L'integrazione è e teste di Türksat 6A Cuntinueghjanu

L'integrazione di Turksat Anin è e teste Cuntinueghjanu
L'integrazione è e teste di Türksat 6A Cuntinueghjanu

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà parlatu à l'apertura di a 15a Conferenza Internaziunale nantu à a Sicurezza di l'Informazione è a Criptologia. Esprimendu chì attribuisce una grande impurtanza à u prugramma urganizatu cù u tema di a cibersecurità in l'universu virtuale, Karaismailoğlu hà dettu: "In l'era digitale, chì avanza à un ritmu vertiginu, ci sò grandi passi in ogni 10 anni. In u prucessu chì hè ghjuntu cù una alta tarifa di dati, a tendenza crescente di l'anni 2020 era u "metaversu". Parlemu di un universu virtuale 3D chì hè un gemellu digitale di tuttu in u mondu reale, cù un sistema ecunomicu indipendente, cunnessu à u mondu fisicu. Stu prucessu, chì hà iniziatu in l'industria di u ghjocu è di l'intrattenimentu, palesa novi mudelli di cummerciale, novi forme di cooperazione è ancu novi stili di vita suciale. Inseme cù u Metaverse, l'usu di NFT è Cryptocurrencies hà ancu acceleratu. U settore virtuale hà cuminciatu à apparisce in u settore di difesa cù i ghjochi. Inoltre, furmazioni sò furnite per disastri naturali, operazioni è applicazioni civili cù a tecnica di simulazione.

TUTTI I TIPI D'AZIONI IN A VITA CHE SON CONSIDERATU CRIMINALI SONO FATTI RESPONSABILMENTE IN U MONDU DIGITAL

Esprimendu chì a sicurità di e dati hè ghjunta à u primu passu cù questa attività in Metaverse, Karaismailoğlu hà dettu ancu chì ci sò preoccupazioni per a privacy è a privacy. Indittendu chì ogni attu chì hè cunsideratu un crimine in a vita reale hè fattu imprudente in u mondu digitale, Karaismailoğlu hà cuntinuatu a so dichjarazione cusì:

"U mondu virtuale, induve si piglianu azioni illimitate è ogni tipu di crimini sò facilmente cummessi, hà ancu alimentatu l'eccessi in a natura umana. Hà righjuntu dimensioni spaventose postu chì era un ambiente induve l'identità puderia ancu esse piatta. Continuemu à travaglià per prevene questu. Implementemu i regulamenti necessarii per chì a lege è e liggi ùn sò micca in ritardu di a tecnulugia è chì u trattamentu inghjustu ùn si faci micca. A lege di disinformazione, chì hè stata accettata da a nostra Assemblea Suprema è entrata in vigore u 18 d'ottobre cù l'appruvazioni di u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan, hè statu un passu assai impurtante fattu da u nostru guvernu per u nostru populu per ghjunghje à infurmazioni precise è affidabili. Quelli chì si piattanu trà false identità è tentanu campagni di smear è assassinii di reputazione fatti cù insulti è calunnia, quelli chì volenu sbulicà u nostru paese è a nostra nazione cù false nutizie è infurmazione distorta ùn penseranu più una volta, ma trè volte. Mi piacerebbe chì sia cunnisciutu chì continueremu à piglià ogni tipu di passi per prutege i diritti di a nostra nazione è per assicurà a privacy è a cunfidenziale di a nostra nazione da avà ".

L'HARDWARE DOMESTIQUE È NAZIUNALE REDUCIRÀ I PUTENSILI MINACCE À A SECURITÀ

Karaismailoğlu hà dettu: "Ùn importa quant'ellu sia avanzatu in l'informatica è a cumunicazione, l'attacchi in u" mondu virtuale "aumentanu ghjornu per ghjornu", Karaismailoğlu hà nutatu chì questi attacchi anu acquistatu un caratteru multinaziunale in una manera organizata. À questu puntu, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dichjaratu chì "l'usu di software è hardware naziunale è naziunale in e rete di cumunicazione elettronica" hè diventatu estremamente impurtante, è hà dettu: "In più di benefici ecunomichi cù sensibilità domestica è naziunale; Semu determinati à assicurà chì a nostra ghjente hà una cumunicazione rapida, sicura è cumpleta. Aumentà u ritmu di domesticu è di naziunalità in u software è u hardware permetterà ancu di riduce e minacce potenziali à a sopravvivenza è a sicurità di u nostru paese, è ancu di minimizzà dopu un puntu ".

