Barriere eliminate in u trasportu urbanu in Şanlıurfa

Sanliurfa Barriere di Trasportu Intra-City Eliminate
Barriere eliminate in u trasportu di a cità di Şanlıurfa

A Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa hà cuncepitu l'autobus in modu chì e persone disabili ponu aduprà facilmente per furnisce un trasportu còmode per i disabili in u trasportu urbanu. U sindaco metropolitanu Zeynel Abidin Beyazgül hà dettu chì i sforzi per caccià l'ostaculi davanti à e persone disabili cuntinueghjanu.

A Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa, chì furnisce un trasportu còmode è còmode à i citadini in u trasportu urbanu in Şanlıurfa, offre servizii di trasportu publicu cù autobus chì i disabili ponu ghjunghje facilmente.

A Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa hà fattu innovazioni in i veiculi di trasportu urbanu chì serve sottu BEL-SAN A.Ş è li cuncepì in un modu chì e persone disabili ponu aduprà. Cù u travagliu destinatu à caccià l'ostaculi davanti à l'individui cù disabilità, e persone cù disabilità puderanu furnisce facilmente u so trasportu urbanu.

U sindaco di a municipalità metropolitana Zeynel Abidin Beyazgül, u guvernatore di Şanlıurfa Salih Ayhan, u direttore provinciale di a famiglia è e pulitiche suciale Hasan Bilici è e persone disabili anu participatu à u prugramma promozionale di i veiculi urganizati da a municipalità metropolitana di Şanlıurfa per i disabili.

U presidente Beyazgül è u guvernatore Ayhan, chì anu participatu à u prugramma di prumuzione, anu pigliatu un interessu strettu in l'individui disabili è anu parlatu cun elli. sohbet hà fattu. L'autobus pensati per i disabili sò stati pruvati in u scopu di u travagliu realizatu per sguassà l'ostaculi.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Şanlıurfa, Zeynel Abidin Beyazgül, è u guvernatore di Şanlıurfa, Salih Ayhan, anu avutu infurmazioni nantu à u travagliu fattu per andà in l'autobus cù una sedia à rotelle.

PRESIDENTE BEYAZGÜL, "I VEHICULI DI TRANSPORTU DI CITTA' sò stati resi adattati per i persone disabili"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Şanlıurfa, Zeynel Abidin Beyazgül, chì empatiza cù e persone disabili, hà dichjaratu chì ùn ci hè nunda chì impedisce u muvimentu è hà dettu: "Avemu fattu i nostri veiculi appena acquistati pronti per e persone disabili. A Direzzione di Famiglia è Politiche Suciali hà appruvatu chì i nostri veiculi sò adattati per i disabili. Avemu pruvatu è esaminatu i nostri veiculi inseme cù i nostri membri di u protocolu. Comu dicemu sempre, l'ostaculu hè in u core. Pensu chì ùn ci hè nisun ostaculu trà elli è Allah. Ch'Allah ci conceda l'uppurtunità di serve bè. E dumande di i disabili sò un ordine per noi è aghju datu struzzioni à l'unità necessarie per cumpiendu queste richieste immediatamente. Quelli chì addolciscenu i cori sò i nostri individui disabili ", disse.

GOVERNATOR AYHAN, "FIGURATU U NOSTRE PRESIDENTE È A SQUADRA"

U guvernatore di Şanlıurfa, Salih Ayhan, hà dichjaratu ch'ellu hà apprezzatu i sforzi di a Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa per i persone disabili, d'altra parte, attraversu a cummissione di monitoraghju è ispezione di l'accessibilità, i spazii mancanti sò discututi è i bisogni sò determinati. A nostra municipalità metropolitana hà compru veiculi assai belli è cù a messa in serviziu, i bisogni è e carenze in questa accessibilità sò stati eliminati. I nostri veiculi seranu messi in serviziu è questa hè una nutizia assai sensibile. Felicitate u sindaco di a municipalità metropolitana di Şanlıurfa, Zeynel Abidin Beyazgül è a so squadra ". Hà fattu e so dichjarazioni.

Dopu à i discorsi, a Cummissione di Monitoraghju è Inspezione di l'accessibilità, stabilita sottu u Ministeru di a Famiglia è e Politiche Suciali, hà datu un certificatu d'accessibilità à i cunduttori di i veiculi di trasportu urbanu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*