U Countdown hà iniziatu per a Bursa International Block Marble Fair

U Countdown hà iniziatu per a Bursa International Marble Block Fair
U Countdown hà iniziatu per a Bursa International Block Marble Fair

Bursa International Block Marble Fair, l'attesa riunione di l'industria di a petra naturale, si prepara à apre e so porte per a 23a volta u marcuri 6 di nuvembre. Organizzata in Bursa International Fair and Congress Center cù a participazione di 185 cumpagnie, a fiera accoglierà visitatori di più di 50 paesi. L'urganisazione, induve centinaie di novi culori è millaie di A qualità 2 blocchi di marmaru sarà esibizione, hè aspittatu à tistimunianzi tanti ligami cumerciu straneru cum'è in anni precedenti.

Bursa 6th International Marble Block Fair, l'unica fiera specializata in u so campu, si terrà in Tüyap Bursa International Fair and Congress Center trà 23 - 26 Novembre 2022. Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO) è Tüyap Bursa Fuarcılık A.Ş. Organizzata da l'Associazione di Esportatori di Minerali d'Istanbul (İMİB) è l'Associazione di Produttori di Marmi Minerali è Imprenditori Industriali (MADSİAD), a fiera hè sustinuta da a Municipalità Metropolitana di Bursa è l'Amministrazione di Sviluppu è Supportu di Piccole è Medie Imprese (KOSGEB).

Marble turcu hè una marca

U presidente di u Cunsigliu di BTSO, İbrahim Burkay, hà dettu chì anu urganizatu a Fiera Internaziunale di Marble Block per a 6ª volta questu annu, chì anu realizatu per portà u putenziale di Bursa in l'industria di u marmura in u mondu. Nutendu chì a fiera, chì hè stata purtata à l'ecunumia naziunale agiscendu inseme cù u settore, hà a qualità per risponde micca solu à i bisogni di Bursa, ma ancu di a regione è di a Turchia, Burkay hà sottolineatu chì parechji di i prudutti esposti in a fiera sò stati venduti. prima ancu di principià a fiera. Nutendu chì a fiera hà una grande parte in l'aumentu recente di u settore di l'esportazione, Burkay hà dettu: "U settore face una cuntribuzione significativa à l'ecunumia turca cù u so altu potenziale di esportazione, u cunsumu di u mercatu domesticu è a machina di pietra naturale. U nostru paese hè diventatu unu di i 10 più grande pruduttori di petra naturali in u mondu. U marmura turcu hè diventatu una marca cù a so scala di culore è a so qualità diversa. disse. U presidente Burkay hà attiratu l'attenzione à u putenziale di a fiera in l'anni precedenti è hà cuntinuatu cusì: "A nostra fiera face una cuntribuzione significativa à l'ecunumia turca cù u so altu putenziale di esportazione. Cum'è BTSO, vulemu chì a fiera, chì sustenemu da u so primu annu, dà un valore aghjuntu à u settore.

Settore Mancatu a Fiera

Ilhan Ersözlü, Direttore Generale di Tüyap Bursa Fairs, hà dichjaratu ch'elli eranu entusiasti di sta riunione più pesante di l'industria è hà dettu: "Bursa International Block Marble Fair hè stata tenuta in 2019 per l'ultima volta. A causa di sta pausa obbligatoria per via di a pandemia, l'industria hà mancatu a fiera. Aspittemu una grande participazione di i visitori. 2.200 blocchi di marmaru in cintunari di culori novi, migghiara di A qualità, estratti da quasi tutti i quarries di u nostru paese, avarà da fà in a fiera, chì hè custituita di 7 sale siparati è spazii di mostra aperta, comu si sò estratti da i cantera. A riunione più pesante di u settore cù 50 mila tunnellate di cumpagnie 2 chì operanu in u settore di a petra naturale aghjunghjenu impulsu à u cummerciu di u settore, accolta l'imprese mirati di più di 185 paesi. Sta fiera, chì serà a scena di cunnessione cummerciale criticu cum'è in l'anni precedenti, offre ancu opportunità impurtanti di ingressu d'esportazione per u nostru paese, chì hà ricchi dipositi di marmura. Semu entusiasmati ancu per questu. Avemu ghjuntu à l'ultime tappe di a nostra preparazione, cuntemu i ghjorni per scuntrà u settore. In più di u prugramma di u cumitatu di l'acquistu chì avemu urganizatu cù l'Associazione di l'Esportatori di Minerali d'Istanbul, riunioni individuali seranu ancu in a nostra fiera. Vogliu ringrazià i participanti, l'Associazione di l'Esportatori di Minerali d'Istanbul per u so sustegnu inestimabile, è a Càmera di Cummerciu è Industria di Bursa è l'Associazione di i Pruduttori di Marmura Minerale è di l'Industriali Imprenditori, chì anu cuntribuitu à u successu di a fiera da u primu ghjornu.

