Ùn insiste micca nantu à u Prughjettu URAYSİM

Ùn insiste micca nantu à u Prughjettu URAYSIM
Ùn insiste micca nantu à u Prughjettu URAYSİM

U presidente di u Cunsigliu di a cità di Eskişehir, Nuray Akçasoy, hà dettu: "U prughjettu URAYSİM, chì ùn hè micca adattatu per l'interessu publicu, ùn deve esse insistitu".

Nuray Akçasoy hà fattu e seguenti dichjarazioni in a so dichjarazione;

U prughjettu URAYSİM "National Rail Systems Test and Research Center", chì hè statu cuminciatu à esse custruitu cù a cooperazione di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture è l'Università Anadolu, sfurtunatamenti cuntinueghja à vene à a nostra agenda.

A nostra pianura di l'Alpu hè stata dichjarata "Grande Pianura" da a decisione di u Cunsigliu di i Ministri è ùn hè legale à aduprà per qualsiasi scopu altru ch'è l'agricultura. Malgradu sta lege, una zona di espropriazione di circa 6 milioni di metri quadrati trà i nostri quartieri Alpu-Bozan, Karahüyük, Gündüzler, Margı, Sepetçi è Yakakayı hè stata determinata per a custruzzione di e strade di prova di u prughjettu URAYSİM. Allora, in a causa presentata da a nostra municipalità metropolitana di Eskişehir à a Corte Amministrativa per motivi chì sta espropriazione hè "cuntraria à l'interessu publicu", u pannellu di esperti furmatu da a corte hà cunclusu chì "U Prughjettu URAYSİM ùn hè micca in cunfurmità cù l'interessu publicu". ". In cunfurmità cù u rapportu di stu cumitatu di sperti, a Corte Amministrativa hà decisu unanimu di suspende l'esekzione, postu chì i danni irreparabili ponu esse in casu chì l'azzione, chì hè chjaramente illegale, hè implementata. Allora, in a demanda presentata da a Municipalità Metropolitana per l'annullamentu di l'espropriazione, u Tribunal Amministrativu hà firmatu una decisione impurtante è annullatu tutte e transazzione.

In u risultatu di sta decisione, hè statu documentatu chì u Prughjettu URAYSİM ùn hè micca in l'interessu publicu. Vogliu enfatizà chì in a cità ferroviaria di Eskişehir, nimu ùn hè contru à URAYSİM o prughjetti simili. Tuttavia, i nostri scientisti dicenu chì ùn hè micca in l'interessu publicu di custruisce u prughjettu nantu à terreni agriculi fertili. I nostri agricultori, chì sò impegnati in a pruduzzione agricula in Alpu, dicenu "ùn pigliate micca e nostre terre fertili". Vulenu chì i terreni sterili chì si stendenu à u nordu di a Piana di l'Alpu sò preferiti cum'è a zona di implementazione è espropriazione di u prugettu. U prugettu deve esse spustatu in zoni più sterili invece di terreni agriculi è di bestiame cum'è i nostri cumpatrioti volenu. Mentre hè evidenti chì l'implementazione di u prugettu in a so forma attuale pruvucarà danni irreparabili è impussibili, mentre chì l'articulu di l'agenda in relazione à u Prughjettu URAYSİM, chì ùn hè micca adattatu per l'interessu publicu, hè evaluatu in u Cunsigliu Pruvinciale di Conservazione di a Terra. cunsidirari chì stende rails nant'à i terreni agriculi più fertili di u nostru paese è a nostra bella cità ùn vi benefiziu à nimu, unu di i membri di u bordu è avemu aspittava ch'elli à piglià decisioni à prutezzione di i terri agriculi più pruduttivi di a nostra cità. "Agricultura secca, di novu!" urganizata da a nostra municipalità metropolitana in a nostra cità. Ci dispiace chì un prughjettu chì mette in un tali risicu l'agricultura è l'allevamentu di l'animali hè ghjuntu à a nostra agenda di novu in questu ghjornu, induve avemu discututu tematiche cum'è a Pruduzzione Agricola Corretta è a nutrizione sana, l'impurtanza di quale hè crescente ghjornu per ghjornu, cù i scientisti di u mondu è u nostru paese à u Simposiu Internaziunale intitulatu. Cum'è u Cunsigliu Municipale di Eskişehir, continueremu à seguità u prublema "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*