TENIAMO SEMPRE RAPPORTI LOCALI È NAZIONALI IN CIMA

Enfatizendu chì anu sempre mantinutu i tassi domestici è di naziunalità in cima durante a transizione di Turchia à e tecnulugia 5G è ancu 6G, Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu priurità a cibersecurità è ancu di stabilisce un sistema subjectitivu cù questa sensibilità. Sottulineendu chì u tassu di naziunalità è naziunalità in u settore era 4,5 per centu in u primu periodu d'investimentu di 1G, è questu tassu hà superatu u 33 per centu oghje, Karaismailoğlu hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à i studii 5G:

"Soprattuttu se riassumemu u nostru travagliu nantu à 5G; In 2017, avemu stabilitu u "Cluster di Tecnulugia di Comunicazione". Avemu sviluppatu u prughjettu 5G "End-to-End Domestic and National" per risponde à i bisogni di software è hardware cù risorse domestiche è naziunali. Avemu creatu u "Formulu Turchia di Tecnologie di Comunicazione Mobile di a prossima generazione". Cù u 5G Valley Open Test Field Project, avemu stabilitu centri di teste in i campus di e nostre università. Avemu implementatu u 5G è Beyond Joint Graduate Support Program per furmà risorse umane qualificate. I nostri prughjetti cum'è 5G Core Network, 5G Virtualization è Software Defined Network è 5G Radio cuntinueghjanu. Hopefully, avemu da compie u nostru travagliu naziunale naziunale di pruduzzioni in sta tecnulugia. 5G, chì compieremu cù precisione domestica è naziunale per i nostri prughjetti futuri, hè un prublema impurtante per noi. A cumunicazione veiculu-pedonale, a cumunicazione veiculu-vehicle, a cumunicazione veiculu-infrastrutture aumenterà, cusì cunnettaremu tutti l'ogetti più rapidamente, micca solu e persone. L'investimenti in campi cum'è a robotica è l'automatizazione, l'intelligenza artificiale, l'edge computing, l'internet di e cose, u blockchain, l'informatica quantistica sò previsti per aumentà più di 3 volte in i prossimi trè anni. Da una parte, sta situazione hè assai impurtante, ci dà indizi nantu à quali spazii Turchia deve investisce in u futuru. Cusì, 5G; Serà una di l'infrastrutture impurtanti per a Turchia, chì hè in u prucessu di crescita basatu annantu à l'investimentu, l'impieghi, a produzzione, l'esportazioni, l'excedente attuale, è chì sperimenta a trasfurmazioni storica in l'ecunumia, per ghjunghje à i so miri assai più veloce. Inoltre, seremu trà i pochi paesi chì utilizanu 5G cù i mezi domestici è naziunali, cù l'opere chì avemu implementatu attraversu ULAK è eSIM. Per chì i nostri operatori mobili per preparà per 5G, avemu datu assai permessi di tempu per pruvà i prudutti sviluppati da i fabricatori domestici è stranieri nantu à e so rete mobile. Cuntinuemu prucessi in 18 pruvince, cumprese Istanbul, Ankara è Izmir. Avemu fattu l'aeroportu di Istanbul un aeroportu cù 5G. Continueremu à fà studii 5G in tali campus in i ghjorni à vene. Ogni sviluppu in u campu di 5G pone ancu e basi per 6G, chì hè una tecnulugia di punta ".

Assicurendu un altu livellu di sicurezza di dati hè essenziale per noi

Spieghendu chì e richieste di i cunsumatori, l'aspettattivi di i diversi settori, a diversità tecnologica, l'aumentu di u numeru di i dispositi utilizati in a cumunicazione mobile è a trasfurmazioni digitale diversificanu ancu i bisogni in a cumunicazione, Karaismailoğlu hà dettu: "Studi significativi sò fatti in e nostre università nantu à e tecnulugia 6G. . In l'ambiente di crescita di velocità è interazzione cù 6G, a cibersicurezza venerà ancu di più. Perchè, mi piacerebbe sottolineare una volta di più chì ; Furnisce un altu livellu di sicurità di dati hè indispensabile per noi. Finu à questu periodu in 2022, avemu registratu un aumentu di 22 per centu in a cumunicazione mobile è circa 13 per centu in cumunicazioni fissi cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente. Oghje in u nostru paese; u nostru abbonatu Internet a banda larga; 88 milioni di abbonati à banda larga mobile; 70 milioni di abbonati à banda larga fissa; U numaru di abbonati di fibra hà righjuntu 18 milioni è 5 milioni. I nostri abbonati di cumunicazione machine-to-machine (M2M) anu aumentatu à 7 milioni 800 mila. Offremu accessu à Internet à 83% di i nostri citadini. U fattu chì u nostru paese hè in prima linea di sta questione, induve a media mundiale hè intornu à 65 per centu, hè u fruttu di un travagliu duru longu. A fine di ghjugnu 2022, hè statu determinatu chì u nostru paese hè in u top 20 trà tutti i paesi di u mondu in quantu à u numeru tutale di l'utilizatori di Internet. Inoltre, in u ranking trà i paesi europei; Semu trà i primi 5 paesi inseme cù paesi cum'è Germania, Inghilterra è Francia.

