E Case Custruite in u Distrittu Yusufeli di Artvin Saranu Consegnate Dumane

Case Custruite in u Distrittu Yusufeli di Artvin Seranu Consegnati Dumane
E Case Custruite in u Distrittu Yusufeli di Artvin Saranu Consegnate Dumane

U Ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu, Murat Kurum, hà fattu una dichjarazione in quantu à a nova zona di insediamentu in u distrittu di Yusufeli d'Artvin, "Consegnaremu i nostri 3 mila 205 residenze à i nostri citadini marti cù l'onore di u nostru presidente... Avemu custruitu 2 mila 698. case, 285 butteghe, un situ industriale cù 37 buttreghi, un ospedale, 5 scole, 32 edifici publichi, è compie 7 case in 507 paesi. New Yusufeli hè statu cuncepitu cù a cunniscenza chì i ghjovani, i nostri citadini, e nostre surelle è surelle sò felici, ponu passà u tempu in i campi di sport è e scole, ponu fà sport, è i nostri cummercianti ponu cummerciu in pace. Sottu a dirigenza di u nostru presidente, avemu purtatu parechje opere à a nostra nazione in 20 anni. disse.

Sottu l'auspice di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, cù a participazione di u ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu, Murat Kurum, e chjavi di case 3 custruite in a nova zona di insediamentu di u distrittu di Yusufeli d'Artvin saranu consegnate à i citadini marti, nuvembre. 205.

In a so dichjarazione, u Ministru Murat Kurum hà dichjaratu chì Yeni Yusufeli hè statu cuncepitu cun una intelligenza chì i citadini seranu cuntenti, è hà dettu: "Avemu sustinutu cù i nostri citadini in u prughjettu di reinserimentu, cum'è eramu inseme in un disastru o inundazione, induve ùn unu, ùn hè statu lasciatu un locu. Quandu si fighjate à u nostru Yusufeli in l'ultimi anni, hà spustatu parechje volte è speru chì sta mossa serà l'ultima. New Yusufeli; i ghjovani, i nostri citadini, e nostre surelle sò felici; Hè statu cuncepitu cù a cunniscenza chì i nostri cummercianti ponu passà u tempu in campi sportivi è scole, fà sport, è cummerciu in modu pacificu, è speru chì avemu da purtà stu prughjettu à i nostri citadini bè ". usatu e frasi.

"Sotto a guida di u nostru presidente, avemu purtatu parechje opere à a nostra nazione in 20 anni"

U Ministru Kurum hà dettu: "Quandu avemu principiatu u prughjettu di Yusufeli, avemu intesu a critica di" cumu si farà "in u passatu cum'è oghje", è hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Avemu dettu:" Ebbè, a faremu ". Sottu a dirigenza di u nostru presidente, avemu purtatu parechje opere à a nostra nazione in 20 anni. Avemu dettu chì avemu da custruisce è furnisce u novu Yusufeli è a nostra diga. Derivemu a nostra forza da a nostra nazione è u nostru statu. I nostri antenati è i nostri antenati anu datu grandi lotte in queste terre. Queste muntagne sò i zoni induve Mehmet u Cunquistatore hà caminatu per Erzurum per cunquistà Trabzon. In novu, e muntagne induve Kanuni è Yavuz anu fattu a spidizioni orientali. Sti spidizioni sò stati fatti da i pede di sti muntagni. Quandu si guarda à Yusufeli, quandu andemu à Demirkent Town, vedemu u nostru passatu chì torna in 1549 quì. Avemu una moschea chì data di u periodu Kanuni, è facemu a custruzzione è a rinascita di a nova zona di insediamentu cù a cunniscenza chì prutegerà l'artefatti storichi è i valori chì avemu ricevutu da i nostri antenati.

Dichjarà chì 17 milioni di metri cubi di scavi è 10 milioni di metri cubi di riempimentu sò stati realizati in i travaglii realizati in Yeni Yusufeli, u Ministru Kurum hà dichjaratu chì 1,5 milioni di metri quadrati di zona di insediamentu sò stati eliminati è 750 mila metri quadrati di sta zona di insediamentu sò stati eliminati. spaziu verde.

