U primu Museu di Basketball di Turchia hè apertu cù una Cerimonia

U primu museu di basket di Turchia hè apertu cù Toren
U primu Museu di Basketball di Turchia hè apertu cù una Cerimonia

U presidente di l'IMM, chì hà assistitu à a ceremonia di apertura di u Museu di Basketball Fenerbahçe, u primu museu di basket di Turchia. Ekrem İmamoğlu"In u 99u anniversariu di a nostra Festa di a Republica, inizieremu u cuntu à a rovescia per u 100 anniversariu. U FB Sports Club di 115 anni hè una di l'istituzioni nobili, a guaranzia di a nostra Republica, chì hè a guaranzia di u nostru statu è nazione ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluParticipatu à a ceremonia d'apertura di u museu di u basket apertu da u Fenerbahçe (FB) Sports Club, sfondendu novi terreni in Turchia. à a ceremonia Kadıköy U sindaco Şerdil Dara Odabaşı, u presidente di u FB Sports Club Ali Koç, unu di l'ex presidenti Vefa Küçük, l'imprenditore Murat Ülker, u presidente di u Cunsigliu di u FB Sports Club è u ghjurnalistu Uğur Dündar, atleti antichi è novi è membri di u cunsigliu anu participatu.

İMAMOĞLU: "ABBIAMO INIZIATI A CONTA A ROVÀ PER U 100 ANNIVERSARI DI A NOSTRA REPUBBLICA"

Parlendu à a ceremonia, u presidente IMM Ekrem İmamoğluDichjarà chì sta settimana hè una settimana assai speciale cù u cusì chjamatu 99th Anniversary of the Republic Day, è dopu cumincianu à cuntà à 100, disse: "Ci sò istituzioni chì sò a guaranzia di a nostra Republica, chì hè a guaranzia. di u nostru statu è di a nazione, è portanu da u passatu à u futuru. Fenerbahçe Sports Club, chì hà 115 anni è hà passatu i so 100 anni in basketball, hè ancu una di l'istituzioni nobili di a nostra Republica, aghjunghjendu valore ".

"Hè i cuntributi di l'istituzioni chì facenu veramente u statu è a nazione nobili. noi; İmamoğlu cuntinuò e so parolle cusì:

"FENERBAHCE hè UNA MARCA IMPORTANTE DI ISTANBUL"

"Una marca impurtante di a nostra cità cum'è Fenerbahçe; Sapemu chì dà è darà i meglii missaghji in nome di u sport à a nostra cità, u nostru paese è u mondu. U museu apertu quì hè veramente unu di sti belli missaghji. Prutezzione di u vostru passatu, pudè fighjà u vostru avvene più forte integrendu cù u vostru passatu, hè una di e regule più impurtanti di esse nobili. Hè assai preziosu per u basket per apre un tali museu per a prima volta in Turchia. Appena ch'e aghju ricevutu l'invitu, eru entusiasmatu è sò ghjuntu à mezu à voi oghje, dicendu chì l'aghju da vede. Vogliu ringrazià u presidente di u FB Sports Club è u cunsigliu di direzzione, è tutte l'istituzioni è l'urganisazione chì anu cuntribuitu à u pensamentu è a implementazione di stu museu ".

KOÇ: "U MUSEU TRASFERIRÀ U NOSTRE SUCCESSU À GENERAZIONI FUTURE"

U presidente di u FB Sports Club Ali Koç hà ringraziatu u presidente İmamoğlu è l'altri participanti per ùn avè micca lasciatu solu. Esprimendu chì Fenerbahçe hà una storia prufonda è impurtante di 120 anni, Koç hà dettu: "Avemu purtatu stu museu di basket à a vita per trasmette a nostra storia, chì hè piena di successu è orgogliu, à e generazioni future, è per permette à e generazioni future. per capisce megliu u passatu. Per 100 anni, grandi atleti, chì sò diventati icone in a nostra cumunità è in u nostru paese, anu purtatu a nostra uniforme. Entrenatori assai preziosi anu travagliatu duru è lasciatu una marca in a nostra storia. Mentre facenu a storia cù i trofei, anu ancu furmatu a nostra cultura di basket cù a so pusizione ".

A CUP EUROLEAGUE EST ANCHE ESIBITA IN U MUSEU

Dopu à i discorsi in a cerimonia, u presidente Ekrem İmamoğlu è Ali Koç è u so entourage anu tagliatu a cinta è hà apertu u Museu di Basketball Fenerbahçe. İmamoğlu hà visitatu u museu cù Koç è hà pigliatu ritratti cù l'atleti.

In u primu museu di basket di Turchia; Ci sò tutte e bandiere, sciarpe, maglie, cappelli, palle, ecc., aduprate in partite di basket dapoi u 1913, è ancu i trofei vinti è e fotografie di l'antichi ghjucatori di basket. A Cuppa di l'Euroliga vinta da FB Sports Club in 2017 hà ancu cuminciatu à esse esibita in stu museu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*