A cima di l'agenda di i prufessiunali di l'industria

U presidente di u Cunsigliu di MADSİAD, Erol Efendioğlu, per un'altra parte, hà sottolineatu chì a fiera hà fattu cuntributi pusitivi à l'affari di marmura turca diventendu una marca mundiale è hà dichjaratu chì Turchia hà pigliatu l'Italia, chì hà un ingressu di marmura di 2 miliardi di dollari. Dichjarà chì ci era 1600 blocchi di marmaru cù 2 camioni in a fiera precedente, u sindaco Efendioğlu hà dettu: "Aspittemu più di 200 mila marmi chì saranu quist'annu. A nostra fiera cresce duppiendu u so valore di marca ogni annu è hè in cima à l'agenda di i prufessiunali di l'industria. Spergu chì serà una fiera bella è fruttuosa per i nostri participanti è u nostru paese.

U nostru scopu hè di esportazione di 30 miliardi di dollari

Rüstem Çetinkaya, presidente di u Cunsigliu di Settore Mineru di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi (TİM) è presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione di Esportatori di Minerali d'Istanbul (İMİB), hà dichjaratu chì anu stabilitu un prugramma di cumitatu di acquisti cù a participazione di più di 30 imprenditori. da più di 250 paesi; "L'industria minera in Turchia esporta 6 miliardi di dollari annu. In ogni casu, ùn vedemu micca questu abbastanza, circhemu di elevà più altu. Sapemu chì u putenziale di Turchia in l'esportazioni minerali hè di circa 30 miliardi di dollari. Per chì a nostra industria ghjunghje à più esportazioni, participemu à fiere naziunali è internaziunali, è strivemu per i nostri membri per espansione i so mercati. Videmu a nostra fiera tenuta in Bursa cum'è assai preziosa in questu cuntestu. Cum'è IMIB, urganizemu una "Organizazione di Delegazione di Cumpagnia di Pietra Naturale" à a 23a Fiera Internaziunale di Marble Block chì si terrà in TÜYAP Bursa International Fair and Congress Center trà 26-6 Novembre. Avemu pensatu à purtà i pruduttori da Turchia à i cumpratori in u mondu. I nostri pruduttori anu una grande opportunità per prumove i so prudutti è creà novi mercati cù l'urganizazione di delegazioni di compra. In questu modu, vulemu chì i nostri membri uttenenu una parte più grande di u mercatu d'esportazione di 2,5 miliardi di dollari. Vulemu chì i prudutti turchi di qualità ghjunghjenu à ogni angulu di u mondu ". disse. Rüstem Çetinkaya hà dettu chì a Turchia hà bisognu di più esportazioni per ghjunghje à i so livelli mirati è hà dettu: "Ùn duvemu micca scurdà di quantu impurtanti sò i minatori è l'industria minera quì. Se noi, cum'è IMIB, ghjunghjemu à u livellu chì vulemu in a produzzione minera, diventeremu u settore più exportatore di Turchia. Hè per quessa chì pruvemu di participà attivamente à e fiere è pruvemu di riunisce i nostri fabricatori cù più cumpratori internaziunali attraversu i prugrammi di delegazione di compra chì urganizemu ". disse.

A fiera pò esse visitata trà 10.00-18.30 per quattru ghjorni. Per infurmazione più dettagliata, pudete visità u situ web blokmermerfuari.com.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*