10 navi da crociera attraccate à i porti turchi in 907 mesi

Nave di crociera lunare attraccata à i porti turchi
10 navi da crociera attraccate à i porti turchi in 907 mesi

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà annunziatu chì u numeru di navi da crociera attraccate in i porti hà righjuntu 10 in u periodu di 907 mesi di questu annu, è un totale di 918 passageri di crociera sò stati ospitati.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà annunziatu e statistiche di i navi di crociera per u periodu di ghjennaghju à uttobre di u 2022. Esprimendu chì l'attività in u turismu di crociera cuntinueghja, Karaismailoğlu hà nutatu chì ci hè statu un aumentu seriu in u numeru di turisti.

Nutendu chì 2021 passageri sò ghjunti in Turchia cù 10 navi da crociera in u periodu di 53 mesi di u 35, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì in u stessu periodu di questu annu, u numeru di navi da crociera hè aumentatu più di 121 volte à 17. Karaismailoğlu hà annunziatu chì u numeru di passageri di crociera hè aumentatu di 907 volte in u stessu periodu è hà righjuntu 26 mila 918.

I NUMERI PIÙ ALTI DI QUST'ANNU ARRIVANU CU 206 484 PASSAGERI IN OTTOBRE

Rimarchendu chì più navi da cruciera anu attraccatu in i porti turchi in uttrovi di questu annu chè l'annu passatu, Karaismailoğlu hà nutatu chì in uttrovi, 155 passageri sò stati accolti cù 206 navi da crociera, è chì u più altu numeru di passageri di questu annu hè statu ghjuntu in uttrovi.

GALATAPORT, CHE ERA SELEZIONA U PORTU DI L'ANNU, U NOVU FAVORITU DI ISTANBUL

Rimarchendu chì Kuşadası hè u portu chì accoglie u più navi di cruciera cù 10 navi è 350 mila 456 passageri in i primi 335 mesi di questu annu, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì 132 navi si avvicinavanu à u portu di Galataport, chì hè statu sceltu cum'è u portu di l'annu, in u listessu periodu è 225 mila 907 passageri di crociera sò stati ospitati. Dichjarà chì u Portu di Bodrum hè u terzu cù 85 navi è 86 mila 455 passageri di crociera, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì Sinop, Amasra è Trabzon attiranu ancu l'attenzione in u turismu di cruciera. U Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "Un totale di 10 mila 10 passageri sò ghjunti in Sinop cù 7 navi da crociera in u periodu di 906 mesi. Mentre 3 navi anu attraccatu in u portu di Amasra, avemu accoltu 4 passageri. Hè statu determinatu chì 729 mila 3 turisti di crociera sò ghjunti à Trabzon cù 4 navi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*