Cuntinueghjanu i studii di l'inventariu di a custruzzione in Bornova

I Studi di Inventariu di Custruzzione Cuntinueghjanu in Bornova
Cuntinueghjanu i studii di l'inventariu di a custruzzione in Bornova

I travaglii iniziati da a Municipalità Metropolitana di Izmir per fà a cità resistente à i disastri cuntinueghjanu senza interruzzione. U mudellu di a struttura di a terra è e caratteristiche di cumportamentu di a terra hà iniziatu in Bornova. I pozzi di perforazione di 50 metri seranu perforati in u distrittu. Per capiscenu u muvimentu di l'onda di terrimotu, e misurazioni seranu fatte à 565 punti. Quandu i travaglii sò finiti, l'idoneità per u stabilimentu serà valutata tenendu in contu ogni tipu di risichi di disastru in u distrittu.

I travaglii iniziati da a Municipalità Metropolitana di Izmir per fà a cità resistente à i disastri dopu u terrimotu di u 30 d'ottobre continuanu. Mentre a ricerca di sismicità, chì esamina l'inventariu di l'edificazioni è i difetti, cuntinueghja, u mudellu di a struttura di a terra è e caratteristiche di cumportamentu di a terra hè stata iniziata in Bornova. U Metropolitanu hà iniziatu u primu travagliu di perforazione da u quartiere di Kayadibi per determinà u risicu di disastru di a regione. 50 mila metri di pozzi di perforazione geologica, geotecnica è idrogeologica seranu perforati in u distrittu. I sperti divideranu l'area di studiu in 565 regioni è facenu misurazioni di perforazione è geofisica in ogni regione. Seranu pigliati campioni di roccia è di terra. Quandu i travaglii sò finiti, tutti i tipi di periculi è risichi di disastru, da a terra à a liquefazione, da a geologia medica à l'inundazioni, è l'idoneità di a regione per u stabilimentu seranu evaluate. In u scopu di u prugettu BayraklıU travagliu serà realizatu nantu à una superficie totale di 12 mila ettari in i cunfini di Bornova è Konak.

A perforazione prufonda serà realizata à 7 metri

Banu Dayangaç, Capu di u Dipartimentu di Gestione di Rischi di Terremoti di a Municipalità Metropolitana di İzmir, hà dichjaratu chì, per revelà a struttura geologica di u bacinu di Bornova, serà realizatu un totale di 450 mila metri di perforazione profonda, ognuna di e quali hè più profonda di 7 metri, è disse: "Per determinà i paràmetri dinamichi di a terra in 17 di sti pozzi prufondi. Per questu scopu, u metudu utilizatu in a determinazione di a velocità sismica serà appiicata. Inoltre, e misurazioni geofisiche cum'è a vibrazione è a rifrazione sismica seranu fatte à 565 XNUMX punti per capiscenu u muvimentu di l'onda di terrimotu.

"Otteneremu tutte e dati nantu à a struttura di terra"

Banu Dayangaç, chì hà dettu ancu chì u miccanisimu di movimenti di massa cum'è sfondate serà determinatu cù un monitoraghju à longu andà in a regione, disse Bornova, Konak è BayraklıHà enfatizatu chì i studii geologichi, geotecnichi, geofisichi è ricerche di laboratoriu per a microzonazione seranu realizati in Turchia. Dichjarà chì i dati ottenuti da i studii di u tarrenu seranu integrati cù i dati ottenuti da a ricerca di sismicità è di tsunami, Dayangaç hà dettu: "Integrà e dati chì avemu ottenutu nantu à a struttura di a terra di u bacinu di Bornova cù u studiu di l'inventariu di l'edifiziu chì avemu realizatu à u listessu tempu in u distrittu, avemu da avè identificatu tutti i risichi derivanti da l'interazzione struttura-terra. Cusì, svelaremu e misure di migliurà urbanistica chì ci vole à piglià ".

"U cambiamentu di i livelli di l'acqua serà seguitu"

Bulut Hepyukselen, M.Sc. Geology Engineer in a Branch Management Risk di Disaster, hà dettu chì i cambiamenti in i livelli di l'acqua di terra cuntenenu dati impurtanti nantu à i terrimoti è chì anu avutu a pussibilità di osservà questi cambiamenti cù i travaglii di perforazione.

"Femu una scansione CT di Izmir"

Abidin Yavaş, Ingegnere Minerariu in a Branca di Gestione di Rischi di Disastru, hà dichjaratu chì anu pigliatu una tomografia di İzmir cù i studii è hà dettu: "U terremotu ùn uccide micca, i travaglii imprevisti imprevisti chì ignoranu a sicurità di i disastri. Avemu intensificatu i nostri passi per prevene incertezze in quantu à a sicurità di disastru in a nostra cità è per assicurà chì i nostri citadini ponu campà in più sicura ".
I travaglii realizati da a Municipalità Metropolitana di Izmir cù e so risorse sò destinati à esse cumpletati in 2024.

U risicu di terrimotu di a cità serà determinatu

I studii d'inventariu di l'edifiziu iniziati da a Municipalità Metropolitana di Izmir sò ancu BayraklıSi cuntinueghja in Bornova dopu. Circa 62 mila edifici seranu esaminati in u distrittu. Cuntinuendu a so ricerca di sismicità in quale sò investigati i difetti di a terra è di mare in a zona cù un raghju di 100 chilometri, u Metropolitanu serà capace di revelà u livellu di periculu di terremoti chì İzmir hè affruntatu cù tutti questi studii.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*