"In a nova zona di stabilimentu; Avemu 2 mila 698 residenze, 285 unità cummerciale, 37 buttreghi industriali, un ospedale statale di 25 letti, 24 licei cù 12 è 2 aule, è un liceu prufessiunale cù 16 aule.

Fornendu infurmazioni nantu à i travaglii di custruzzione in a nova zona di stabilimentu, u Ministru Kurum hà dettu:

"In a nostra nova zona di insediamentu di Yusufeli, 2 mila 698 residenze, 285 negozi, un situ industriale cù 37 negozi, un ospedale cù 25 letti, 24 liceu cù 12 è 2 aule, un liceu prufessiunale cù 16 aule, una scola secundaria cù 12 aule, una scola primaria cù 12 aule, un kindergarten, 100 studenti in a nostra nova zona di insediamentu di Yusufeli, da a nostra Presidenza di TOKİ. Avemu ancu finitu a custruzzione di edifici publichi 32, cumpresu u dormitoriu, u centru di salute, u Comandante di Gendarmeria District. moschea è Edificiu di serviziu di a municipalità di Yusufeli.

Avemu cumpletu 7 residenze è 507 negozi in situ in 10 paesi, vale à dì Çeltikdüzü, Çevreli, Irmakyani, İşhan, Meşecik, Tekkale è Yeniköy, chì sò ancu fora di a nostra nova zona di insediamentu, inseme cù e so strutture suciale.

Spergu chì, cù a prisenza di u nostru presidente, daremu un totale di case 3 cù e so facilità suciali in a nostra zona di stabilimentu di New Yusufeli, cumprese i nostri paesi, à i nostri citadini legittimi.

Calculemu i costi di e case è i posti di travagliu chì pruduciamu in novi insediamenti nantu à i costi di custruzzione. Cum'è avemu prumessu; Consegnamu tutte e nostre case à i beneficiari senza interessu, 5 anni di grazia è 20 anni di maturità. Offremu finu à u 65% di scontu per i pagamenti in cash. In novu, furnimu sconti à tassi varianti per i pagamenti in contanti da esse fattu in i primi 60 mesi.

Facemu un prughjettu inseme cù l'Uffiziu di u Guvernatore è l'Amministrazione Speciale per i nostri citadini senza dirittu chì svolgono a so attività cummerciale in Yusufeli è u centru. In questu quadru, a nostra Amministrazione Pruvinciale Speciale Artvin realicerà a custruzzione di 140 buttreghi è siti industriali in u corpu di a nostra Gubernatura. Trasferiremu i nostri cummercianti, chì anu i posti di travagliu sottu, à i buttreghi da esse custruiti da a nostra amministrazione privata, è in questu cuntestu, avemu furnitu 20 milioni di sustegnu di cuncessione di lira è l'assignazione di terra à a nostra amministrazione privata. In questu cuntestu, spergu chì avemu da principià a nostra custruzzione in un mese, è u più prestu pussibule, averemu realizatu i lochi induve i nostri cummercianti ponu cuntinuà a so attività cummerciale cù u situ industriale, a buttrega, in una manera chì serve à tutti i nostri. i cummercianti là."

"Custruiremu e nostre 100 case suciali cù l'aiutu di a nostra Presidenza TOKİ per chì i nostri citadini chì ùn anu micca una casa ponu pussede una casa"

Nutendu chì l'abitazione suciale hè stata ancu custruita in Artvin in a più grande campagna di l'abitazione suciale in a storia di a Republica, u Ministru Kurum hà dettu: "Ci era dumande da i nostri citadini quì. È in u quadru di queste richieste, custruiremu e nostre 100 unità di abitazioni suciale, chì saranu aumentate secondu i bisogni, da a nostra Presidenza TOKİ per chì i nostri citadini chì ùn anu micca una casa ponu pussede una casa. Avemu 520 famiglie per ogni casa, inseme à a nostra AFAD, u nostru Ministeru, a nostra Direzzione Generale di l'Iller Bank, per chì i nostri citadini chì stanu in i paesi ponu fà a pruduzzione quì è cuntinuà e so attività di allevamentu per assicurà u sviluppu agriculu. Daremu un sustegnu à ogni famiglia per 50 mila lire per fà attività agricule in u quadru di l'istruzzioni di u nostru presidente. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*