Avemu cuntribuitu più di 520 miliardi di dollari à u nostru redditu naziunale cù i nostri investimenti.

infrastruttura di cumunicazione di Turchia; U Ministru di i Trasporti è l'Infrastruttura Karaismailoğlu, chì hà dichjaratu ch'elli anu pianificatu cù a mente di u statu, li hà valutatu per motivi accademichi è scientifichi è li hà implementatu cù a cooperazione di u settore publicu-privatu, hà dettu: "Durante i nostri guverni; Avemu investitu più di 183 miliardi di dollari in l'ultimi dui decennii per i modi di trasportu è di cumunicazione di u nostru paese. Avemu cuntribuitu più di 520 miliardi di dollari à u nostru redditu naziunale cù i nostri investimenti. Avemu pianificatu un investimentu di trasportu è cumunicazione di 2053 miliardi di dollari finu à u 198. Stu investimentu pianificatu cuntribuisce 2 trilioni di dollari à a produzzione di u nostru paese è 1 trilioni di dollari à u redditu naziunale. In novu, avemu creatu un impattu pusitivu di 1 trilioni 79 miliardi di dollari nantu à u sistema di produzzione di u nostru paese cù i nostri investimenti di trasportu-comunicazione. L'impattu di i nostri investimenti nantu à l'impieghi di u paese hè di 18 milioni di persone ", disse.

L'INTEGRAZIONE DI TÜRKSAT 6A E I TESTI CONTINUATE RAPIDAMENTE

Ricordendu chì Türksat 5A è Türksat 5B sò stati ancu messi in serviziu, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u satellitu di cumunicazione Türksat 5B, chì hè statu messu in serviziu di pocu tempu, aumenterà a capacità di cumunicazione di dati a banda larga di 15 volte. Karaismailoğlu hà dettu: "Furnemu a cumunicazione di dati à banda larga à tutti i veiculi fissi è mobili terrestri, marittimi è aerei in l'area di copertura di Ka Band cù Türksat 5B", aghjustendu chì l'integrazione è e teste di Türksat 6A, u primu satellitu di cumunicazione domestica è naziunale, sò cuntinuendu rapidamente, è chì stu satellitu hè adupratu da a Republica di Turchia, hà dettu chì ci mandaranu in u spaziu in u 100 anniversariu di u nostru stabilimentu.

U Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "In l'ambiente di cumunicazione chì i nostri satelliti di cumunicazione furnisceranu; In tecnulugii di cumunicazione 6G, invece di Wi-Fi, Li-Fi, chì hè; Tecnulugie di cumunicazione di luce visibile seranu aduprate cù LED d'alta energia. Scuntremu a realtà aumentata sensoriale tridimensionale è scuntrà ologrammi mobili di alta qualità è gemelli digitali. In a trasfurmazioni digitale di u nostru settore publicu; Cù quasi 61 milioni d'utilizatori, 905 istituzioni è 6 servizii sò furniti in modu efficace è rapidu, a porta di e-government hè un assai bonu esempiu ".

