Hamidiye Hejaz Railway Photography Exhibition Attraversu a lente di Vedat Önal

L'edificii di a stazione ferroviaria di Hamidiye Hejaz sò in questa mostra da a lente di Vedat Onalin
Edifici di a Stazione Ferroviaria di Hamidiye Hicaz in questa mostra attraversu a lente di Vedat Önal

L'edifizii di a Stazione Ferroviaria di Hamidiye Hejaz, una di l'opere più magnifiche lasciate da l'Imperu Ottumanu, a maiò parte di e quali si trovanu in e fruntiere di l'Arabia Saudita è l'altri parti sò spargugliati in i cunfini di u Giordanu, a Siria è a Turchia, seranu riflesse à l'amatori di a storia. attraversu a lente di Vedat Önal.

L'educatore-scrittore Vedat Önal, chì hà datu infurmazioni nantu à l'Esposizione fotografica ferroviaria di Hamidiye Hejaz, tenuta cù i cuntributi di a filiale Kayseri di l'Unione di Scrittori Turchi, hà dettu: "Questa mostra, chì hè a continuazione di "Tracce Ottomane in Hejaz". mostra di fotografia, chì avemu tenutu per a prima volta in maghju, hè Heaven Place II. Hè custituitu da ritratti di l'edifici di a stazione di treni "Hamidiye Hejaz Railway", chì Abdulhamit Khan hà custruitu cun grande devozione 114 anni fà. In a mostra precedente, aghju prisentatu e fotografie di i patrimonii ottomani sparsi in 15 diverse cità di l'Arabia Saudita à l'amatori di a storia. In questa mostra, aghju inclusu i magnifichi edifici di a stazione di treni di a Ferrovia Hamidiye Hejaz, chì hè stata cumpletata cù l'apertura di a Stazione Centrale di Medina 114 anni fà u 1 di settembre di u 1908. Inoltre, diverse ritratti di alcune stazioni è lochi storichi in i cunfini di u Ghjurdanu è a Masjid al-Aqsa in Ghjerusalemme sò ancu inclusi. U mo scopu più grande hè chì u publicu turcu sia più familiarizatu cù e reliquie sempre vive è in piedi di stu magnificu prughjettu, chì era forse l'ultimu sforzu cumuni di l'Imperu Ottumanu è u mondu islamicu. Pensu chì u valore storicu è l'impurtanza di a Ferrovia Hamidiye Hejaz ùn hè micca abbastanza capitu. "Spergu sinceramente chì stu modestu sforzu cuntribuisce à altri studii da esse realizatu per questu scopu", disse.

Dichjarà chì a Ferrovia Hamidiye Hicaz ùn hè micca un prughjettu chì l'impattu hè statu risentitu solu durante u periodu in u quale hè stata utilizata, Önal hà dettu: "Pudemu facilmente dì chì a Ferrovia Hamidiye Hicaz hè stata a prima cava maestra induve l'ingegneri è i maestri si sò furmatu in u I Ferrovie Statali sò stati furmati da i primi anni di a Republica. Da avà, vogliu fà u mo megliu per fà cunnosce di più stu prughjettu, chì hà un postu cusì impurtante in a nostra storia. Saria cuntentu se sta mostra puderia fà una piccula cuntribuzione versu stu scopu. "Cum'è un residente di Kayseri, pensu chì hè impurtante di ricunnosce megliu l'edificazioni di a stazione, chì sò stati ispirati da l'opere di u nostru compatriota Mimar Sinan, chì hà lasciatu travaglii assai impurtanti in a Regione di Hejaz, è hà sfidatu decennii cù a so magnifica manifattura di petra. ", disse.

A mostra, chì si apre in u Centru Culturale Kayseri Hunat u sabbatu 8 ottobre à 13:30, resta aperta per trè ghjorni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*