Cummemurà l'amante di a ferrovia Atatürk cun rispettu è gratitudine in u 84th Anniversary di a so morte

Cummemuremu cun rispettu è gratitudine l'anniversariu di a morte di Atatürk, l'amante di a Ferrovia
Cummemurà l'amante di a ferrovia Atatürk cun rispettu è gratitudine in u 84th Anniversary di a so morte

Cummemurà u Cumandante in Capu di a nostra Guerra di l'Indipendenza, u fundatore di a nostra Republica, è un amante di e ferrovie, Gazi Mustafa Kemal Atatürk, cù misericòrdia, gratitùdine è gratitùdine in u 84 anniversariu di a so morte.

A ferrovia, chì Gazi Mustafa Kemal Atatürk chjamava "u modu di prosperità è speranza", hè unu di l'elementi più impurtanti in a storia di a civilisazione. Cù stu mottu, a ghjovana Republica di Turchia seguita una pulitica ferroviaria naziunale è indipendente. In pocu tempu, cum'è quindici anni dopu à u stabilimentu di a Republica, l'Anatolia hè stata custruita cù reti di ferru da u nordu à u sudu è da u punente à u livante, è e ferrovie operate da i stranieri sò state naziunalizate.

I ferrovii, chì sò stati trascurati è lasciati à u so destinu in l'anni dopu, sò diventati una pulitica statale dopu à u 2003, è e ferrovie d'Alta Velocità è Velocità sò state custruite, i prughjetti sò stati implementati unu per unu per rinnuvà e linee cunvinziunali è fà li. elettrificata è signalata. In questu modu, marchi assai impurtanti cum'è Marmaray è BTK Railway Line sò stati creati micca solu per u nostru paese, ma ancu per a logistica mundiale.

Oghje, cum'è in i primi anni di a nostra Republica, e ferrovie cuntinueghjanu à purtà a prusperità è a speranza, cù e ferrovie d'alta è d'alta velocità chì si allarganu à pocu à pocu cù a mubilizazione ferroviaria.

Cù tutti sti sentimenti, à l'84 anniversariu di a so morte, vulemu a misericòrdia di Diu nantu à Gazi Mustafa Kemal Atatürk è tutti l'eroi di a nostra lotta per l'indipendenza, è cummemurà i nostri martiri è veterani cun gratitùdine.

Ufuk Yalcin

Direttore Generale di TCDD Transportation

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*