89 obiettivi distrutti, 184 terroristi neutralizzati in l'operazione Claw-Sword

Target Distruttu in l'Operazione Pence Kilic Terrorista Neutralizatu
89 obiettivi distrutti, 184 terroristi neutralizzati in l'operazione Claw-Sword

U Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar si n'andò à u Comandante di e Forze Terrestri cù u Capu di Staff General Yaşar Güler, u Comandante di e Forze Aeree Generale Atilla Gülan è u Cumandante di e Forze Navali Ammiragliu Ercüment Tatlıoğlu.

U Ministru Akar, chì hè statu accoltu da u Cumandante di e Forze di a Terra, u General Musa Avsever, falò à u Centru di Operazioni cù u Livellu di Comandamentu di e Forze Armate Turche.

U Ministru Akar hà ricivutu un briefing da i cumandanti di l'unità nantu à a linea di fruntiera in quantu à l'attacchi realizati da l'urganisazione terrorista PKK / YPG nantu à a linea di fruntiera, l'attività di e truppe è l'ultima situazione in u campu, è hà datu struzzioni.

Dichjarà chì i miri in Qandil, Asos, Hakurk in u nordu di l'Iraq, Arap Pınarı, Manbij, a regione Zor Cave, Tel Rıfat, Cizire è Derik regioni in u nordu di Siria sò stati colpiti cù l'Operazione Claw-Sword, u Ministru Akar hà dettu chì in a prima fase di l'operazione, i refugghi, bunkers, caves, tunnel è refugghi chì appartenenu à i terroristi sò stati culpiti.Dichjara chì 89 miri, cumpresi i magazzini, sò stati distrutti.

Dichjarà chì i terroristi furiosi anu miratu à i civili, i zitelli è e scole in Öncüpınar è Karkamış, u Ministru Akar hà dettu: "I terroristi anu dimustratu una volta di più a so viltà à u mondu sanu. Dopu, tutti i miri cunnisciuti sò stati colpiti cù i veiculi di supportu di u focu di u nostru Comandamentu di e Forze Terrestri è l'aviò di u nostru Comandamentu di e Forze Aeree, è cuntinueghjanu à esse colpi. disse.

Dichjarà chì l'attività sò state realizate in u scopu di l'urdinamentu di u nostru presidente, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan, per "distrughje u terrurismu à a so fonte", u ministru Akar hà dettu: "I terroristi chì ùn puderanu micca affruntà i suldati anu fattu tentativi disprezzu. Sò in panicu è paura. "Continueremu à fà tuttu ciò chì hè necessariu per assicurà u colapsu permanente di l'urganizazione terrorista". Hà fattu una dichjarazione.

"I nidi di discordia è di malizia in l'internu è in l'esternu, chì aiutanu è susciteghjanu i furfanti, sò sempre prutegge è prutegge i terroristi". Esprimendu a so reazione cù a seguente dichjarazione, u Ministru Akar hà enfatizatu chì i suldati turchi anu fattu ciò chì ci vole à fà in a lotta contru u terrurismu è cuntinueghjanu à fà da avà. Dichjarà chì l'urganizazione terrorista hè in un grande colapsu, u Ministru Akar hà dettu:

"Dicemu chì avà hè u tempu di cuntà. Li renderemu rispunsevuli di tutti l'atti disprezzanti chì anu fattu a settimana passata in Beyoğlu è oghje in Öncüpınar è Karkamış, longu à a fruntiera, cù ciò chì anu fattu prima. Pagheranu per questi. Continueremu à dumandà a rispunsabilità per u sangue di i nostri martiri è citadini. Dapoi u principiu di l'Operazione Claw-Sword, 184 terroristi sò stati neutralizzati da i veiculi di supportu di u focu in terra è l'aeronave.

Stimu chì sta figura aumenterà più. A nostra lotta cuntinuerà finu à chì l'ultimu terrorista hè neutralizatu. Per salvà u nostru paese è a nostra nazione da stu flagellu di u terrurismu, faremu ciò chì ci vole à fà contr'à i terroristi sanguinari, assassini di i zitelli, cun l'intelligenza di "Se morimu, diventemu martiri, se restemu veterani, diventemu veterani ". E Forze Armate Turche mostranu sensibilità, sfarente di qualsiasi altru esercitu, sia in a pianificazione sia in l'esekzione di attività per prevene danni à i civili, l'ambiente, e strutture storiche, culturali è religiose. "L'esercitu turcu farà tuttu ciò chì deve esse fattu in linea cù tutte queste sensibilità finu à a fine".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*