A TURCHIA SIA 2022ª IN L'INDICE GLOBAL D'INNOVAZIONE, AU 4 PASSI IN 37

Enfatizendu chì volenu ghjunghje à una pusizioni chì ùn solu cunsuma a tecnulugia, ma ancu cuncepisce, sviluppa, pruduce, crea una marca è crea valore ecunomicu, Karaismailoğlu hà dettu: "In u settore di l'infurmazioni è di a cumunicazione, seguitemu da vicinu l'applicazioni in u mondu è sviluppà u nostru sistema di cumunicazione naziunale in cunseguenza. I nostri movimenti di trasportu, cumunicazione è informatica in u nostru paese sò digià cuminciatu à dà fruttu. In u "indice di l'innuvazione glubale" annunziatu da l'urganisazione svizzera di l'ONU, basata in l'Organizazione Mondiale di a Pruprietà Intellettuale, è in quale compete 132 paesi, Turchia hà risuscitatu 2022 passi in 4 à u 37u postu. In l'indici, cresce 2 posti in l'ultimi anni 14; Avemu riesciutu à entre in u top 40. Continueremu à cresce rapidamente nantu à sta strada, per travaglià per i ghjovani di Teknofest è per e nostre generazioni future chì meritanu u megliu è a tecnulugia più veloce. Facemu usu di tecniche d'infurmazione è di cumunicazione in sistemi di trasportu novi è futuri. In questu rispettu; Avemu preparatu u Documentu di Strategia per i Sistemi di Trasportu Intelligenti (AUS) è ​​u nostru Pianu d'Azione 2020-2023. Utilizemu e tecnulugia di cumunicazione in modu efficace è efficiente in a trasfurmazioni di u sistema AUS. Inseme à i veiculi intelligenti, strade intelligenti, cità intelligenti, pratiche di trasportu sicure, prioritemu l'ecunumia è i fatturi ambientali. Stabbiliremu a spartera di dati è a sicurità di e dati trà e parti interessate cù tutti i modi di trasportu ".

CONTRIBUIAmu À L'ISTITUZIONI A MIGLIORARE A SO CYBER SECURITY CUN ESERCIZI

In u prucessu di a pandemia, i prucessi di travagliu è di educazione à distanza; Esprimendu chì si ricordanu una volta di più quantu sò impurtanti i sistemi d'informazione è di cumunicazione, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu vistu qualcosa d'altru in questu prucessu, chì hè; A sicurezza cibernetica richiede una attenzione è una sensibilità particulare in l'accessu remoto à l'istituzioni. U nostru Ministeru svolge funzioni di pulitica in u campu di a cyber security. In u Centru Naziunale di Risposta Cyber ​​​​Incidenti (USOM), chì hè urganizatu in l'Autorità di Tecnulugia di l'Infurmazione è di Comunicazione (BTK), effettuemu travaglii riesciuti per assicurà a cibersecurità. Cù u software sviluppatu da USOM, scansa, rileva è informa nantu à e vulnerabilità di sicurezza di l'istituzioni, identifica ancu i ghjovani talenti cunducendu furmazione di persunale è cuncorsi. Cuntribuiscemu à a migliione di a cibersecurità di l'istituzioni per mezu di esercizii regulari naziunali è internaziunali.

ÙN CATEGORIZEmu A NOSTRA JUVENTU CUN NUMERI È LETTERE COME L'ALTRI.

Oghje, 50 per centu di a pupulazione di u mondu campa in cità, in 2053 sta rata; Karaismailoğlu hà indicatu chì predicheranu chì aumenterà à u 70 per centu, "In i prossimi 30 anni, cù a pupulazione crescente, a necessità di trasportu è cumunicazione duppierà. In questa perspettiva, a vitezza è u pesu di cumunicazione micca solu trà l'omu, ma ancu trà l'omu-macchina è e macchine crescerà in modu esponenziale. In cunsiderà tutti questi, avemu da fà u nostru paese un putere efficace in u mondu in u trasportu, a cumunicazione, i studii satellitari è spaziali, è ancu in a cibersecurità. a nostra Turchia; Avemu trasfurmatu in un centru impurtante in l'arena internaziunale in u passageru, u trasportu, l'energia è l'informatica in ogni modu di trasportu trà l'Asia, l'Europa, l'Africa di u Nordu, u Mediu Oriente, u Caucasu è i paesi di u Nordu di u Mari Neru. Sviluppemu questu in più. Cù sti sforzi, simu fieri di serve a nostra nazione ghjovana è dinamica; Fiamu ancu pienamente à i nostri ghjovani à quale confiaremu sti travaglii. Ùn categurizà a nostra ghjuventù cù numeri è lettere cum'è l'altri. Crescemu a nostra ghjuventù, chì vedemu cum'è a luce di l'ochju, cum'è individui chì sò pionieri in tecniche d'infurmazione è di cumunicazione è anu valori naziunali è spirituali. Definimu a nostra ghjuventù cum'è "gioventù Teknofest". Videmu u seculu in u quale simu u "Seculu di Turchia", "hà dettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*