era di 12,8 GByte.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*