U Pianu Ambientale di Bursa per u 2040 hè creatu cun una mente cumuna

U Pianu Ambientale di l'annu Bursa hè stabilitu cù una mente cumuna
U Pianu Ambientale di Bursa per u 2040 hè creatu cun una mente cumuna

A Municipalità Metropolitana di Bursa cuntinueghja i so travaglii nantu à u "Piano Ambientale di Bursa di 2040", chì hè a nova custituzione di a cità, cù a cunniscenza di a mente cumuna è a participazione trasparente. Riunendu tutte e dinamiche di a cità, da e municipalità di u distrittu à l'urganisazioni non governamentali, a Municipalità Metropolitana pensa à finalizà l'opere riunendu l'opinioni è e dumande di u largu segmentu di a sucetà.

A Municipalità Metropolitana, chì realiza prughjetti per purtà Bursa à u futuru in modu più sanu è più forte, cuntinueghja i so travaglii nantu à u "Piano Ambientale Bursa di 2040", chì hè a nova custituzione di a cità, senza interruzzione. A Municipalità Metropolitana, chì dà una grande impurtanza à u sensu cumunu è a gestione trasparente di Bursa, face i passi necessarii per preparà u Pianu Ambientale in a stessa direzione. A riunione di valutazione, chì hà participatu tutte e parti interessate in Bursa, da l'urganisazioni non governamentali à l'istituzioni pubbliche, da e camere accademiche à i cumuni distrettuali, hè stata tenuta in Atatürk Congress Culture Center Hüdavendigar Hall cù u tema di "Bursa chì Vive, Vive, Produce, è". Raggiunge'.

Dopu avè infurmatu Feridun Tarım, Capu di u Dipartimentu di Zonificazione è Urbanizazione, u Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Bursa, Ulaş Akhan, hà dettu ch'elli pensanu à finalizà u Pianu Ambientale, chì hè statu discututu da u 2011 è hà cuminciatu di novu in u 2020, cù una larga participazione è da piglià l'opinioni di tutti. Ringraziendu e municipalità di u distrittu, a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa, e camere accademiche, università è istituzioni pubbliche per u so sustegnu, Akhan hà dettu: "Quandu u travagliu hè finitu, emergerà un pianu chì risponde à e preoccupazioni, esitazioni è aspettative di tutti nantu à a cità. Ci sarà un pianu chì affetterà micca solu Bursa, ma ancu Turchia. Semu in una cità chì produce un valore aghjuntu significativu in parechje aree cum'è l'industria, l'impieghi, l'agricultura è u turismu di Turchia. U pianu preparatu in questu sensu hè ancu assai preziosu per u nostru paese. Bursa hà a capacità di superà e difficultà davanti à ellu cù u so capitale umanu è a forza di travagliu chì hà furmatu. Avemu riunitu cum'è rapprisentanti di u capitale umanu. Grazie per u vostru sustegnu ", disse.

U Subsegretariu Generale Gülten Kapıcıoğlu hà spiegatu chì l'Uffiziu di Pianificazione è Strategia Spaziale (MEPS) hè statu stabilitu in u scopu di u "Piano Ambientale 2040 Bursa" è u prucessu hè statu realizatu da quì. Kapicioglu hà dichjaratu chì l'infurmazioni impurtanti "liate à i prublemi settoriali" sò stati raccolti in a riunione di valutazione, è hà ringraziatu tutte l'istituzioni chì anu cuntribuitu à i studii.

Dopu à i discorsi, l'attellu cuntinuau sottu a moderazione di u City Planner Faruk Göksu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*