L'UECC trasforma a so flotta per un futuru verde

L'UECC trasforma a so flotta per un futuru verde
L'UECC trasforma a so flotta per un futuru verde

L'UECC hà pigliatu a consegna di a so terza è ultima batteria multi-fuel LNG hibrida pura di vittura è camion (PCTC) mentre guida a strada per risponde à e novi esigenze per l'operazioni di navi à bassa emissione attraversu a trasfurmazioni verdi di a so flotta.

L'ultima nova custruzzione, chjamata Auto Aspire, hè stata consegnata à u cantiere navale di Jiangnan in Cina u 20 d'ottobre è si uniscerà à e navi sorella Auto Advance è Auto Achieve chì naviganu in l'Europa di u Nordu, dopu e spedizioni da u cantiere di fabbricazione di a coppia durante l'annu passatu.

"Questa consegna impurtante dimostra a realizazione di a nostra ambizione, chì avemu pensatu dieci anni fà per purtà à u mercatu europeu di mare à corta corta una nova generazione di navi avanzate à pocu carbonu capaci di risponde à e richieste di efficienza energetica sottu un regime di spedizione verde", dice Glenn, CEO di l'UECC. Edvardsen.

"Questu hè statu ottenutu attraversu un prucessu d'innuvazione induve una nova soluzione tecnologica hè stata sviluppata inseme cù u squadra di cuncepimentu di nave interna di Jiangnan per furnisce guadagni significativi in ​​termini di riduzzione di emissioni.

"Ma cum'è u nome di u terzu novu edifiziu suggerisce, vulemu ancu fà di più".

Conforme à i regulamenti verdi

Cù a consegna di l'ultima nave, UECC hà avà cinque PCTC eco-friendly è sette unità charter in a so flotta esistente di nove navi, cù u 80% di a capacità di elevazione esistente chì risponde digià à u requisitu IMO per una riduzione di 40% di l'intensità di carbonu. Da u trasportu da u 2030.

U primu trasportatore Ro-Ro di mare cortu hà iniziatu prima u primu PCTC LNG duale-fuel di u mondu - Auto Eco è Auto Energy - è hà pilotatu l'usu di biocarburanti in un'altra nave, Auto Sky, per furnisce 80% di a dumanda annuale di carburante. da carburanti alternativi per u 2030

"I cambiamenti regulatori imminenti cambianu u panorama di u mercatu in favore di i ghjucatori focalizzati in u verde, è queste novi strutture rapprisentanu investimenti puntuali è maiò chì offrenu à i nostri clienti una soluzione di trasportu sustenibile cù vantaghji ambientali è di costu", aghjusta Edvardsen.

Cù l'implementazione di a direttiva di l'impositu di l'energia, chì impone una alta imposta nantu à i carburanti fossili furniti in u Spaziu Ecunomicu Europeu, da u 1 di ghjennaghju di u 2023, i costi di i armatori chì utilizanu carburanti marini tradiziunali aumentanu.

Inoltre, l'estensione pruposta di u Sistema di Cummerciu di Emissioni di l'UE (ETS) à u trasportu marittimu, chì entrerà in vigore da u 2024, richiederà à l'operatori di navi inquinanti di cumprà costose quote di carbone chì puderanu aumentà u costu di cunsumu di carburanti fossili finu à u 50%. Sicondu u Manager d'Energia è Sostenibilità di l'UECC, Daniel Gent, nantu à i prezzi attuali di u carbone.

Equipatu per carburanti à pocu carbonu

Ci sò ancu novi restrizioni regulatori à l'emissioni di navi chì venenu cù l'Indicatore di Intensità di Carbone (CII) di l'IMO chì entra in vigore da l'annu prossimu è FuelEU Maritime chì deve esse introduttu in 2025. operazioni di nave da riducendu a velocità o da cambià à carburanti alternativi.

Gent signala chì una volta chì Auto Aspire hè stata implementata, serà nantu à a strada per ghjunghje l'obiettivo FuelEU Maritime propostu da l'UECC per u 2030 di una riduzione annuale di 6% di l'intensità di carboniu. Tutte e trè novi strutture sò conformi à l'Indice di Design di Efficienza Energetica (EEDI) di l'IMO, chì entrerà in vigore l'annu prossimu.

U trio di Newbuild hè inizialmente cuncepitu per funziunà cù gas naturale liquefattu (LNG), chì pò riduce l'emissioni di circa 25% paragunatu à l'altri carburanti fossili, ma utilizerà carburanti drop-in cù intensità di carbonu più bassa, cum'è bio-LNG. LNG sinteticu cum'è questi diventanu più largamente dispunibili.

Ottimisazione intelligente di a putenza

A suluzione ibrida di a batteria permette riduzioni di emissioni supplementari attraversu a rasatura di picchi è l'usu di a putenza di a batteria per manuvra in i porti, eliminendu cusì NOx dannosi è scarichi di particulate vicinu à e cità costiere.

L'efficienza energetica di e navi hè ancu rinfurzata da un disignu di scafo ottimisatu è un'elica di pitch cuntrullabile, inseme cù un sistema di gestione di l'energia intelligente chì cuntribuisce à u risparmiu di carburante.

L'Auto Aspire di 169 metri di lunghezza hè capace di trasportà 10 veiculi nantu à 3600 ponti di carica è, inseme cù e so navi sorella, "metterà a sustenibilità fermamente nantu à a mappa" in u cummerciu Ro-Ro di l'Europa di u Nordu, secondu Edvardsen. .

"Semu estremamente fieri di vede avà e trè novi strutture nantu à l'acqua. "Cù u sustegnu di i nostri pruprietarii NYK è Wallenius Lines, UECC face u sognu di trasportu ecologicu in una realità".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*