Terremotu di magnitudine 5,9 in Düzce ! Era ancu sentitu da Istanbul è Ankara

U terremotu di Duzce Size hè statu sentitu ancu in Istanbul è Ankara
Terremotu di magnitudine 5,9 in Düzce ! Era ancu sentitu da Istanbul è Ankara

U terrimotu di magnitudine 04.08 chì hè accadutu à 5.9:63 in Düzce hà causatu un grande panicu. U tremore hè statu sentitu in Düzce, è ancu in İstanbul, Bolu, Sakarya, Ankara, Kocaeli, Kütahya, Bilecik, Bursa è İzmir. Una donna di XNUMX anni in panicu hè morta dopu un attaccu di cori.

Un terrimotu hè accadutu in parechje cità, in particulare in Istanbul è Ankara. A Presidenza di Gestione di Disastru è Emergenza (AFAD) hà annunziatu chì un terremotu di magnitude 04.08 hè accadutu à 5,9:XNUMX, l'epicentre di quale era u distrittu Gölyaka di Düzce. U terrimotu hà causatu u panicu in parechje pruvince, in particulare in Düzce.

DOPO U TERRAMOTTU SIA VIVU

Dopu à u terrimotu di 5,9 in Düzce, un altru terrimotu di 04.30 hè statu registratu à 4,7, l'epicentre di quale era u distrittu Çilimli di Düzce. U terrimotu in u distrittu di Çilimli hè accadutu à una prufundità di 8 chilometri. In a dichjarazione fatta da AFAD, "18 scosse si sò accadute dopu à u terrimotu in Gölyaka, Düzce. I tagli di energia sò stati implementati in a regione per scopi di cuntrollu.

Orhan Tatar, Direttore Generale di AFAD Earthquake and Risk Reduction, hà dettu: "Dopu à u terrimotu, si ponu aspittà riprese di 4,5 è 5 magnitudi. Se ci sò edifici assai dannati o crackati, i citadini duveranu stà luntanu da elli ", hà avvistatu. Dichjarà chì ci era una linea di 12-1999 kilomitri chì ùn hà micca ruttu durante u terrimotu di u 5 di nuvembre di u 6, Tatar hà dettu: "Stava cum'è una lacuna sismica è sta regione puderia avè creatu un novu terrimotu. Cù u terrimotu d'oghje, sta linea hè stata rotta ", disse.

QUALCHISCU PERDE A VITA PER UN ATTACCU DI CORU

Dopu à u terrimotu in Düzce è e pruvince circundanti, i citadini pigghiaru in carrughju cù u tremore. Certi citadini in Düzce sò stati feriti per u risultatu di saltà da una altezza. Cracks apparsu in certi edifici.

Hè statu amparatu chì Sevim Çengel, 63 anni, chì vive in Düzce Çay Mahallesi, hè cascatu in panicu è teme dopu à u terrimotu è hè mortu per un attaccu di cori.

U guvernatore di Bolu, Erkan Kılıç, hà dichjaratu chì dopu à u terrimotu di magnitudine 5,9 accadutu in u distrittu di Gölyaka di Düzce, 20 persone sò state ferite in a cità.

U guvernatore di Bolu Erkan Kılıç, chì hà trasmessu i so desideri à i citadini riuniti in a strada İzzet Baysal dopu à u terrimotu, hà dettu chì u terrimotu in Düzce hè statu ancu sentitu in Bolu.

Spieghendu chì i citadini anu reagitu involontariamente in questi avvenimenti per via di i terremoti sperimentati prima, Kılıç hà dettu: "Alcuni di i nostri citadini sò andati fora. Per furtuna ùn ci era micca vittime. Una persona hè stata ferita in u risultatu di saltà da u pianu 3. Hè trattatu in l'Hospital di Formazione è Ricerca. A so vita ùn hè micca in periculu. In più di questu, 20 di i nostri citadini sò stati feriti cun un pocu di panicu ". disse.

