Gülermak hà firmatu un cuntrattu ferroviariu in Romania

Gulermak hà firmatu un cuntrattu ferroviariu in Romania
Gülermak hà firmatu un cuntrattu ferroviariu in Romania

L'amministrazione ferroviaria rumana CFR hà annunziatu ghjovi chì hà firmatu un accordu internaziunale per l'elettrificazione è a mudernizazione di l'infrastruttura ferroviaria, è ancu un cuntrattu per 430 milioni d'euros.

CFR hà dettu in u so comunicatu di stampa chì u cuntrattu hà una durata di 6 mesi, 36 mesi in a fase di cuncepimentu è 42 mesi in a fase di implementazione. U cunsorziu include a cumpagnia di custruzzione spagnola FCC Construccion, Gülermak è cumpagnie CCN da Turchia.

Dopu à l'opere, i treni di passageri è di merci susteneranu a velocità di viaghju di sin'à 52,74 km / h è 160 km / h, rispettivamente, nantu à u segmentu ferroviariu di 120 km trà Poieni è Alesd. U cuntrattu copre una parte di a linea ferroviaria Cluj Napoca-Oradea-Episcopia Bihor-Frontiera lunga 166,2 km.

In u scopu di u cuntrattu, i travaglii di mudernizazione seranu realizati in parechje stazioni di treni, fermate, ponti è tunnel. Inoltre, i sistemi di segnalazione automatica seranu applicati à i passaghji stradali longu a ferrovia. U finanziamentu vene da fondi non rimborsabili sottu u Pianu Naziunale di Ripresa è Resilienza (PNRR) sustinutu da l'UE.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*