6 Artifacti Storici Più Pigliati da Turchia à i Stati Uniti Riturnati in a so Patria

Artefattu storicu purtatu à i Stati Uniti da Turchia congelatu à e so terre
6 Artifacti Storici Più Pigliati da Turchia à i Stati Uniti Riturnati in a so Patria

9 artefatti storichi custituiti da 6 pezzi purtati da Turchia à l'USA sò stati rimbursati cù una ceremonia tenuta in u Museu di Antalya. Cù u travagliu cumunu di l'Uffiziu di l'Avucatu di u Distrettu di Manhattan, l'Unità Americana di Sicurezza Interna è Intelligenza (HSI), Ministeru di Cultura è Turismu Direzzione Generale di Patrimoniu Culturale è Musei, Direzzione di u museu Antalya è Burdur, Cunsigliu di Cultura è Promozione di New York è Direzzione Generale di Promozione A statua di Lucius Verus, Attis figurine, Apollon figurine, Cephea type idol, duver terracotta plate è 4-piece columnar sarcophagus, chì sò stati cuntrabandi à l'USA, sò stati purtati in Turchia.

À u Museu di Antalya, u cuntrattu di consegna hè statu firmatu cù a ceremonia chì hà assistitu u Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy è l'Ambasciadore di i Stati Uniti à Ankara Jeffry Flake.

"Ùn li lasciamu micca andà per mezu seculu"

In u so discorsu, u Ministru Ersoy hà dettu chì si sò riuniti perchè l'artifacti, chì eranu siparati da a so terra anni fà, sò stati tornati à u so locu d'origine in u quadru di sforzi impurtanti è u principiu di u statu di dirittu.

Dichjarà chì u cursu di ognuna di l'artifacti riturnati hè diversu, Ersoy hà enfatizatu chì anu seguitu l'artefatti sculacciati da a terra chì appartenenu per mezu seculu.

Ersoy hà ricurdatu chì un gruppu di sculture di bronzu in l'esposizione aperta in i Stati Uniti in u 1967 eranu cunsiderate d'origine turca, ma ùn era micca cunnisciutu induve appartenenu, è cuntinuò cusì:

"Jale Inan Hodja, chì hà luttatu per pruvà induve appartenenu questi artefatti, hà sappiutu di una altra scultura di bronzu truvata in Burdur in l'anni 1970. Quandu paragunà a statua in quistione cù l'esempii chì hà vistu in i Stati Uniti, capisce chì i so urighjini sò a Bubon Ancient City, situata in i cunfini di a nostra cità di Burdur. Dopu hà cuminciatu à scavi in ​​a zona è hà accumpagnatu e sculture in a mostra cù l'iscrizioni nantu à i pedestals di statua chì hà trovu in a zona. Stu travagliu hè ricunnisciutu in u mondu sanu. Ma tutti issi sforzi ùn sò micca abbastanza per rinvià l'opere in u nostru paese ".

Ersoy hà dettu chì u ghjurnalistu è scrittore Özgen Acar, chì hè un ricercatore chì hà realizatu studii impurtanti per a rilevazione di i beni culturali spustati illegale, hà participatu à i studii scientifichi di Jale Hodja cù evidenza criminologica, ma hà nutatu chì sti dati chjari ùn sò micca abbastanza per a Turchia. ottene risultati.

Ersoy hà indicatu chì questu era duvuta à l'incapacità di ghjunghje à a cooperazione internaziunale necessaria in quellu tempu.

"Avemu fattu un travagliu assai meticulosu"

Le ministre Ersoy a souligné que la statue, qui appartient aux 1er et 2e siècles après JC et qui représente l'empereur Lucius Verus, est une œuvre extrêmement impressionnante par ses caractéristiques artistiques.

Ersoy hà dichjaratu ch'elli anu amparatu chì l'Uffiziu di l'Avucatu di u Distrettu di Manhattan stava cunducendu una investigazione cù a cuuperazione di l'Unità di Sicurezza Interna è di Intelligenza Americana in un momentu quandu anu decisu di riapertura di i schedari Bubon malgradu i ritorni negativi annantu à l'anni, è chì anu cuncentratu tutti. e so energie nantu à questu tema per più di un annu.

"Avemu utilizatu i dati puntuali ottenuti da e ricerche di Jale Inan è Özgen Acar, avemu intervistatu i residenti di u paese, avemu trovu ritratti antichi è originali, è avemu usatu i ducumenti in l'archiviu di a lege. prof. Dr. Avemu rinfurzatu i nostri argumenti scientifichi cù u schedariu preparatu da Ertekin Doksanaltı. Avemu travagliatu assai meticulosu è creatu centinaie di pagine di cartulare. Ci hè statu dumandatu à paragunà e impronte lasciate nantu à a basa di a statua cù a lunghezza di u pede di a statua. I nostri esperti di u Museu di Burdur chì travaglianu strettamente cù u nostru Dipartimentu di Smuggling anu rinnuvatu e misurazioni è documentatu u travagliu cù e fotografie. Avemu cunfirmatu chì a misura di u pede di a statua è a misura chì avemu pigliatu in a zona currispondenu. Dopu à sta nutizia, ùn ci era nisun ostaculu per l'artefattu per vultà in i terri à quale appartene.