Kılıç hà dichjaratu chì ci sò picculi fissure in certi edifici è hà dettu: "Più cascate di gesso. Stu tipu d'infurmazione hè ghjunta. Ùn hè micca assai seriu. A scansione cuntinua ". disse.

Enfatizendu chì ùn ci hè micca infurmazione di perdita di vita chì hà ghjuntu à i squadre di u Governatore, l'AFAD è u 5.9 Emergency Service dopu à u terremotu di magnitudine 112 chì hè accadutu in a cità, Atay hà dichjaratu chì e squadre cuntinueghjanu à scansà u campu.

U SINDASCU : ERU DURRMU, SENTIMU TANTU FORTI

U sindaco di Düzce, Faruk Özlü, hà dettu chì ùn anu micca ricevutu alcuna infurmazione nantu à i feriti o a perdita di vita in quantu à u terrimotu di magnitudine 04.08 chì hè accadutu à 5.9 in u distrittu di Gölyaka.

Özlü hà fattu una dichjarazione in quantu à l'ultima situazione in a cità dopu à u terrimotu. Dichjarà chì u terrimotu hè statu risentitu assai severamente, Özlü hà dettu:

Eru addormentatu, ci sentimu cusì severi. E porte di l'armadiu di tutta a casa sò state aperte, qualchi vetru sò stati rotti. Fortunatamente, ùn avemu micca ricevutu nisun rapportu di ferite o morte finu à avà. Cum'è una cità chì hà sperimentatu u terrimotu circa 30 anni fà, simu veramente persone chì sò abituati à i terrimoti, ma a nova generazione in l'ultimu periodu ùn hè micca assai abituatu. A maiò parte di a ghjente hè fora, in strada avà.

U guvernatore di Sakarya, Çetin Oktay Kaldirim, hà ancu enfatizatu chì ùn anu micca ricevutu infurmazione chjara nantu à u terrimotu finu à avà, è hà dettu: "Subitu dopu à u terrimotu, i nostri squadre andonu à u campu è cuminciaru u so travagliu". hà datu l'infurmazioni.

MINISTRU DI L'INTERNI SOYLU: Ùn ci hè micca danni maiò

U Ministru di l'Interior Süleyman Soylu hà fattu una dichjarazione annantu à u terrimotu di magnitudine 04.08 chì hè accadutu à 5,9 in Düzce in a trasmissione in diretta di alcune televisioni.

Dichjarà chì ùn ci era micca perdita di vita in e so riunioni cù tutti i guvernatori regiunali è in e notificazioni à u Centru di Chiamata d'Urgenza 112, Soylu hà dettu: "A prima infurmazione era chì ci era una ferita seria per via di un saltu altu per via di u panicu. . Hè ricivutu trattamentu in Düzce. Ci sò ferite minori per via di caduta di oggetti. Ci hè parechje ferite causate da u panicu, ma fora di questu, ùn ci hè micca perdita di vita ". disse.

Soylu hà dettu chì e scansioni in i paesi, in particulare in i paesi di u distrittu di Gölyaka, sò state finite, "Eccettu per uni pochi di ruine di grana, ùn ci sò micca rapporti di danni severi è di colapsu di l'edifiziu chì sò ghjunti finu à quì. Ma queste scansioni cuntinueghjanu, è finu à chì e scansioni cuntinueghjanu, a nostra infurmazione continuarà ". hà fattu a dichjarazione.

Dichjarà chì dopu à u terrimotu di magnitudine 5,9 in Gölyaka, ci sò stati scossa è interruzioni di energia, Soylu hà dettu: "A maiò parte di questi sò stati fatti in modu cuntrullatu è poi l'electricità hà cuntinuatu à esse furnitu gradualmente". usatu a frasa.

U Ministru Soylu hà sparte l'infurmazioni seguenti nantu à l'ultima situazione in a regione:

À u mumentu, i squadre cuntinueghjanu à a scena, sò diretti. In particulare e nostre unità AFAD, Kızılay è tutte e nostre unità sò stati diretti à a scena. A spedizione di a manta cuntinueghja à i nostri citadini chì sò partuti in u mumentu. In questu rispettu, i nostri guvernatori, i nostri guvernatori di distrittu, i nostri sindaci pertinenti, è i capi sò tutti in scena è, grazie à Diu, ùn ci hè micca perdita di vita.

