U Castellu Unye di 2500 anni serà apertu à u Turismu in 2023

U Castellu di Unye serà ancu apertu à u turismu
U Castellu di Ünye serà apertu à u Turismu in u 2023

Mentre u travagliu nantu à u Castellu di Ünye, chì hà una storia di 2500 anni, hè vicinu à a fine, u sindaco di Ünye Hüseyin Tavlı hà dettu chì u castellu serà apertu à u turisimu in 2023.

U Castellu Storicu di 2500 anni, unu di i patrimonii più impurtanti di u distrittu, chì hà una storia assai arradicata, hè apertu à u turisimu. U travagliu nantu à a creazione di un sistema ferroviariu è di una piattaforma di caminata cuntinueghja in u castellu, induve a pulizia di u corridore è u paisaghju sò stati realizati da a municipalità di Ünye.

"L'AREA APPARTENENTA À LA MUNICIPALITÀ METROPOLITANA S'ERA TRASFERITA À LA MUNICIPALITÀ ÜNYE"

Dichjarà chì u Castellu di Ünye aprirà e so porte à u turismu in pocu tempu, u sindaco di Ünye Hüseyin Tavlı hà dettu: "U nostru travagliu cuntinueghja senza interruzzione per portà u Castellu di Ünye à u turismu. Siccomu una parte di u Castellu appartene à a Municipalità Metropolitana di Ordu, a so allocazione à a Municipalità di Ünye hè stata discussa in a Reunione di Novembre di u Cunsigliu Metropolitanu di a Municipalità. Per chì u Castellu sia operativu u più prestu pussibule, u nostru Sindaco Metropolitanu Dr. Avemu scontru cù Mehmet Hilmi Güler. U Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana hà decisu di trasferisce è di operare u Castellu à a Municipalità di Ünye. Una decisione hè stata presa in quantu à u trasferimentu di stu locu à a municipalità di Ünye. Cuntinuemu i nostri sforzi per purtà u Castellu in u turismu. Mentre u sistema di ferrovia è u prucessu di illuminazione hè cumpletu, u travagliu di vagone cuntinueghja. "À u stessu tempu, quandu a custruzzione di a piattaforma per caminari da l'entrata di u Castellu à a zona induve si trova u corridore hè finita, u Castellu serà apertu per i visitori", disse.

"L'ESCAVAZIONI ARCHEOLOGICHE CONTINUERANU"

Dichjarà chì u travagliu in u Castellu ùn si ferma micca quì, u sindaco Tavlı hà dettu: "Cù sti travaglii, u Castellu serà visitatu da i nostri citadini è invitati, è i scavi archeologichi continueranu in u campu. "Vogliu sprime chì u Castellu di Ünye serà una di e destinazioni impurtanti per u turismu, trasfurmendu in un locu induve u travagliu hè realizatu da una parte è e visite sò fatte da l'altra parte", disse.

"U CASTELLU ÜNYE hè U PRIMU IN TURCHIA"

Dichjarà chì u Castellu di Ünye serà l'unicu castellu visitatu da u sistema ferroviariu, u sindaco di Ünye Hüseyin Tavlı hà dettu: "Avemu assicuratu chì stu prughjettu hè registratu da u Cunsigliu di Preservazione di u Patrimoniu Culturale. U sistema ferroviariu hè statu postu è l'illuminazione hè fatta. In l'ultima tappa, hè stata fatta l'offerta per a piattaforma di marchja, chì serà da l'entrata di u Castellu à a parti esterna di l'entrata di u tunnel. À u puntu di realizà questi travaglii, i travaglii d'autorizazione seranu realizati da u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana. L'avemu prisentatu à u nostru presidente Hilmi Güler; "Avemu spressu chì vulemu realizà è seguità l'imprese è l'attività in situ, dumandate u vostru sustegnu in i punti induve ci mancanu, è purtalla à u turismu u più prestu pussibule", disse.

Hè prughjettatu per esse cumpletu in i primi mesi di u 2023

Nutendu chì pensanu à compie l'opere in i primi mesi di u 2023, u sindaco Hüseyin Tavlı hà dettu: "U più tardi in u 2u mese, a piattaforma di caminata serà finita, u vagone di u sistema ferroviariu serà piazzatu è sarà pronta. per esse visitatu in a so forma sistematica. "Faremu pussibule di visità quì st'estate in quantu à u turismu". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*