Leopard d'Anatolia hà mostratu a so faccia una volta di più dopu à mesi

Leopard d'Anatolia mostra a so faccia una volta di più dopu à mesi
Leopard d'Anatolia hà mostratu a so faccia una volta di più dopu à mesi

Un'altra bona nutizia hè vinuta da i studii realizati da a Direzzione Generale di Conservazione Orientale è Parci Naziunali (DKMP), affiliata à u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, per a deteczione è a prutezzione di u Leopardu Anatolian in periculu in u nostru paese.

I trappule di càmera, chì sò stati installati prima in quattru regioni di u nostru paese, anu registratu novi imaghjini di u Leopardo d'Anatolia.

Ancu s'ellu u leopardo hà a distribuzione più larga è a varietà alimentaria trà e 36 spezie di gatti in a terra, hè trà e categurie in periculu in a Lista Rossa IUCN in u mondu sanu.

Mentre chì u Leopardo d'Anatolia, chì hè statu uccisu in u distrittu di Beypazarı d'Ankara in u 1974, era pensatu chì era l'ultimu individuu chì appartene à sta spezia è si estinse in u nostru paese, l'attività di ricerca sò state iniziate nantu à e tracce è i segni truvati durante i travaglii di campu di u DKMP. Direzzione Generale, cù scuperte à u cuntrariu.

In u risultatu di u travagliu iniziatu in una regione per a prima volta, e foto di un individuu Leopard maschile sò state riflesse nantu à a camera u 25 d'Aostu di u 2019.

L'estinzione di sta spezia tende à diminuite ogni annu per via di fattori chì causanu a distruzzione di l'habitat, cum'è a crescita di a pupulazione, l'industrializazione è l'incendii forestali, è ancu di fatturi restrittivi cum'è u bracconamentu eccessivu.

Per quessa, i studii per preparà un pianu d'azzione naziunale sò ghjunti à u primu postu dopu à a deteczione di l'individuu Leopard in u nostru paese, è i studii sistematichi di cullizzioni di dati sò stati iniziati per questu scopu.

Durante u prucessu, un altru individuu masculinu hè statu identificatu in studii realizati in una regione diversa in u nostru paese.

In u risultatu di a valutazione di e notificazioni ricevute da a Direzzione Generale DKMP, hè statu determinatu chì ci era individui di leopardi in almenu quattru zoni diffirenti in u nostru paese.

Ancu s'ellu ùn hè micca pussibule di parlà di una pupulazione regulare di Leopardi in u nostru paese in questa fase, hè urgentemente necessariu di determinà l'abitati potenziale attuale cù una ricerca cumpleta. Per questu scopu, l'unità di ricerca di Leopard hè stata creata è i studii di u Pianu d'Azione di Leopard sò stati iniziati.

TRE SOTTOMISSIONI DIFFERENTI SERAnu PENSATI ESSERE I STESSI SOTTOMISSIONI

Da u 20 à u 22 di settembre di u 2022, a 1a Reunione di i Paesi di a Gamma di Leopardi hè stata in Georgia cum'è parte di u Gruppu di Travagliu di Mammiferi di l'Asia Centrale di a Cunvenzione nantu à Spezie Migratori.

In questa riunione, hè statu dichjaratu chì u Leopardu Caucasian (P. pardus ciccaucasica), u Leopardu persicu (P. pardus saxicolor) è u Leopardo d'Anatolia (P. pardus tulliana), chì sò stati distribuiti in questi paesi è si pensavanu prima di esse diverse sottuspezie, eranu a listessa sottospecie per via di studii genetichi, l'infurmazione hè stata presentata.

Per quessa, in cunfurmità cù e regule di a denominazione scientifica, secondu a regula di accettà u nome datu prima da diversi nomi datu à a listessa spezia, "P. pardus tulliana" (Leopard d'Anatolia) hè statu accettatu cum'è u nome scientificu per a sottospecie vistu in tutta a geografia.

Ancu in questa riunione, un Pianu d'Azzione Regiunale per questa sottuspezie hè statu preparatu è accettatu.

L'esistenza di un pianu d'azzione regiunale per u pianu d'azzione, chì hè sempre preparatu da u nostru paese, hè stata estremamente benefica per a Direzzione Generale DKMP.

Una candidatura hè stata fatta à TUBITAK per un prughjettu chì implica esperti di Isparta University of Applied Sciences, Bursa Technical University, Düzce University, Muğla Sıtkı Koçman University, IUCN Kedigiller Experts Group è DKMP 6th Regional Directorate per furmà una basa scientifica per a creazione di pianu d'azzione.

In casu chì u prugettu principia, un protocolu serà preparatu trà l'istituzioni pertinenti è u travagliu serà acceleratu.

In u pianu d'azzione chì hè preparatu, hè di grande impurtanza di ricustruisce a mappa di distribuzione di a subspecie cunnisciuta cum'è Leopard d'Anatolia in u nostru paese.

Inoltre, a ricerca di segni cum'è tracce, escrementi è carrion in i zoni induve u leopardo anatolianu hè prubabile di truvà, l'identificazione di l'individui in questi spazii intervistendu e persone lucali, l'implementazione di misure di prutezzione è di sviluppu pigliendu in pratica. , in particulare truvà femine per u futuru di a pupulazione sò trà i temi impurtanti di u pianu d'azzione.

"MANTENEREMO I SEGRETI DI VIVI"

Ministre de l'agriculture et des forêts Prof. Dr. Vahit Kirişci, invece, hà annunziatu in l'avvenimentu "Giornata Mundiale di a Biodiversità" à u quale hà assistitu in u maghju scorsu, chì u Leopardo d'Anatolia hà cuminciatu à esse vistu novu cù a tecnulugia di trappula camera.

Cummentendu l'imaghjini di u Leopardu anatolianu riflessu in a camera, u Ministru Kirişci hà dettu: "Eccu u Leopardo anatoliu, chì l'esistenza hè stata pruvata in quattru regioni. Avemu da prutege, cusì mantenemu i so abitati segreti ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*