Da u mumentu di stu terrimotu, e nostre unità di sicurezza è unità di gendarmeria cuntinueghjanu tutti i so cuntrolli in termini di sicurità è ordine publicu. In questu rispettu, i nostri citadini anu lasciatu a so casa. Puderanu esse preoccupati s'ellu ci sarà qualchì incidente di sicurità o s'ellu ci sarà qualchì furtu, ma i nostri guardiani, a polizia è a gendarmeria anu pigliatu misure di sicurezza in quantu à a sicurità in i carrughji per u mumentu.

U Ministru di l'Interior Soylu si n'andò à a Presidenza AFAD per via di u terrimotu, hà ricevutu infurmazioni da l'autorità in u centru di coordinazione, è poi si trasferì à Düzce, induve u terrimotu hè accadutu, in elicotteru per fà inspezioni.

U TERREMOTU SIA ANCHE SENTITU DA ISTANBUL È ANKARA

U guvernatore di Istanbul, Ali Yerlikaya, hà dettu in una dichjarazione nant'à u so contu di rete suciale: "Guardate prestu à i nostri citadini chì sò stati affettati da u terrimotu di Düzce Gölyaka, chì hè statu ancu sentitu in a nostra cità. Da avà, ùn ci sò micca rapporti negativi ricevuti da i centri 112 è AFAD in a nostra pruvincia. Chì Allah prutege u nostru paese è a nostra nazione da ogni tipu di disastri. usatu a frasa.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu Nantu à u so contu di e social media, hà dettu: "Ùn ci hè statu micca una situazione negativa signalata à AKOM in Istanbul durante u terrimotu, l'epicentru di quale era Düzce è si sentia in tutta a regione. Seguimu i sviluppi in tutte e pruvince induve u terrimotu hè statu efficace. Di novu guarì prestu ". hà fattu a dichjarazione.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà dettu nantu à u so contu di rete suciale: "Avemu tutti assai paura, assai preoccupati. Spergu chì ùn perdemu micca in ogni modu, guariscenu prestu.

U TERRAMOTTO DI DUZCE PROVEDE UN TERRAMOTTO GRANDE ?

U professore di l'ITU Prof. Dr. Ziyadin Çakır hà dichjaratu chì u terrimotu in Düzce ùn pruvucarà micca un terremotu maiò di Istanbul previstu è hà dettu: "Se avia attivatu u terrimotu d'Istanbul, averebbe effetti immediati dopu à u terrimotu. U locu di u terrimotu hè luntanu ", disse.

Çakır hà cuntinuatu e so dichjarazioni annantu à u terrimotu cusì:

Ci era un pezzu ininterrotta à a surtita di u Mari Neru. Hè assai prubabile chì questu pezzu di sparte hè rottu. Tuttavia, hè gratificante chì nisuna morte hè stata rappurtata finu à avà. Questa regione hè un locu estremamente cattivu in quantu à i terrimoti. Questa hè una zona di riempimentu prufonda, una zona di riempimentu naturali, una zona plana.

Ci hè una alta probabilità di distruzzione in Gölyaka è i paesi circundanti. Ci saranu scossa, ma ùn pensu micca chì ci sarà un terremotu più grande. Cunsigliu à i nostri citadini di ùn stà in edifici dannighjati. I scontri pò causà l'edificazioni à colapsà.

Pensu chì ci saranu danni perchè ci hè un aumentu di terra in Düzce è i paesi circundanti. Spergu chì ùn ci hè micca vittime. Sapemu sia e strutture di custruzzione è u tarrenu di a regione. Nunda succedi à l'edifizii nantu à i piani rocciosi. Siccomu u pienu naturali, vale à dì ghiaia, è i fiumi cuparti di sabbia, sò pieni in questu modu, un terramotu di magnitudine 6 si senti cum'è un 7 quì. Dunque, face più danni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*