Ersoy, chì hà sappiutu chì un sarcophagus coloned d'origine Perge hè ancu in u Museu di Kassel in Germania, hà dichjaratu chì u Ministeru hà fattu tentativi in ​​l'anni 1970, ma i studii ùn anu micca datu risultati.

Dichjarà chì ùn hè micca abbastanza per pruvà scientificamente chì u travagliu appartene à Perge, hè ancu previstu di pruvà chì hè statu pigliatu illegale, Ersoy hà dettu: "Avemu cuminciatu à travaglià novu. À u ritornu di u sarcòfagu, u nostru Dipartimentu Anti-Smuggling è a Direzzione di u Museu di Antalya hà realizatu un studiu cumunu per furmà a basa di u nostru schedariu. Avemu applicatu à e persone chì puderanu avè infurmazioni nantu à u sughjettu, sia in termini di età è di locu di residenza. Scientificamente, Prof. Dr. Avemu ricevutu rapporti da Ramazan Özgan. Quandu sti sforzi coincide cù i risultati di a squadra di Manhattan, avemu passatu una tappa impurtante in u nostru prucessu di cuuperazione. Stu sarcòfagu, chì hè statu prubabilmente tagliatu in pezzi per u trasportu più faciule, hè avà nantu à a terra chì appartene. Cuminceremu rapidamente u travagliu necessariu per a risturazione di u sarcòfagu ". disse.

"Sò tantu felice"

Nutendu chì l'artefatti purtati in Turchia sò urigginariamenti da Balıkesir, Afyonkarahisar è Burdur, Ersoy hà dettu chì l'artefatti sò stati restituiti à e terri chì appartenevanu in u scopu di l'investigazioni finite dopu chì l'infurmazioni è i documenti sò stati trasmessi à l'USA.

Ersoy hà dettu: "Sò assai cuntentu di tistimunià è di sustene a cumpiimentu di almenu una parte di un prucessu di mezu seculu è di vede a cuntribuzione di questi beni à u patrimoniu culturale di u nostru paese. Vogliu ringrazià u coronellu Matthew Bogdanos, l'agente speciale HSI Robert Mancene, l'esperti di l'accusazione Apsara Iyer è Daniel Healey per a coordinazione meticulosa di stu prucessu ". usatu e frasi.

L'ambasciadore di i Stati Uniti à Ankara Jeffry Flake hà dichjaratu chì anu firmatu un accordu per prutege u patrimoniu culturale trà u so paese è a Turchia è hà dettu: "Avemu coronatu cù una firma per rinvià l'artefatti eliminati da i contrabandisti da u paese. Questu ùn finisce micca quì ". disse.

L'Ambasciadore Flake, inseme cù u Ministru di Cultura è Turismu Mehmet Nuri Ersoy, hà assistitu à a ceremonia di ritornu tenuta à u Museu d'Antalya di a statua di Lucius Verus, statuetta Attis, statuetta Apollon, idolu di tipu Kapaka, piastra di terracotta duver è sarcophagu colonnare 4 pezzi, chì sò stati saccheghjati da e cità antiche in Turchia è cuntrabandi in l'USA.

Fighjendu chì a Turchia hà un patrimoniu culturale assai impressiunanti, Flake hà dettu chì hè felice chì l'artefatti sò tornati in a so patria per via di i sforzi.

Opere restituite

I frammenti di sarcòfagi colonnari di u periodu rumanu chì provenanu da l'antica cità di Perge in Antalya sò datati à 140-150 dC. I frammenti di sarcòfagi sò cunsiderati unichi per via di a cumminazione di eroi cum'è Eracle, Tesu è Achille in i sceni raffigurati nantu à elli.

Hè cunnisciutu chì a statua di bronzu di dimensione umana di l'imperatore Rumanu Lucius Verus, chì hè stata trovata fora di u paese da l'antica cità Bubon di Burdur, hè stata sequestrata durante i scavi illegali realizati in a struttura di Sebasteion in l'antica. cità è hè statu purtatu illegale à l'esteru.

"Idolu di tipu Kura" di marmura, datatu à l'Età di Bronzu Antica, hè una di e figure femminili schematizzate cumunimenti vistu in l'Anatolia Occidentale in u 3u millenniu aC.

L'origine anatolica di a statuetta Attis, chì hè raffigurata in una pusizioni seduta, chì appartene à u periodu ellenisticu di u 3u seculu aC, hè stata determinata da esami critichi di stile. Sicondu a mitulugia frigia è greca, Attis hè vistu cum'è l'amante o a moglia o u figliolu di a dea mamma Cibele, è in certi fonti hè vistu cum'è un prete.

A statua di Apollu di u periodu rumanu, 1-2 aC. seculu hè datatu.

A piastra di terracotta chì appartene à u paese di Burdur Düver appartene à u periodu frigianu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*